Jesteś online i potrzebujesz skutecznej optymalizacji bądź prowadzenia twojej kampanii Google Adwords? Jeśli tak, to postaw na doświadczoną agencję SEO.
Google AdWords to jeden z najważniejszych produktów Google. Ich model biznesowy jest niemal w 100% oparty o reklamy.
Z reklam tych korzystając setki tysięcy przedsiębiorców na świecie i tysiące w Polsce. Możemy na bieżąco analizować nasze straty, zyski oraz ustalać budżet na dalsze kampanie.
Możemy wprowadzać poprawi, modyfikacje i testować naszą konwersję. Model ten jest niemal optymalny dla każdego, kto potrzebuje ruchu z reklamy.
Dlatego Google AdWords odznacza się ogromną popularnością wśród wszelkiej maści biznesów w Polsce i za granicą.
Możemy dynamicznie zwiększać ich dochodowość oraz efektywność wprowadzając poprawki na bieżąco. Wystarczy konto w AdWords i gotowe. Masz dostęp do niemal nielimitowanej ilości kampanii oraz ruchu.
Ustalasz dowolną kwotę i przygotowujesz plan prowadzenia kampanii. Opisujesz ją i sprawdzasz, czy generuje dochodowy ruch.
Optymalizacja takiej kampanii ma na celu zwiększenie jej widoczności oraz dochodowości. Wiele agencji odpuszcza optymalizację kampanii reklamowej, co jest poważnym błędem.
Wszystko wymaga optymalizacji i poprawek – również kampanie reklamowe w Google AdWords.
Jedną z głównych zalet Google Ads jest to, że niemal natychmiast uruchamiasz traffic płynący do twojej strony. Możesz szybko przekonać się, jaka jest reakcja ludzi.
Wielu z nich wybierze wyniki organiczne, ale duża część kliknie reklamę. Google Ads to idealne wręcz rozwiązanie dla firm oferujących wysokomarżowy produkt. Optymalizując budżet jesteś w stanie zyskać bardzo wiele. Reklamy takie możesz zatrzymać i uruchomić w dowolnej chwili.
Czas reakcji jest tutaj konieczny. Czasami klient nie będzie mógł kupić z jednego określonego powodu. Nasze reklamy powinny być targetowane – co to oznacza?
Mniej więcej tyle, że powinniśmy trafiać do klienta, który poszukuje naszego produktu. Tylko w taki sposób będziemy w stanie osiągać wysoką konwersję w krótkim czasie.
Prowadzenie analityki naszej kampanii jest konieczne. Warto analizować Google Analytics oraz inne, pokrewne produktu Google.
Dostaniesz bardzo dokładne dane oraz wskaźniki, które możesz wykorzystać do ulepszenia kampanii marketingowej. W co klika klient, jakie są jego najczęstsze wybory i jaki produkt sprzedaje się najlepiej?
To bardzo ważne pytania, na które czekają odpowiedzi. Przy okazji prowadzenia kampanii Google AdWords, powinniśmy też prowadzić kampanię SEO, aby pozyskać ruch organiczny.
Tylko w taki sposób uda się nam dotrzeć do klienta w odpowiedni sposób.
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. O co najczęściej pytają nasi klienci i jaka jest nasza odpowiedź?
Oczywiście! Oferujemy najlepsze dostępne pakiety dostosowane do twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami i daj znać!
W optymalizacji kampanii korzystamy z inteligentnych narzędzi do ich optymalizacji takich jak np. uczenie maszynowe.
Oczywiście – oferujemy zniżki, promocje oraz program lojalnościowy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź to tutaj.