Jesteś online i potrzebujesz skutecznej optymalizacji bądź prowadzenia twojej kampanii Google Adwords? Jeśli tak, to postaw na doświadczoną agencję SEO.
Google AdWords to jeden z najważniejszych produktów Google. Ich model biznesowy jest niemal w 100% oparty o reklamy.
Z reklam tych korzystając setki tysięcy przedsiębiorców na świecie i tysiące w Polsce. Możemy na bieżąco analizować nasze straty, zyski oraz ustalać budżet na dalsze kampanie.
Możemy wprowadzać poprawi, modyfikacje i testować naszą konwersję. Model ten jest niemal optymalny dla każdego, kto potrzebuje ruchu z reklamy.
Dlatego Google AdWords odznacza się ogromną popularnością wśród wszelkiej maści biznesów w Polsce i za granicą.
Kontrola Nad Budżetem
Możliwość Optymalizacji
Większa Widoczność
Poprawki
Dokonaj Ich Na Bieżąco
Możemy dynamicznie zwiększać ich dochodowość oraz efektywność wprowadzając poprawki na bieżąco. Wystarczy konto w AdWords i gotowe. Masz dostęp do niemal nielimitowanej ilości kampanii oraz ruchu.
Ustalasz dowolną kwotę i przygotowujesz plan prowadzenia kampanii. Opisujesz ją i sprawdzasz, czy generuje dochodowy ruch.
Optymalizacja takiej kampanii ma na celu zwiększenie jej widoczności oraz dochodowości. Wiele agencji odpuszcza optymalizację kampanii reklamowej, co jest poważnym błędem.
Wszystko wymaga optymalizacji i poprawek – również kampanie reklamowe w Google AdWords.
Ustalasz Kwotę
Prowadzisz Analitykę
Wprowadzasz Modyfikacje
Ruch
Natychmiastowa Reakcja
Jedną z głównych zalet Google Ads jest to, że niemal natychmiast uruchamiasz traffic płynący do twojej strony. Możesz szybko przekonać się, jaka jest reakcja ludzi.
Wielu z nich wybierze wyniki organiczne, ale duża część kliknie reklamę. Google Ads to idealne wręcz rozwiązanie dla firm oferujących wysokomarżowy produkt. Optymalizując budżet jesteś w stanie zyskać bardzo wiele. Reklamy takie możesz zatrzymać i uruchomić w dowolnej chwili.
Czas reakcji jest tutaj konieczny. Czasami klient nie będzie mógł kupić z jednego określonego powodu. Nasze reklamy powinny być targetowane – co to oznacza?
Mniej więcej tyle, że powinniśmy trafiać do klienta, który poszukuje naszego produktu. Tylko w taki sposób będziemy w stanie osiągać wysoką konwersję w krótkim czasie.
Reakcja Ludzi
Targetowanie
Wysoka Konwersj
Analityka
Analizuj Swoje Dane
Prowadzenie analityki naszej kampanii jest konieczne. Warto analizować Google Analytics oraz inne, pokrewne produktu Google.
Dostaniesz bardzo dokładne dane oraz wskaźniki, które możesz wykorzystać do ulepszenia kampanii marketingowej. W co klika klient, jakie są jego najczęstsze wybory i jaki produkt sprzedaje się najlepiej?
To bardzo ważne pytania, na które czekają odpowiedzi. Przy okazji prowadzenia kampanii Google AdWords, powinniśmy też prowadzić kampanię SEO, aby pozyskać ruch organiczny.
Tylko w taki sposób uda się nam dotrzeć do klienta w odpowiedni sposób.
Wejścia Oraz Konwersje
Dochody Oraz Straty
Przchody
Często Zadawane Pytania
Odpowiadamy
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. O co najczęściej pytają nasi klienci i jaka jest nasza odpowiedź?