Pozycjonowanie Zagraniczne

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie zagraniczne to poważne wyzwanie. Trzeba znać swoje siły i zamiary. Potrzebny jest także solidny budżet.

20

Agencja

Nasza Agencja pozycjonuje za granicą. Jeśli potrzebujesz doświadczenia i efektów, skorzystaj z naszych usług.

91

Efekty

Jeśli chcesz poznać efekty, sprawdź nasze Case Study. Budujemy skuteczne pozycje i jesteśmy efektywni.

Pozycjonowanie Zagraniczne
Czym Jest

Pozycjonowanie Zagraniczne

Pozycjonowanie Zagraniczne to proces zwiększania widoczności w wyszukiwarce internetowej za granicą. Mogą to być Niemcy, Wielka Brytania czy USA. Jak wygląda to w praktyce?

Kiedy

Pozycjonować Za Granicą

Pozycjonowanie za granicą to naprawdę trudny i skomplikowany proces. Dlatego warto wiedzieć, kiedy zainwestować w tego rodzaju pozycjonowanie. Na jakim etapie warto to zrobić?

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z czasem rozwoju SEO, powstały setki narzędzi które służą optymalizacji i rozwojowi naszej witryny. Z jakich narzędzi korzystamy my? Są to:

Pakiety Pozycjonowanie Zagraniczne

Kup Teraz

Pakiet Solidny

Miesięcznie

999 zł

Pakiet Firma

Miesięcznie

2199 zł

Pakiet Korporacyjny

Miesięcznie

4999 zł

Czym Jest Pozycjonowanie Zagraniczne

Planujesz ekspansję za granicę? Chcesz pozyskać klienta zagranicznego? Rynek lokalny jest już zbyt mały? Jeśli tak, warto skorzystać z oferty pozycjonowania zagranicznego. Pozycjonujemy głównie w języku Angielskim, Niemieckim oraz Hiszpańskim. Jednak, aby zabrać się za tak trudny proces, warto odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań. Jeśli chcesz wykorzystać pomoc lokalnej agencji, lepiej sięgnąć po pomoc firmy, która zna się na rzeczy.

Umiejętności oraz doświadczenie to absolutnie kluczowy czynnik podczas pozycjonowania zagranicznego. Ogromna konkurencja oraz wysoki budżet zagranicznych firm sprawiają, że tylko naprawdę skuteczne techniki pozycjonowania i sprawne rzemiosło pozycjonera może zwiększyć nasze szanse. Warto pamiętać, że pozycjonowanie zagraniczne to proces trudny, czasochłonny oraz wymagający dobrej znajomości rynku. Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes, to doskonale jest zainwestować w pozycjonowanie na zagranicę.

Jeśli planujesz otworzyć się na świat. Wiesz, że masz produkt, który zrewolucjonizuje daną społeczność. Pozycjonowanie zagraniczne to doskonały sposób na poszerzenie naszej działalności i zwiększenie przychodów. Skorzystaj z najlepszych porad i wskazówek

Jak Przygotować Się Do Pozycjonowania Na Rynku Zagranicznym

Ekspansja na rynek zagraniczny to skomplikowany proces. Bez analizy naszej konkurencji, treści oraz słów kluczowych jesteśmy skazani na porażkę. Dlatego na samym wstępie warto postawić na głęboką analizę oraz audyt.

A) Analiza Rynku – wchodząc na zagraniczny rynek, ważnym jest, aby wykonać gruntowną analizę. Jeśli chcesz wykonać pozycjonowanie w Niemczech, w mieście Berlin. Dobrze jest przeskanować lokalny rynek. Dzięki temu poznamy konkurencję, jej siłę oraz trudność, jaką sprawi nam walka na tym rynku.

B) Analiza Słów Kluczowych – sama analiza rynku nie wystarczy. Aby być dochodowym, warto zainwestować w analizę słów kluczowych. Dzięki temu poznamy wartość biznesu w lokalnej społeczności.

C) Zaplanowanie Długoterminowej Strategii – najważniejszy krok ze wszystkich. Bez długoterminowej strategii postępowania nasze poczynania będą skazane na porażkę. Stracisz czas, pieniądze i w ostateczności wszystko spełznie na niczym. Trzeba zaplanować kalendarz postępowania – od naszego Bloga, Link Buildingu aż po eksponowanie marki.

D) Link Building – bez linków nasza domena będzie w stagnacji. Rozwijając nasz profil linków, sprawiasz, że domena zyskuje siłę oraz autorytet. Warto rozważyć pozyskiwanie linków z naturalnych, tematycznie powiązanych domen.

Warto sobie również odpowiedzieć na wiele innych pytań. Jaki jest udział różnych wyszukiwarek na lokalnym rynku? Jaki język bądź dialekt się wykorzystuje? Jak wygląda lokalne prawo? Czy ciężko będzie dokonywać zwrotów? Jak prezentuje się kwestia logistyki? Po naprawdę głębokim zastanowieniu się, możemy przejść do realizacji naszego planu.

Content Marketing A Pozycjonowanie Zagraniczne

Treść to król. Takie plotki krążą w krwioobiegu świata SEO już od dawna. Nie jest tak bez przyczyny. Content to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Bez niego nasza strona będzie stać w miejscu. Nie chodzi o to, aby treści było więcej. Ważne, aby wypełniała lukę, która powstaje na rynku. Dlatego istotnym elementem naszej kampanii Content Marketingu powinna być tzw. Content Gap. Czyli pisanie treści pod lukę jaka występuje na rynku. Na czym to tak naprawdę polega?

Załóżmy, że nasza strona traktuje o karmach dla psów. Dobrze jest znaleźć i rozwinąć tematykę dotyczącą zwierząt – dokładniej, karmy dla psa. Kolejnym krokiem będzie sprawdzanie konkurencji. Które tematy są przemilczane? Których nie poruszono? Jakiej karmy nie opisano? Jeśli są jakieś luki w treści, warto eksplorować temat i stworzyć pod niego treść. Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest:

– Opisy strony, podstron, kategorii, podkategorii, produktów itp.
– Blog firmowy
– Press Release
– Artykuły zapleczowe
– Artykuły sponsorowane

Strona musi być świeża. Warto także budować wizerunek eksperta. Świadomość Twojej marki jest jednym z najistotniejszych celów. Dlatego musi być ona nie tylko unikalna, ciekawa ale także pożyteczna. Rola eksperta jest tutaj nieodzowna. Warto także pamiętać o tym, że powinna ona budzić zaufanie. Nasz wkład merytoryczny musi być wysoki. Wolny od błędów logiczny, merytorycznych czy gramatycznych. Warto pamiętać, że treść należy kierować głównie do odbiorcy docelowego.

Istotnym elementem naszego marketingu treści jest także dopasowanie językowe. Jeśli sprzedajemy nasz produkt bądź usługę zagranicę – dobrze jest pamiętać o jego translacji, czyli przetłumaczeniu! Bez tego ryzykujemy niższą pozycję w Google, utratę klienta i spadek sprzedaży! Jeśli więc szukasz skutecznej strategii pozycjonowania – zacznij od treści!

Jak Pozycjonować Na Rynku Zagranicznym

Jak więc wygląda profesjonalny proces pozycjonowania zagranicznego? Tak jak pisaliśmy, należy postępować wedle ściśle określonych zasad i kroków. Po wykonaniu analizy konkurencji, lokalnego miejsca oraz słów kluczowych – kolejnym krokiem będzie przygotowanie strony internetowej. Jakie kroki należy wykonać, aby uzyskać długoterminowe efekty?

– Optymalizacja to jeden z pierwszych elementów aby rozpocząć biznes. Prędkość, aspekty nawigacyjne, User Experience oraz responsywność to kluczowe obszary, nad którymi należy pracować.

– Przygotowanie bloga to drugi, bardzo istotny element pozycjonowania. Jeśli go posiadasz, warto jest go dobrze przygotować i zaplanować. Bez kalendarza publikacji, dobrze dobranej treści – nasze teksty nie przyciąga uwagi czytelnika. Warto pamiętać o dobry, zagranicznym copywriterze.

Link Building to trzeci i najważniejszy element pozycjonowania zagranicznego. Pozyskanie silnych, skutecznych i naturalnych linków pozwoli Ci z łatwością wyprzedzić konkurencję. Jednak warto pamiętać, że dobre pozycjonowanie kosztuje. I to sporo. Pozycjonowanie zagraniczne często jeszcze więcej!


Pamiętaj, że wybierając domenę warto wybrać tę z rozszerzeniem kraju, w którym zamierzamy prowadzić nasz biznes. Jeśli masz zamiar sprzedawać sprzęt elektroniczny w Berlinie – rozszerzenie de to konieczność.To podstawowa zasada. Kolejną jest oczywiście próba zajęcia domeny, która pozwoli nam stworzyć i rozszerzyć naszą markę.

Po jej stworzeniu, optymalizacji SEO przechodzimy do rozwoju naszego biznesu. Dodawanie nowych produktów, usług, dbanie o klienta i jego potrzeby. Warto pamiętać, że na każdym etapie pozycjonowania wykonujemy kroki poprawiające i optymalizujące jej wygląd, strukturę, User Experience – staraj się dokonywać powolnych ewolucji. Nie bądź rewolucjonistą!

Czy Pozycjonowanie Zagraniczne Jest Droższe

Jak wygląda pozycjonowanie na rynku zagranicznym? Odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Zdecydowanie tak. Nie tylko wyższe koszty tworzenia treści (potrzebny jest profesjonalny tłumacz) ale także kampania link buildingu oraz proces optymalizacji dzieją się nieco inaczej. Z całą pewnością można powiedzieć, że cena pozycjonowania na rynku Brytyjskim czy Niemieckim jest znacznie wyższa niż Polskim.

To nie oznacza jednak, że nie warto próbować. Jeśli chcemy osiągnąć sukces, pozycjonowanie za granicą jest absolutną koniecznością.

Jakie więc elementy są droższe w pozycjonowaniu zagranicznym, niż na Polskim rynku? Są to:

– Treść czyli Content Marketing
– Optymalizacja SEO
– Link Building
– Lokalne SEO
– Słownictwo

To tylko niektóre z wielu elementów definiujących potrzebny budżet. Jest ich znacznie więcej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skonsultuj się z nami. Odpowiemy szerzej na to pytanie!

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania O Pozycjonowaniu Międzynarodowym

W tym krótkim FAQ zebraliśmy najciekawsze, najważniejsze i najtrudniejsze pytania dotyczące pozycjonowania za granicą.


– Jaki jest koszt działania w SEO na rynku międzynarodowym – często zadawane pytanie, na które jest prosta odpowiedź. Bardzo wysokie. Pamiętaj, że konkurujesz z profesjonalistami z ogromnym budżetem, głęboką kieszenią i sporą wiedzą, doświadczeniem i znajomością rynku. Koszt 1000 euro miesięcznie na średnio konkurencyjną frazę to rynkowe minimum.

– Czy jest sens zatrudniać Polską agencję SEO – warto wybrać agencję, która działa już na docelowym rynku i wie, jak poprowadzić kampanię. Bez tego, będziemy się bardzo męczyć, nie osiągniemy żadnego, sensownego efektu. Jeśli agencja przedstawi Ci profesjonalne Case Study – warto z niego skorzystać. Pamiętaj, że pozycjonowanie za granicą jest zupełnie inne, niż w Polsce.

– Czy jest sens wynajmować Polską agencję – na to pytanie trudno nam odpowiedzieć. Wszystko zależy od tego, czy Polska agencja ma już Case Study i doświadczenie wyniesione z rynku zagranicznego. Warto pamiętać, że komunikacja z Polską agencją jest szybsza. Polska agencja działa w tej samej strefie czasowej – dlatego możesz zadzwonić o każdej godzinie. Prawdopodobnie koszty będą też dużo niższe. Nie tracimy nic na przewalutowaniu i prowizji. Niektóre zagraniczne mogą żądać opłaty dodatkowych.

– Na co zwracać uwagę przy wyborze zagranicznej agencji – jedno z częściej zadawanych pytań. Warto zwracać uwagę na podpisywaną umowę. Zagraniczne agencje lubią pobierać prowizję od wielu czynności. Trzeba też uważać na ustalanie budżetu.

– Jak rozwijać nasz serwis internetowy – to trudne pytanie. Wszystko zależy od branży w której funkcjonujemy. Od struktury naszego serwisu, optymalizacji aż po jego promocję. Warto skorzystać z narzędzi takich jak Google Search Console albo Google Analytics. Narzędzia Google pozwalają na weryfikację naszych błędów oraz niedociągnięć.

– Algorytm wyszukiwarki – czym się rożni? – zdecydowanie tak. W każdym kraju Google inaczej waży konkretne frazy. Warto też pamiętać, że „ciężar” każdej konkretnej frazy jest inny. Agencje i biznesy stosują inne budżety. Inaczej też wygląda pakiet linków, które można pozyskać.

– Domena – jeśli chodzi o domenę, to tak jak wspomnieliśmy – warto kupić domenę pochodzącą z kraju, w którym będziemy rozwijać nasz biznes. Jeśli pozycjonujemy w Wielkiej Brytanii, końcówka .co.uk będzie idealnym rozwiązaniem. Jeśli nasz biznes będzie międzynarodowy – warto stworzyć wiele wersji językowych oraz domenę .com


– Alternatywy – jeśli chcesz, możesz zastosować pewne alternatywy. Na przykład subdomeny które umieszczamy jako rozszerzenie domeny głównej. Powiedzmy że prowadzisz restaurację mojarestauracja.pl – wersja Niemiecka będzie wyglądać tak : de.mojarestauracja.pl – bądź po prostu mojarestauracja.pl/de – w ten sposób przenosimy klienta do zagranicznej lokalizacji.

– Czy potrzebuje adresu fizycznego w wybranym kraju – zdecydowanie tak. Jeśli prowadzisz lokalny biznes, doskonale będzie stworzyć wizytówkę NAP (Name, Address, Phone Number). Aby stworzyć wizytówkę, potrzebna będzie weryfikacja. W naszej wizytówce umieścimy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące naszej firmy. Kontakt, informacje o siedzibie, wirtualne biuro.

– Czy Google to dobry i jedyny wybór – Google to zdecydowanie monopolista na tym rynku. Jednak istnieją kraje, gdzie ze względu na regulacje prawne bądź inne czynniki, Google nie jest dominujący. I tak w Chinach popularny jest Baidu, w Rosji Yandex. Ważną wyszukiwarką jest także Yahoo!. Dlatego jeszcze przed rozpoczęciem pozycjonowania, dobrze jest znaleźć informacje na ten temat.

– Jak tworzyć treść podczas pozycjonowania zagranicznego – odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Zatrudnić świetnych, profesjonalnych coypwriterów którzy działają lokalnie. Jednak proces naboru jest znacznie trudniejszy ze względu na nieznajomość języka. Dlatego warto zatrudnić tylko kogoś z wielką znajomością rynku.

Ile Tak Naprawdę Trwa Pozycjonowanie

Nie da się niestety jednoznacznie czasu, w jakim będzie pojawią się pierwsze efekty. Rynek zagraniczny różni się tym od Polskiego. Znacznie większa konkurencja, trudniejsze frazy oznaczają prawdopodobnie dłuższy czas oczekiwania. Większa widoczność w Wielkiej Brytanii czy Niemczech oznacza więc znacznie większą cierpliwość. Jest ona tutaj konieczna. Wczucie się w odbiorcę i poznanie jego preferencji jest tutaj koniecznością.

Dlatego dobór odpowiedniej strategii może znacznie przyspieszyć proces pozycjonowania. Zaczynając od audytu SEO, optymalizacji, marketingu treści czy link buildingu. Wszystkie te elementy grają ważną rolę w prędkości z jaką pozycjonujemy. Im mniej błędów, tym szybciej będziemy na topowych pozycjach w wyszukiwarce!

Warto też pamiętać, że pozycjonowanie to prawie zawsze proces długoterminowy. W porównaniu na przykład do Google Ads – tutaj na efekty możemy czekać nawet latami. Im trudniejsza fraza, tym dłuższy czas oczekiwania. SEO to inwestycja, nie „wzbogać się w miesiąc”. To o czym warto też pamiętać, to zmiany w algorytmie Google. Co jakiś czas aktualizowane są także same czynniki rankingowe. Dlatego aby być wysoko – warto dostosowywać swoją strategię do tej ewolucji.

Podsumowanie

Pozycjonowanie strony za granicą to naprawdę skomplikowana sprawa. Jeśli chcesz się na to zdecydować, najlepiej będzie skonsultować to z agencją, która wie, doświadczyła i potrafi. Te wszystkie cechy powinna uzupełnić o naprawdę solidne Case Study. Bez tego naprawdę warto odpuścić sobie ten proces. Jednym z najlepszych rozwiązań będzie skontaktowanie się z nami.

Oferujemy pozycjonowanie zagraniczne. Nasza oferta jest bardzo szeroka. Zajmujemy się pozycjonowaniem w Niemczech, Wielkiej Brytanii i nie tylko. Skorzystaj z naszej oferty już teraz.

Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe

Celem jest wybór odpowiednich fraz oraz zdań tak, aby zoptymalizować pod ich kątem całą witrynę. Bardzo ważny aczkolwiek pierwszy etap pozycjonowania.

Przyjmowanie strategi dotyczącej treści

To nic innego jak planowanie treści oraz jej optymalizacja pod kątem Search Intent. Dzięki temu będziemy w stanie uzyskać bardzo istotny element optymalizacji.

Audyt strony internetowej i jej analiza

Witryna musi spełniać wszystkie, czasami bardzo rygorystyczne wymagania Google jeśli chodzi o jej bezpieczeństwo oraz prędkość. Dlatego warto ją przyspieszyć.

Analiza profilu linków oraz ruchu i link building

Bardzo ważny element SEO to analiza linków oraz ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy podjąć decyzję o dalszym linkowaniu. To najważniejszy element pozycjonowania – dobrze dobrane linki potrafią zrobić naprawdę kolosalną różnicę. Jeśli tylko dobrze je dobierzemy, efekty są niemal gwarantowane. 

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie twojego sklepu. Do wyboru masz trzy rodzaje umów.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy maksimum tego, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Czynniki Rankingowe

Wiek Domeny

Historia Domeny

Konkurencja

Profil I Tematyczność

Struktura Strony

Treść

Nawigacja

Responsywność

Bezpieczeństwo


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.