Add Your Heading Text Here

108

Wsparcie

Wspieramy Cię w procesie otwierania wizytówki Google. Pokazujemy krok po kroku jak to zrobić dobrze.

111

Konfiguracja

Kolejnym krokiem jest konfiguracja. Konfigurujemy Google Twoja Firma, tworzymy reklamę!

91

Efekty

Tuż po skonfigurowaniu twojej wizytówki powinieneś otrzymać dostęp do narzędzi, analiz i efektów.

Czym Jest

Wizytówka

Wizytówka Google jest niczym innym jak sama nazwa wskazuje. To nasz wirtualna wizytówka w wyszukiwarce i na mapie Google. Wpływa ona na:

Kiedy

Warto Założyć Wizytówkę

Jeśli potrzebujesz naprawdę skutecznego pozycjonowania lokalnego, wizytówka Google jest absolutną koniecznością. Twoja firma zyska na widoczności i zwiększy się ruch. Poza tym, wizytówka:

Pakiety

Kup Teraz

Podstawowy

199 zł

Rozszerzony

349 zł

Ekspert

699 zł

Czym Jest Wizytówka Google 

To nic innego jak profil naszej firmy w wyszukiwarce Google. Dzięki niej możemy podjąć decyzje, jakie informacje pojawią się w Google. Co ciekawe – informacje te pojawią się też w Mapach Google.

Możemy się dowiedzieć o danych, jakie reprezentuje firma. Od nazwy firmy, adresu, otwarcie aż po godziny czynnej działalności. Oprócz ważnych informacji możemy również zobaczyć zdjęcia, wpisy czy informacje – pokazana jest też nasza strona czy opinie innych osób. Wszystko to sprawia, że nasz biznes jest ogólnodostępny i bardziej przejrzysty dla klienta. 

Warto pamiętać, że wizytówka Google przeznaczona jest zarówno dla małych jak i dużych firm. Prezentują ona ich dane i to, co oferują. Wszystkie te rzeczy wyświetlane są oczywiście w wyszukiwaniu organicznym. Wielkim pozytywem takiego rozwiązania jest to, że użytkownik może nas znaleźć i szybko dowiedzieć się, co oferujemy. Jakie są zalety posiadania wizytówki Google? Przede wszystkim wysokie pozycje w wynikach organicznych, większe zaufanie wśród konsumentów

Wizytówka jest również przydatna ze względu na statystyki oraz analizy, które możemy przeprowadzić. Możemy regularnie aktualizować status naszej wizytówki i wprowadzać poprawki. Im bardziej wiarygodne są wizytówki, tym wyższa szansa konwersji. Dlatego niezwykle istotne jest zrozumienie, jak je stworzyć.

Jak założyć wizytówkę w Google Moja Firma?

Jednym z pierwszych wymagań jest oczywiście Polski, najlepiej fizyczny adres naszej siedziby. Jeśli jednak nie posiadamy fizycznej siedziby, to dobrze jest mieć adres wirtualny.

Zakładając wizytówkę otrzymamy specjalny kod weryfikacyjny, który musimy wpisać weryfikując nasze konto. Nasz ruch będzie pochodził głównie z miejsca, w którym prowadzimy działalność. Dlatego miejsce prowadzenia naszej firmy jest tutaj kluczowe. Jak więc założyć wizytówkę? Należy zacząć od przejścia pod ten adres. Kolejnym krokiem będzie zalogowanie się do usługi. Wystarczy posiadać konto Google

Jeśli chcemy możemy założyć je na własnym koncie, gdzie będzie to najbezpieczniejsze. Sprawia to, że w każdej chwili możemy odzyskać dostęp do konta. Dlatego również, kiedy posiadamy więcej domen i biznesów – jest to opcja spadochronowa.

Przechodząc do kolejnego kroku – czyli „dodaj jedną lokalizację” uda nam się dotrzeć do standardowego kroku – utworzenia jej. Szablon zostanie wybrany automatycznie bądź mamy opcję jego wyboru. Klikamy w opcję „Dodaj jedną lokalizację” i kontynuujemy naszą kreację.

Warto zlokalizować siedzibę naszej firmy na mapie świata. Potem jeśli będziemy chcieli odzyskać naszą wizytówkę znajomość naszego maila i hasła będzie konieczna, aby ją odzyskać. Jeśli już coś robimy, powinniśmy robić to profesjonalnie. Unikniemy wtedy nieprzyjemności. Warto tworzyć dobre praktyki już na samym początku. Źle skonfigurowana wizytówka może wyrządzić nam więcej szkody niż pożytku. Kolejnym etapem będzie wypełnienie danych o firmie. Wpiszmy tylko nazwę naszej strony – jeśli posiadamy firmę o marketingu, to Adam Kowalski Marketing Media brzmi słabo. Lepiej będzie wpisać Marketing Media. Kolejnym etapem jest przypisanie strony do określonej tematyki, kategorii. 

Kolejnym elementem jest opcja „Dostarczam produkty i świadczę usługi u klientów”. Jeśli posiadamy firmę, w której świadczymy usługi u klienta, warto to zaznaczyć. Ważny jest także obszar działania – czyli np. miasto, w którym żyjemy. Trzeba wpisać nazwę miejscowości, kod pocztowy czy lokalizacje biznes. Jeśli Google go nie znajdzie, będzie możliwość jego zaznaczenia. Teraz czeka nas dosyć długotrwały czas oczekiwania na weryfikację. Upewnij się, że nie popełniłeś żadnego poważnego błędu – czy wszystkie dane się zgadzają. Dane zawsze można modyfikować, ale lepiej wypełnić wszystko poprawnie od razu.

Jak więc ją zweryfikować? Zdecydowanie najlepszym sposobem będzie wysłanie jej do siedziby naszej firmy – potrwa to chwile, ale uda nam się bezpiecznie ją zweryfikować. List z kodem powinien dotrzeć w 15-20 dni, jednak jeśli się to nie stanie – trzeba ponowić proces. Innymi elementami, o których nie będziemy się rozpisywać jest weryfikacja telefoniczna – czyli za pomocą telefonu, bądź natychmiastowa. Jeśli już otrzymamy kod i wklepiemy go w panelu, jesteśmy w swojej wizytówce. Uzupełniamy wszystkie brakujące elementy jak zdjęcia czy opisy. Jeśli jesteśmy dużą firmą – warto wykonać tzw. wirtualny spacer – przedstawienie firmy od środka. Jest też możliwość zamknięcia naszej wizytówki (prawy górny róg, czerwony przycisk) – Klikamy w „Nie zarządzaj już tą firmą” i gotowe. 

Cena wizytówki

Cena Za Wizytówkę Google

Jaka jest cena za personalizacje ora konfigurację wizytówki Google? To ciekawe i trudne pytanie, na które warto odpowiedzieć. Ile kosztuje wizytówka? Wytłumaczymy jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka.

Przede wszystkim – nie musisz wydawać ani grosza, jeśli nie czujesz takiej potrzeby. Usługa ta jest kompletnie darmowa, znaczy to, że Google nie pobiera ani grosza za jej uruchomienie. Ale jej poprawna konfiguracja wymaga pewnych umiejętności technicznych.

Wiele firm działających na rynku wprowadza klienta w błąd bądź manipuluje faktami i emocjami, aby osiągnąć korzyść finansową. Wystrzegaj się takich firm! Jeśli ktoś np. podszywa się pod wsparcie Google, unikaj takich firm. 

Będzie to dobre dla twojego portfela i czasu. Jeśli ktoś straszy Cię, 
że wizytówka zniknie z mapy Google, to jest po prostu oszustem próbującym wyłudzić od Ciebie pieniądze. Jest to potworny błąd, który może kosztować nas poważne straty. Jednak sama instalacja oraz konfiguracja wizytówki to pewien wysiłek, który czasami warto zlecić firmie SEO zajmującej się marketingiem oraz doświadczonej w tego typu konfiguracjach.

Seochess.pl oferuje taką usługę – pomożemy Ci skonfigurować wizytówkę za drobną opłatą! Jeśli jednak jesteś zainteresowany przeprowadzeniem dodatkowych operacji, dobrze jest zrozumieć, na czym polegają.

Istnieje na przykład możliwość wykorzystania reklamy Google AdWords. Dzięki temu ruchowi nie tylko zwiększymy widoczność naszej marki w internecie, ale sprowadzimy wyższy ruch. Takie linki wyświetlają się również na mapach Google, co dodatkowo pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie lokalne. Dlatego konfigurowanie Google Ads bez pomocy agencji będzie koszmarem.

Jesteśmy w stanie pomóc Ci w konfiguracji twojej wizytówki już dzisiaj! Sprawdź naszą ofertę wyżej. Wiele firm może potrzebować też np. usługi związanej z kreacją tzw. wirtualnego spaceru po firmie w technologii Street View.

Sam Czy Z Agencją?

Jeśli zamierzamy uruchomić wizytówkę naszej firmy, to dobrze jest mieć pojęcie, z czym tak naprawdę mamy do czynienia. Jeśli chodzi o sam proces zakładania wizytówki, nie jest to nic skomplikowanego. To tylko kilka kroków, plus oczekiwanie na kod. Jednak czym innym jest promocja naszej firmy w Google. Czym innym jest także pozycjonowanie takiego miejsca w mapach Google. Jeśli potrzebujesz takiej usługi to już dzisiaj postaw na nas. Dobrze jest prowadzić równoległy marketing na wielu frontach.

Samo pozycjonowanie zdecydowanie nie wystarczy jeśli chcemy dotrzeć na sam szczyt. Prowadzenie kanałów na platformach społecznościowych, reklama oraz wizytówka to kapitalna kombinacja, która powinna się sprawdzić. Dlatego jeśli chcemy sobie poradzić z natłokiem działań, dobrze jest część zlecić zewnętrznej firmie wykonanie istotnych prac.

Jeśli potrzebujesz kompleksowej obsługi w zakresie przygotowania oraz optymalizacji takiej wizytówki. Google również oferuje więcej informacji na temat tego jak założyć wizytówkę pod tym adresem.

Oferujemy kompleksowy pakiet stworzenia, optymalizacji oraz konfiguracji wizytówki Google, Google AdWords oraz znacznie więcej. Nasze pozycjonowanie lokalne pokrywa się z możliwością konfiguracji wizytówki Google. Sprawdź naszą ofertę już teraz!

Wizytówka Google

Lokalnie

Wizytwka Google jest kluczowa, kiedy pozycjonujemy stronę lokalnie.

Widoczny

Dzięki wizytówce zwiększysz swoją widoczność.

Opinie

Wizytówka Google umożliwia Ci otrzymywanie opinii.

Mapy

Pojawisz się w mapach Google i zwiększysz widoczność marki.

NAP

Aby pozycjonować dobrze, konieczne będzie wykorzystanie NAP.

Ruch

Dzięki wizytówce zyskasz sporo ruchu oraz nowych klientów.


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.