Co To Jest Pozycjonowanie Szerokie
Nie wiesz, czym jest pozycjonowanie szerokie? Szukasz odpowiedzi? Jakie są zalety fraz długiego ogona? Określając samą nazwę i jej pochodzenie. Odnosi się ona do jak najszerszego procesu pozycjonowania naszej witryny na najbardziej zaawansowane, rozbudowane frazy – tak zwane Long Taile. Dzięki tak określonej metodologi, możemy pozycjonować konkretne frazy na określone słowa kluczowe. Dzięki temu klient znajdzie właśnie to, czego szuka. Czyli zaspokoi swoją potrzebę bądź odpowie na pytanie.
Podczas tego typu pozycjonowania, naszym nadrzędnym zadaniem jest przyciągnąć uwagę użytkownika. W tym celu dokładnie opiszemy cechy danego produktu unikając specyfikowania jego parametrów. To sprawia, że klient natychmiast znajdzie pożądany produkt bądź usługę. Pozycjonowanie szerokie – czyli pozycjonowanie fraz długiego ogona, pozwala nam na znacznie bardziej dokładne promowanie i marketing naszego produktu. Jak wygląda to na konkretnym przykładzie?
Przykładowo, klient poszukuje butów. Prawdopodobnie wpisze w wyszukiwarkę frazę „męskie adidasy”. To bardzo ogólna fraz. Nie mówi nic, nie specyfikuje produktu. Użytkownik nie będzie więc zadowolony z procesu wyszukiwania. Tutaj z pomocą przychodzi zawężenie wyszukiwanej frazy – jeśli użytkownik wpisze „męskie adidasy nike DEFYALLDAY” – istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że znajdzie to czego szukał. I tutaj do gry wchodzimy my. Stosując pozycjonowanie szerokie, istnieje wysoka szansa, że to właśnie nas wybierze klient. Co więcej, takie wyszukiwanie najczęściej kończy się właśnie zakupem.