SEM

SEM

SEM (Search Engine Marketing) można określić jako dowolną strategię marketingową opartą na wyszukiwarkach. Taka strategia może być wykorzystana do rozpowszechniania biznesu online lub offline oraz promowania działań, które mają miejsce wirtualnie lub fizycznie.

SEM podzielony jest na dwie części. Jednym z nich jest SEO, którego celem jest generowanie większego ruchu organicznego dla określonej domeny. A druga to inwestycja w linki sponsorowane.

Mówimy o reklamach wyświetlanych w Google i innych platformach. Materiały te obejmują strategie, takie jak wyszukiwanie słów kluczowych i inne techniki, które są udostępniane SEO.

Ale obejmują również analizę segmentacji publicznej i strategii ściślej powiązanych z zakupem tradycyjnych nośników reklamowych.

Krótko mówiąc, SEM można określić jako rodzaj parasola. Pod nim umieszcza się SEO i inne techniki, które pomagają firmie być widoczną i dobrze pozycjonowaną w największych wyszukiwarkach.

Strategia marketingu cyfrowego będzie kompletna i dobrze opracowana tylko wtedy, gdy wysokiej jakości inwestycja i wysiłek będą wykorzystywać oba wymiary.

Subskrybuj

Zapisz się do naszego Newslettera