Pozycjonowanie UK

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie Stron w UK to proces zwiększania naszej widoczności w wyszukiwarce zagranicznej.

20

Agencja

Nasza Agencja pozycjonuje strony internetowe w Wielkiej Brytanii. Pozycjonowanie w UK to nieco inny proces, niż ten w Polsce.

91

Efekty

Jeśli chcesz poznać efekty, sprawdź nasze Case Study. Budujemy skuteczne pozycje i jesteśmy efektywni.

Czym Jest

Pozycjonowanie UK

Pozycjonowanie w UK to nic innego jak proces poprawiania widoczności w wyszukiwarkach Wielkiej Brytanii Jakie są więc różnice?

Kiedy

Pozycjonować Stronę W UK

Pozycjonowanie naszej strony w UK wymaga nie tylko większego budżetu, ale także wiedzy i doświadczenia. Kiedy więc warto porywać się na pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii?

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z czasem rozwoju SEO, powstały setki narzędzi które służą optymalizacji i rozwojowi naszej witryny. Z jakich narzędzi korzystamy my? Są to:

Pakiety Pozycjonowanie UK

Kup Teraz

Pakiet Solidny

Miesięcznie

999 zł

Pakiet Firma

Miesięcznie

2199 zł

Pakiet Korporacyjny

Miesięcznie

4999 zł

Czym Jest Pozycjonowanie Stron W UK

Wielka Brytania to ogromny rynek zbytu. Wielkość e-commerce w 2021 przekroczyła 170 miliardów dolarów. Wielu Polskich przedsiębiorców patrzy więc na ten chłonny rynek jako okazję do rozwoju swojego biznesu. Szanse na osiągnięcie sukcesu są bardzo wysokie. Jeśli prowadzisz biznes w Europie – Wyspy Brytyjskie to szansa na zwiększenie sprzedaży a w konsekwencji – zysków. Jak jednak rozpocząć pozycjonowanie UK? Czym różnie się pozycjonowanie w UK?

Jeśli chcesz rozpocząć pozycjonowanie w Anglii, dobrze jest pamiętać, że będzie to nie tylko trudniejsze, bardziej kosztowne ale również czasochłonne. Rynek ten jest głębszy, konkurencyjny i bardziej wymagający. Tylko bardzo doświadczone agencje potrafią poradzić sobie z takim zadaniem. Warto też pamiętać o wytycznych Google oraz zaleceń webmasterów. Bez tego narażamy się na poważne konsekwencje, a nawet ban od Google. Aby osiągnąć długoterminowe efekty, pozycjonowanie stron w UK musi być przemyślane oraz oparte o skuteczną strategię.

Koszt, czas oraz efekty zawsze będą zależne również od branży. Wszystkie rządzą się własnymi prawami. Jeszcze przed wykonaniem odpowiednich kroków, potrzebny jest audyt oraz analiza danego biznesu. Rynek brytyjski nie wybacza żadnych błędów. Tylko doświadczona agencja może poradzić sobie z wymagającym przeciwnikiem.

Jak Pozycjonować Strony W UK

Podejmując próbę pozycjonowania w UK, z pewnością wiesz już, że nie będzie to proste. Od potrzeb klientów, uwarunkowań kulturowych aż po specyfikę rynku. Zmiennych są dziesiątki. Warunki wstępne są więc zupełne inne, niż te na rynku Polskim. Internauci na wyspach Brytyjskich zupełnie inaczej podchodzą do kwestii wyszukiwania. Ich cele, nawyki oraz podejście do wyszukiwania jest zupełnie inne. To co dobrze pozycjonuje się w Polsce, może sprawiać naprawdę spore trudności na Wyspach. I odwrotnie.

Dlatego jak pozycjonować w Wielkiej Brytani? Jakie metody stosować, aby osiągnąć sukces. Jeszcze przed wyruszeniem w podróż, jaką z pewnością będzie pozycjonowanie w UK, dobrze jest wyposażyć się w narzędzia, które pomogą nam w analizie klienta. Jakie więc narzędzia polecamy? Z pewnością będą to dobre, znane wszystkim narzędzia jak Google Trends, Google Analytics czy Google Keyword Planner. Do tego warto dokupić rzeczy takie jak Ahrefs – wersja agencyjna bądź Semstorm.

Jeśli już posiadasz wspomniane narzędzia, kolejnym twoim krokiem będzie analiza słów kluczowych. Zbadanie rynku jest jednym z kluczowych elementów poznania klienta i jego oczekiwań. Jego zrozumienie jest kluczem do sukcesu. Intencja i jej poprawna interpretacja to 50% sukcesu. Jeśli zrozumiesz dane słowo kluczowe, kolejnym elementem będzie przygotowanie całego szeregu operacji, które pozwolą Ci je promować.

– Przygotowanie bloga i strategii Content Marketingu
– Optymalizacja witryny internetowej
– Przygotowanie kampanii link buildingu
– Analiza i monitoring postępów

To podstawowe czynności, które należy wykonać, jeśli podejmujemy się pozycjonowania witryny na Wielką Brytanię. Dzięki temu jesteśmy w stanie osiągnąć szybko miarodajne efekty.

Jak Zoptymalizować Witrynę Pod Kątem SEO W UK

Kluczowym aspektem pozycjonowania w UK jest umiejętność zrozumienia intencji i języka Angielskiego. Bez tego nawet najlepszy produkt czy usługa będzie bardzo słabo opłacalna. Konieczny jest odpowiedni język oraz strona napisana w języku Angielskim. Dlatego jeśli już planujesz ekspensję ze strony w języku Polski, na tę w języku Angielskim – przygotuj dobrych copywriterów! To oni są w stanie zagwarantować Ci naprawdę wysoką pozycję w internecie. Konieczny może być również audyt i analiza UX. Co wchodzi w ten zakres? Są to:

– Analiza Prędkości
– Analiza Meta Danych
– Analiza w Google Search Console
– Instalacja Google Analytics
– Analiza zachowania użytkownika
– Analiza Graficzna
– Analiza kodu

Audyt SEO i UX jest koniecznością. Szczególnie w przypadku pozycjonowania w UK, gdzie mamy do czynienia z silną konkurencją. Dodatkowo warto skorzystać z narzędzi takich jak Ahrefs, Semrush czy Semstrom. Pozwolą one nam na głębszą analizę i audyt SEO.

Czy Narzędzia SEO I Technologia Robą Różnicę

Jak wygląda proces pozycjonowania w ujęciu technologii oraz narzędzi SEO, które wykorzystujemy pozycjonując strony? Z pewnością pełni ona ogromnie ważną rolę. Od wyszukiwania słów kluczowych, dostosowywania kodu oraz promocji naszej marki aż po elementy graficzne jak logo. Narzędzie pełnią ważną rolę. Jakie narzędzia wykorzystujemy podczas pozycjonowania? Są to:

A) Analiza Słów Kluczowych:

– Ahrefs
– Keyword Revealer
– Long Tail Pro

B) Optymalizacja

– Ahrefs
– Semstorm
– Google Search Console

C) Content Marketing

– Hemingway Tool
– Grammarly

D) Analiza Ruchu

– Semstorm
– Semrush
– Ahrefs

To tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych podczas pozycjonowania stron na urządzeniach mobilnych oraz PC. Warto też pamiętać o testowaniu strony pod kątem responsywności, mobilności oraz bezpieczeństwa. Od tego służą wyspecjalizowane narzędzia Google jak Google Mobile Test.

Link Building Podczas Pozycjonowania W UK

Nasz profil linków to wirtualne pasywo. Dzięki niemu często jesteśmy w stanie utrzymać się wysoko, na topowych pozycjach w Google. Dlatego nie tylko warto o nie dbać. Utrzymywanie konkretnego poziomu linków to nie najlepszy pomysł. Warto poszerzać i rozwijać nasze backlinki. Dzięki temu nasza domena nabierze mocy oraz frazy kluczowe będą wysoko w wyszukiwarce. Jak to wygląda w przypadku Wielkiej Brytanii? Z pewnością kampanie link buildingu są droższe, dłuższe i bardziej wymagające. W UK często będziemy zmuszeni to outreachu – czyli kontaktu z webmasterem konkretnego bloga z prośbą o nawiązanie współpracy.

Inną metodą są oczywiście publikacje branżowe, artykuły sponsorowane bądź tradycyjnie linkowanie z for. Jest naprawdę sporo sposobów aby pozyskiwać linki. Możemy wspierać charytatywnie konkretne instytucje w zamian za linki. Możemy sponsorować konkretne, wybrane konferencje. Jeśli chodzi o drogi, dzięki którym możesz rozbudować profil linków – są one podobne do tej jaką można to robić w Polsce. Jednak cena, czas poszukiwania oraz często efekty mogą się znacznie różnić.

Warto pamiętać także, aby poszukiwać wyłącznie linków powiązanych tematycznie z naszym serwisem. Tylko wtedy znacznie zmniejszmy ryzyko narażenia się na filtr Google. Zdrowy, naturalny i silny profil linków jest bardzo pożądany. Inną drogą jest afiliacja – czyli płacenie prowizji z kliknięcie odnośnika przez klienta – pozyskujemy ją z serwisu, które takową oferuje. Wartość takiej operacji może być bardzo korzystna i wysoka.

Pozycjonowanie Lokalne W UK

Pozycjonowanie lokalne w Wielkiej Brytanie różni się nieco od tego w Polsce. Nadal główną ideą jest pozycjonowanie naszej wizytówki w Google – jednak nieco innymi metodami. Jak profesjonalnie sprawić, aby nasza firma pojawiła się wysoko w lokalnym miejscu? Na lokalnej frazie? Przede wszystkim warto skonfigurować naszą wizytówkę. Optymalizacja naszej wizytówki to konieczność. Bez tego jesteśmy skazani na porażkę. Aby dokonać takiej analizy oraz dobrze wypozycjonować wizytówkę, dobrze jest skorzystać z pomocy agencji.

Jesteśmy gotowi poprowadzić twoją kampanię już teraz – konfigurujemy twoją wizytówkę, opisujemy twoją działalność i promujemy ją na lokalnym rynku w UK. Dostosowujemy się do obecnie panujących trendów. Dzięki naszym umiejętnością i doświadczeniu, pozycjonowanie lokalne w UK będzie znacznie prostsze i skuteczniejsze! Jeśli posiadasz mały biznes w Anglii – restaurację, warsztat samochodowy bądź kawiarnię – przyjdziemy z pomocą.

Co więc należy do naszych zadań, jeśli mamy pozycjonować twój lokalny biznes?

– Analiza słów kluczowych
– Konfiguracja wizytówki google
– Optymalizacja twojej strony pod kątem lokalnym
– Przygotowanie strategii Content Marketingu
– Kampania Link Buildingu

Dzięki tym kilku krokom uzyskasz szybką i skuteczną usługę, która pozwoli Ci stanąć na nogi!

Zalety Pozycjonowania W UK

Sukces w Brytyjskiej wyszukiwarce to naprawdę coś. Warto pamiętać, że konkurujesz z dużo potężniejszą konkurencją – często również posiadającą bardzo głębokie kieszenie. Jeśli nie wiesz, jak wielką wartość to stanowi, to z pomocą przychodzą liczby. Miesięczny koszt pozycjonowania w UK to średnio około 1000 funtów. To wielokrotnie więcej niż w Polsce. Jednak topowa pozycja potrafi przynieś bardzo wysokie dochody. I dosyć szybki zwrot. Wielka Brytania to kolos – e-commerce jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku.

Dlatego jeśli chcesz pokroić i zjeść kawałek tego tortu – musisz poświęcić naprawdę sporo. Ale są mentorzy oraz profesjonaliści, którzy pomogą Ci w tym procesie. Wzrost zainteresowania zakupami online jest niemal niezmienny od wielu lat. Dlatego warto zainteresować się pozycjonowaniem w Wielkiej Brytanii i skorzystać z pomocy doświadczonej agencji. Aby zwiększyć swoje szanse, warto zlecić ten proces komuś, kto naprawdę zna się na robocie.

Z biznesowego punktu widzenia – sprzedaż na zagranicznym rynku jest dosyć trudna. Jednocześnie bardzo dochodowa. Jeśli chcecie podjąć tak trudną i ważna decyzję w biznesowym życiu – warto podjąć ją z kimś, kto rozumie tego konsekwencje i poprowadzi was za rękę.

Na Co Warto Uważać Pozycjonując W UK

Jakie są wady pozycjonowania w UK? Na co trzeba uważać? Na jakie przeszkody trafimy pozycjonując w Wielkiej Brytanii? Jeśli chodzi o pozycjonowanie za granicą, trzeba pamiętać o :

A) Konkurencja – pamiętaj, że konkurencja w języku Angielskim jest znacznie trudniejsza, niż w Polsce. Większe budżety powodują też, że jest ona silniejsza i niezwykle trudna do pokonania.

B) Język – czasami zdarza się, że wykorzystujemy frazy które nie są wykorzystywane przez zagranicznego klienta. Słowa albo nie istnieją, albo są po prostu nieaktualne.

C) Przerost formy nad treścią – pamiętaj, że pozycjonując zagraniczny rynek czasami wypływamy na zbyt szerokie morze. Możemy po prostu utonąć. Dotyczy to zarówno budżetu jak i trudności określonej frazy.

Podsumowując, jeśli chodzi o zagrożenia, pozycjonowanie w UK jest nieco trudniejsze i wymaga doskonałej analizy rynku.

5.2 Podobieństwa Między Polskim A Brytyjskim SEO

Jakie różnice można znaleźć na Polskim i Brytyjskim rynku? Czym różnią się te dwie branże? Paradoksalnie, różnic jest niewiele, ale podobieństw naprawdę sporo. Są to:

– Prowadzenie Kampanii w Social Mediach
– Analiza i research słów kluczowych
– Link Building
– Content Marketing
– Treść oraz opisy na naszej witrynie
– Optymalizacja SEO

Warto też pamiętać, że w Polsce dobrze pozycjonuje się frazy long tail – czyli długiego ogona. W Wielkiej Brytanii również jest to popularne, ale tam silnik wyszukiwań działa nieco inaczej. Podobieństw jest naprawdę sporo.

Można by zaryzykować nawet tezę, że pozycjonowanie w UK nie różni się tak bardzo. Jedną z najgłębszych różnic jest jednak język. Każdy ma swoje określone zasady oraz prawdę, którą za sobą niesie. Brytyjczyk dużą wagę przykłada do profesjonalizmu oraz bezpieczeństwa. Ich pieniądze wydawane są w rozsądny, miarowy sposób.

Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe

Celem jest wybór odpowiednich fraz oraz zdań tak, aby zoptymalizować pod ich kątem całą witrynę. Bardzo ważny aczkolwiek pierwszy etap pozycjonowania.

Przyjmowanie strategi dotyczącej treści

To nic innego jak planowanie treści oraz jej optymalizacja pod kątem Search Intent. Dzięki temu będziemy w stanie uzyskać bardzo istotny element optymalizacji.

Audyt strony internetowej i jej analiza

Witryna musi spełniać wszystkie, czasami bardzo rygorystyczne wymagania Google jeśli chodzi o jej bezpieczeństwo oraz prędkość. Dlatego warto ją przyspieszyć.

Analiza profilu linków oraz ruchu i link building

Bardzo ważny element SEO to analiza linków oraz ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy podjąć decyzję o dalszym linkowaniu. To najważniejszy element pozycjonowania – dobrze dobrane linki potrafią zrobić naprawdę kolosalną różnicę. Jeśli tylko dobrze je dobierzemy, efekty są niemal gwarantowane. 

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie twojego sklepu. Do wyboru masz trzy rodzaje umów.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy maksimum tego, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Podsumowanie

Podsumowując – pozycjonowanie w UK nie jest proste. To naprawdę trudne, skomplikowane i bardzo kosztowne przedsięwzięcie. Jeśli nie masz doświadczenia, dobrze będzie wybrać odpowiednią agencję. Jeśli posiadasz odpowiednie zasoby, budżet oraz wielką chęć działania, pozycjonowanie w UK jest dla Ciebie!

Rodzaje Pozycjonowania

Pozycjonowanie Sklepów

Bardzo szybki rozwój e-commerce powoduje, że branża ta optymalizowana jest w coraz szerszym spektrum oraz coraz częściej. Jeśli chodzi o wzrost zainteresowania pozycjonowania sklepów internetowych - jest on bardzo duży. .

Dzięki temu rodzajowi pozycjonowania, będziemy w stanie wyprowadzić nasz sklep na prostą i zwiększyć naszą konwersję. 

Pozycjonowanie Lokalne

Optymalizujemy witrynę internetową a naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszych rezultatów na lokalnym rynku.

Tworzymy bardzo precyzyjną treść, zakładamy wizytówkę Google i wykorzystujemy katalogi.

Pozycjonowanie Szerokie

To pozycjonowanie oparte o tzw. long taile - dzięki niemu jesteśmy w stanie obniżyć koszt pozyskania klienta i zwiększyć konwersję.

Pozycjonujemy długie, często bardzo precyzyjne frazy. Warto rozważyć podczas pozycjonowania np. sklepu internetowego 

Pozycjonowanie Sezonowe

sezonowość w biznesie to nic nowego. Są przedsiębiorcy, którzy tak działają. Branży sezonowe również wymagają pozycjonowania oraz optymalizacji.

Ważnym jest moment rozpoczęcia operacji pozycjonowania, dzięki temu unikniemy problemu na samym końcu.

ASO

To nic innego jak App Store Optimization - czyli pozycjonowanie aplikacji, czyli SEO w aplikacjach mobilnych. Bardzo rzadko spotykane, ale bardzo ważne z punktu widzenia właściciela takiej aplikacji. Seochess.pl pozycjonuje aplikacje!

Pozycjonowanie Youtube I Social Media

Jeśli posiadasz kanał na serwisie YouTube bądź na Social Media i chcesz go wypromować, doskonałym narzędziem będzie przygotowanie kaldenarza treści, bogate w treść opisy i znakomita jej prezentacja. Wtedy uzyskamy naprawdę ciekawe rezultaty. 

Czynniki Rankingowe

Wiek Domeny

Historia Domeny

Konkurencja

Profil I Tematyczność

Struktura Strony

Treść

Nawigacja

Responsywność

Bezpieczeństwo

Jak Optymalizować Stronę

Treści Na Stronie

Zadaj sobie pytanie. Jaki jest mój tekst? Czy jest odpowiednio zoptymalizowany? Jaka jest jego objętość? Czy treść jest unikalna? Jak wygląda nasycenie tekstu frazami? Czy intencja użytkownika jest zaspokojona? Jeśli tak, to pierwszy krok, aby osiągnąć SEOnirwanę.

Treści powinny odzwierciedlać założenia naszego biznesu oraz ekspercko odpowiadać na pytania!

Stan Techniczny

Stan techniczny twojej witryny jest absolutnie kluczowy. Od najważniejszych rzeczy jak Title, Meta Description czy struktura nagłówków aż po prędkość ładowania, linkowanie wewnętrzne oraz optymalizację zdjęć.

Bardzo ważnym, aczkolwiek zapominanym czynnikiem jest bezpieczeństwo naszej witryny. Trzeba o nie zadbać! Tak samo jak o odpowiednią mobilność naszej strony.

Social Media

Social media są bardzo istotne - im bardziej aktywni tam jesteśmy, tym wyższa szansa, że uzyskamy dodatkowe punkty od Google. Dystrybuowanie tam treści oraz ciekawych wpisów jest jak najbardziej pożądane. Przyniesie to nam same pozytywy - ruch, zasięgi oraz konwersje. 

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie naszej strony internetowej jest niezwykle istotne. Jest ono wymieniane jako jeden z ważniejszych czynników rankingowych Google. Dzięki temu będziemy w stanie nie tylko uzyskać wyższą pozycję w rankingu, ale też zaufanie naszych klientów. 


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.