Pozycjonowanie szerokie

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie szerokie to doskonałe rozwiązanie dla sklepów E-commerce. Pozycjonowanie fraz długiego ogona to skuteczny sposób na redukcję budżetu!

20

Agencja

Pozycjonowanie szerokie jest szybsze, prostsze i bardziej intuicyjne. Nasza Agencja ma spore doświadczenie w stosowaniu tej strategii.

91

Efekty

Efekty pozycjonowania szerokiego są znacznie szybsze, lepsze i długotrwałe. Dlatego jeśli prowadzisz sklep – warto się na nie zdecydować.

Pozycjonowanie Szerokie
Czym Jest

Pozycjonowanie Szerokie

Pozycjonowanie szerokie polega na  prowadzeniu dział SEO w oparciu o słowa typu Long-Tail. Czym się ono charakteryzuje?

Kiedy

Pozycjonować Szeroko

Pozycjonowanie szerokie to doskonały wybór dla sklepów czy biznesów e-commerce. Kiedy pozycjonować?

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z czasem rozwoju SEO, powstały setki narzędzi które służą optymalizacji i rozwojowi naszej witryny. Z jakich narzędzi korzystamy my? Są to:

Pakiety Pozycjonowanie Szerokie

Kup Teraz

Pakiet Solidny

Miesięcznie

999 zł

Pakiet Firma

Miesięcznie

2199 zł

Pakiet Korporacyjny

Miesięcznie

4999 zł

Co To Jest Pozycjonowanie Szerokie

Nie wiesz, czym jest pozycjonowanie szerokie? Szukasz odpowiedzi? Jakie są zalety fraz długiego ogona? Określając samą nazwę i jej pochodzenie. Odnosi się ona do jak najszerszego procesu pozycjonowania naszej witryny na najbardziej zaawansowane, rozbudowane frazy – tak zwane Long Taile. Dzięki tak określonej metodologi, możemy pozycjonować konkretne frazy na określone słowa kluczowe. Dzięki temu klient znajdzie właśnie to, czego szuka. Czyli zaspokoi swoją potrzebę bądź odpowie na pytanie.

Podczas tego typu pozycjonowania, naszym nadrzędnym zadaniem jest przyciągnąć uwagę użytkownika. W tym celu dokładnie opiszemy cechy danego produktu unikając specyfikowania jego parametrów. To sprawia, że klient natychmiast znajdzie pożądany produkt bądź usługę. Pozycjonowanie szerokie – czyli pozycjonowanie fraz długiego ogona, pozwala nam na znacznie bardziej dokładne promowanie i marketing naszego produktu. Jak wygląda to na konkretnym przykładzie?

Przykładowo, klient poszukuje butów. Prawdopodobnie wpisze w wyszukiwarkę frazę „męskie adidasy”. To bardzo ogólna fraz. Nie mówi nic, nie specyfikuje produktu. Użytkownik nie będzie więc zadowolony z procesu wyszukiwania. Tutaj z pomocą przychodzi zawężenie wyszukiwanej frazy – jeśli użytkownik wpisze „męskie adidasy nike DEFYALLDAY” – istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że znajdzie to czego szukał. I tutaj do gry wchodzimy my. Stosując pozycjonowanie szerokie, istnieje wysoka szansa, że to właśnie nas wybierze klient. Co więcej, takie wyszukiwanie najczęściej kończy się właśnie zakupem.

Pozycjonowanie Szerokie W E-commerce

Pozycja fraz kluczowych często jest już ugruntowana. Ciężko rywalizować ze sklepem, który od wielu lat okupuje konkretne miejsce. Nie dzieje się tak bowiem przypadkiem. Jego użytkownicy są zadowoleni, sklep oferuje dokładnie to, czego potrzebuje klient a platforma ma wysokie zaufanie w oczach Google. Jednak warto pamiętać, że biznes ten nie zdominował wszystkiego.

Wygryzienie go z pozycji lidera zajmuje sporo czasu, energii oraz pieniędzy. Tutaj do gry wchodzą frazy wielowyrazowe, często wielowymiarowe które wykorzystywane są coraz częściej. Szczegółowe frazy pozwalają nam na dokładne, precyzyjne i skuteczne wyszukiwanie danego produktu. Frazy long-tail są znacznie bliżej konwersji niż tradycyjne frazy ogólne.

Jakie więc znaczenie w ecommerce ma pozycjonowanie szerokie? Ogromne! W dzisiejszym konkurencyjnych czasach, gdzie każdego dnia otwierają się tysiące sklepów internetowych – pozycjonowanie ecommerce jest kluczowe. Jeśli więc posiadasz sklep, ogromną liczbę podstron oraz aktualizowanego bloga – ten typ pozycjonowania będzie dla ciebie idealny. Skupienie się na mniejszych odcinkach całości, przynosi rewelacyjne rezultaty.

Zalety Pozycjonowania Szerokiego

Pozycjonowanie szerokie ma swoje zalety. Jest ich naprawdę sporo. Jeśli więc przygotowujesz strategię opartą o pozycjonowanie szerokie, to dobrze jest wiedzieć jakie ma ono zalety. Poniżej opisujemy zalety pozycjonowania szerokiego:

A) Czas – pozycjonowanie szerokie jest znacznie mniej czasochłonne niż pozycjonowanie fraz ogólnych. Co warto też podkreślić, efekty trzymają się znacznie dłużej. Strategia oparta o ten model pozwala nam niemal założyć z pewnością, że budujemy trwałe i solidne fundamenty. Wszystko zależy też od branży. W bardziej konkurencyjnych branżach (patrz – „ubezpieczenia”) nawet frazy długiego ogona mogą być trudne do pozycjonowania.

B) Target – pozycjonując szeroko po prostu trafiamy do klienta. Znajduje on dokładnie to, czego szukał. Współczynnik konwersji w takim przypadku może być szalenie wysoki, a klient wniebowzięty. Warto pamiętać, że użytkownik już na etapie wpisywania frazy wie, czego szuka. Naszym celem jest więc trafić w jego gusta.

C) Koszty – pozycjonowanie kosztuje. Czas, energię oraz kreatywność. Wiedzą to wszyscy. Jednak nie zawsze musi być ono drogie. Pozycjonowanie szerokie jest tego dowodem. Koszty w tym przypadku są znacznie niższe niż podczas pozycjonowania fraz ogólnych. Osiągniecie wysokich pozycji jest dosyć proste.

D) Ryzyko – z pozycjonowaniem wiąże się ryzyko. Tworząc produkt bądź usługę, która zdominuje frazy szerokie, jesteśmy w stanie szybko i skutecznie zmniejszyć nasze ryzyko. Zarówno ban jak i filtr Google nam nie grozi.

E) Wzrost – frazy długiego ogona potrafią w szybki i skuteczny sposób pojawić się w wyszukiwarce. Pozwala to na dynamiczny wzrost ruchu oraz bezpieczny, powolny rozwój całego biznesu. Pozycjonowanie szerokie wzmacnia nie tylko frazy Long-Tail, ale wzrost ruchu na tego typu słowa kluczowych pozwala również wzmacniać frazy ogólne.

F) Raj Dla E-commerce – SEO w dzisiejszych czasach to naprawdę skomplikowana sprawa. Jeśli chcemy osiągnąć sukces w e-commerce, konieczna jest dobrze przygotowana strategia postępowania. Taką jest właśnie pozycjonowanie szerokie. Nasz sklep rozwija się znacznie szybciej, jeśli już po kilku miesiącach jesteśmy w stanie sprzedawać.

Jak Pozycjonować Szeroko

Jeśli podjąłeś już decyzję i chcesz dokonać pozycjonowania fraz długiego ogona, należy zadbać o swoją witrynę internetową i wszystkie produkt bądź usługi, które oferujesz. Nadrzędną rolę odegra tutaj treść – czyli Content Marketing. Prowadzenie naszego bloga, akademii bądź wsparcia dla klienta jest konieczne. Optymalizacja witryny pod kątem unikalności, URL, danych strukturalnych oraz prędkości jest konieczna. Zarządzenia filtrami, listingi oraz responsywność to dodatkowe elementy które należy zoptymalizować.

Należy unikać kanibalizacji i duplikacji napisanej treści. Pisząc konkretny opis produktu bądź artykuł, staraj się rozwiązać problem użytkownika i odpowiedzieć na każde, zadane pytanie. Wciel się w jego duszę i pragnienia. Czego szuka, czego oczekuje? Dlaczego wpisuje konkretną frazę. Wykorzystaj popularne w internecie narzędzia takie jak Google Keyword Planner, Google Analytics czy Ahrefs. Dobrym narzędzie, które pozwala poszerzyć spektrum wyszukiwania jest Keyword Revealer – pozwala on poszerzyć naszą widzę o danym słowie kluczowym i jego pokrewieństwie.

Od czego więc zacząć pozycjonowanie szerokie? Od zadania sobie pytań:

– Jaki produkt chcę pozycjonować
– Na jakich frazach docelowych się skupię
– Jaki budżet przeznaczę na pozycjonowanie
– Jak przygotuję podstronę produktu i listing
– Jak przekonam klienta do zakupu
– Jak zwiększę konwersję

Każdej frazie powinna odpowiadać pojedyncza podstrona naszego sklepu. Dzięki temu jesteśmy w stanie oferować produkt docelowo, prosto w ręce klienta. Każda fraza bądź ich grupa powinna mieć przypisany budżet. Dzięki temu wiemy, ile możemy przeznaczyć na konkretny produkt.

Cały proces pozycjonowania szerokiego monitorujemy przez narzędzia – takie jak chociażby Ahrefs, Semrush czy Serprobot. Alternatywą jest Polski Semstorm. Wszystkie efekty naszej pracy powinniśmy zapisywać, analizować i ulepszać. Dzięki temu osiągniemy rewelacyjne rezultaty w szybkim czasie.

Dla Kogo Jest Pozycjonowanie Szerokie

Będąc właścicielem biznesu zadajesz sobie pewnie pytanie, dla kogo jest pozycjonowanie szerokie? Przede wszystkim warto pamiętać, że ze względu na niższe koszty, większość webmasterów i właścicieli stron internetowych może poprowadzić taką kampanię. Jednak nie zawsze jest to odpowiedni wybór. Najlepszym rozwiązaniem jest ono, gdy posiadamy serwis w którym rozbudowana jest liczba podstron i kategorii. Gdzie jest sporo treści. Jakie więc platformy powinny pozycjonować szeroko?

– Sklepy E-commerce
– Blogi z wieloma produktami
– Serwisy z wieloma stronami i rozbudowaną treścią

Jeśli twój sklep posiada naprawdę spory asortyment, wiele produktów – dobrze jest pozycjonować szeroko. Pozwoli to nam na szybsze i skuteczniejsze dotarcie do potencjalnego klienta. Przyciągnięcie go nie jest już tak proste kiedy skupiamy się na pozycjonowaniu fraz średniego zasięgu. Zdania jednowyrazowe, jednowymiarowe są znacznie trudniejsze i trzeba zastosować inną, bardziej kompleksową strategię z innym budżetem.

Jeśli jesteś więc właścicielem sklepu i oferujesz naprawdę szeroki asortyment – twoim najlepszym wyborem będzie pozycjonowanie fraz long-tail. Zakładamy oczywiście, że posiadasz bogatego w treść bloga oraz szerokie, dobrze opisane kategorie. Jeśli masz mało treści, posiadasz tylko stronę sprzedażową – dobrym wyborem będzie pozycjonowanie tradycyjne.

Podsumowanie

Podsumowując – pozycjonowanie szerokie to kapitalne rozwiązanie. Jeśli jesteś małym sklepem, który dopiero zaczyna i poszukuje złotego grala – frazy długiego ogona mogą być wyzwoleniem.

Szybko możesz dotrzeć do klienta i zadowolić go oferując odpowiedni produkt bądź usługę online. Agencja Seochess oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie pozycjonowania long-tail. Już teraz sprawdź naszą ofertę tutaj.

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie twojego sklepu. Do wyboru masz trzy rodzaje umów.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy maksimum tego, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Czynniki Rankingowe

Wiek Domeny

Historia Domeny

Konkurencja

Profil I Tematyczność

Struktura Strony

Treść

Nawigacja

Responsywność

Bezpieczeństwo


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.