Słownik seo
Test A/B
"Test A/B to metoda badawcza stosowana w marketingu internetowym, w tym w SEO, e-mail marketingu, projektowaniu stron internetowych, oraz innych obszarach, w celu porównania dwóch wersji elementów (np. strony, e-maila, reklamy) i określenia, która z nich działa lepiej.
Test A/B polega na tym, że grupa użytkowników jest losowo podzielona na dwie grupy: jedna grupa otrzymuje wersję A, a druga wersję B. Na podstawie analizy wyników można ocenić, która wersja osiąga lepsze wyniki, np. wyższy współczynnik konwersji, większe zaangażowanie użytkowników czy lepsze wyniki sprzedażowe. "
Test A/B polega na tym, że grupa użytkowników jest losowo podzielona na dwie grupy: jedna grupa otrzymuje wersję A, a druga wersję B. Na podstawie analizy wyników można ocenić, która wersja osiąga lepsze wyniki, np. wyższy współczynnik konwersji, większe zaangażowanie użytkowników czy lepsze wyniki sprzedażowe. "