jak sugeruje nazwa, dodatkowa sekcja nazwy domeny głównej. Tworzysz subdomeny, aby pomóc w organizacji i przechodzeniu do różnych sekcji swojej głównej witryny. W swojej domenie głównej możesz mieć tyle subdomen, ile jest konieczne, aby uzyskać dostęp do wszystkich różnych stron Twojej witryny.
Załóżmy, że sprzedajesz lodówki na swojej głównej stronie internetowej. Jeśli sprzedajesz lodówki do sklepu online, musisz mieć sklep e-commerce. Powinna to być część Twojej głównej witryny, która będzie wtedy wymagała subdomeny. Adres URL Twojego sklepu internetowego istnieje w tej postaci : sklep.pl/subdomena
Dlatego „sklep” to Twoja subdomena, a „kuchenka-mikrofalowa” to Twoja domena główna. „.com” to Twoja domena najwyższego poziomu. W rzeczywistości możesz użyć dowolnego tekstu jako subdomeny, ale w Twoim najlepszym interesie jest, aby był on łatwy do wpisywania i zapamiętywania przez użytkowników.
Zapisz się do naszego Newslettera