Pozycjonowanie Stron WWW

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron WWW to sztuka. Jeśli potrzebujesz artysty, który wykona to za Ciebie, to trafiłeś idealnie!

20

Agencja

Nasza Agencja pozycjonuje w przyjazny dla Google sposób. Naturalne linkowanie, wysokiej jakości treść i optymalizacja.

91

Efekty

Jeśli chcesz poznać efekty, sprawdź nasze Case Study. Budujemy skuteczne pozycje i jesteśmy efektywni.

Pozycjonowanie Stron
Czym Jest

Pozycjonowanie Stron WWW

Pozycjonowanie stron WWW to proces ciągłego udoskonalania naszej strony internetowej w celu osiągnięcia wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarek. Jeśli posiadasz witrynę, chcesz ją pozycjonować, to musisz:

Kiedy

Pozycjonować Stronę WWW

Pozycjonowanie naszej strony internetowej w wyszukiwarce jest koniecznością, jeśli chcemy być wysoko w rankingu. Jeśli zależy Ci na wysokim miejscu w top, musisz prowadzić Kampanię SEO. Pozycjonować warto gdy:

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z czasem rozwoju SEO, powstały setki narzędzi które służą optymalizacji i rozwojowi naszej witryny. Z jakich narzędzi korzystamy my? Są to:

Pakiety Pozycjonowanie

Kup Teraz

Pakiet Solidny

Miesięcznie

999 zł

Pakiet Firma

Miesięcznie

2199 zł

Pakiet Korporacyjny

Miesięcznie

4999 zł

Historia Pozycjonowania - Czyli Jak To Się Zaczęło

Pozycjonowanie jest tak stare, jak pierwsza wyszukiwarka. I będzie trwało tak długo, aż będą one istnieć. Jednak kiedy pozycjonowanie stało się stricte komercyjnym i zewnętrznym procesem? Jak wygląda jego historia? Dzisiaj dowiesz się znacznie więcej o procesie zwanym pozycjonowaniem stron internetowych. Czyli jej optymalizacji pod kątem czynników rankingowym wyszukiwarek takich jak np. dominujące w tej branży Google

Pozycjonowanie Strony Internetowych ( SEO, Search Engine Optimization) to elementarny zestaw modyfikacji i działań, którego celem jest sprawienie, aby nasza strona internetowa znalazła się znacznie wyżej w rankingu.

Warto jednak pamiętać, że historia SEO sięga połowy lat 90. Już wtedy pojawiały się pierwsze, niewielkie próby optymalizacji serwisów internetowych. Jednak geometryczny wręcz wzrost użytkowników internetu sprawił, że firma takich pojawiło się na rynku już setki, jeśli nie tysiące. Głównym dystrybutorem treści były duże firmy takie jak Onet czy Wirtualna Polska.  

Już niewielu pamięta, ale serwisy te posiadały katalogi. Zbierano tam i gromadzono listy stron internetowych podzielone na tematyczne kategorie i zbiorowiska. To właśnie tam można było wyszukać listę interesujących nas serwisów internetowych.

Pozwalało to na zdecydowanie szybszy proces ich odnajdywania. Ale było to bardzo prymitywne i nieprzyjazne. To właśnie wtedy rozpoczęto bardzo zaawansowane eksperymenty z algorytmem. Inteligencja i search intent nabierały znaczenia. Nastąpiło gwałtowne przyspieszenie i kolejne aktualizacje przynosiły istotne zmiany

Jeszcze kiedyś, na początku webmasterzy manipulowali wynikami wyszukiwania poprzez różne sztuczki SEO. Wykorzystywano głównie nagłówek oraz tzw. keyword stuffing. Najwyższy poziom reprezentowało Google i to ono wygrało ten konkurs w długoterminowym wyścigu z innymi konkurentami. Jeśli chodzi o samo SEO – czyli termin Search Engine Optimization to jego znaczenie nabrało wagi podczas analizy na Stanford University.

Ale po raz kolejny webmasterzy przechytrzyli Google. Tak zwany Google Bomb – czyli dodanie linki z konkretnym, wybranym anchor textem. Jak można się domyślić, w bardzo prosty sposób można było się dostać do najwyższych pozycji – szczególnie biorąc pod uwagę niską konkurencję. 

Najlepszym przykładem niech będzie webmaster, który w 2008 roku wykorzystał ten mechanizm w obraźliwym tonie wobec prezydenta Polski i stanął przed sądem. Google musiało załatać tę lukę i w 2010 roku wprowadzono tzw. Real Time Search – efektem było przedstawienie aktualnych wyników z blogów czy serwisów informacyjnych. Pozwoliło to rozwiązać problemy. Jeszcze wtedy nikt nie przewidywał, w jakim kierunku pójdą zmiany. A poszyły w bardzo dalekim. 

Dzisiejsze wyszukiwarki to twory kompleksowe, wykorzystujące uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję. Nie ma tu miejsca na przypadek, a aby dostać się na szczy wyszukiwarek potrzebna jest świetna optymalizacja oraz linkowanie.

Dzisiaj na naszą stronę wpływ mają setki czynników. Tak skomplikowany algorytm – już szczelnie skonstruowany, jest trudny do zmanipulowania, chociaż jest to możliwe. Wiele firm ze względu na konkurencję pozycjonuje szeroko – przy wykorzystywaniu słów długiego ogona.

Dzięki temu uzyskują też wyższą konwersję, bo frazy te są bardzo precyzyjnie określone i z góry wiemy, co miał na myśli użytkownik. Podsumowując – dzisiaj liczy się jakość treści, autorytet domeny oraz czynniki techniczne. Dlatego warto je optymalizować. 

Czym Jest Pozycjonowanie?

Tak jak pisaliśmy wyżej – pozycjonowanie to proces ciągłego podnoszenia rankingu stron internetowej. Jest on rozciągnięty w czasie i wymaga zaawansowanych działań na stronę i poza nią. Możemy podzielić dwa typy pozycjonowania – White Hat SEO oraz Black Hat SEO (czarny charakter). Jaka jest różnica między tymi dwoma typami?

Black Hat SEO charakteryzuje się pozycjonowaniem strony internetowej przy wykorzystaniu praktyk często niezgodnych z Google Guidelines – czyli wytycznych Google. Jest to bardzo niebezpieczna gra, która może skończyć się naprawdę tragicznie. Na przykład filtrem od Google, czyli swoistym banem. Black Hat polega między innymi na kupowaniu linków, keyword stuffingu czy udział w wymianie linków. 

Dlatego warto jest stosować White Hat SEO. To jedna z najlepszych możliwych dróg, jakimi można pójść. Optymalizacja i promocja stron zgodnie z wytycznymi Google to coś trudnego, ale bardzo opłacalnego. Może pozwolić to naszej stronie dojść bardzo wysoko do rankingu.  Pozyskiwanie naturalnych linków jest jednym z ważniejszych elementów White Hat SEO. Od optymalizacji treści, aż po jej zabezpieczenie i prędkość – tak wygląda profesjonalne pozycjonowanie stron.  

Dla Google liczy się całość. Czyli content, technikalia oraz linki. Trzeba budować dokument tak, aby użytkownik go zrozumiał. Dlatego pisanie pod Search Intent to doskonały sposób, aby wygrać wysoką pozycję w Google.

Jednym z najtrudniejszych wyzwań jest oczywiście pozyskiwanie linków. Im bardziej tematyczne i naturalne linki, tym wyższa szansa na wysokie rankingi. Od pozyskiwania ich z katalogów, wpisów innych blogerów aż po wpisy gościnne. Są też inne opcje – grafiki, infografiki oraz marketing szeptany

Podsumowując – pozycjonowanie stron internetowych to nic innego jak ciągły proces, który trzeba kontynuować przez długi czas. Tylko wtedy można liczyć na naprawdę solidne i długoterminowe efekty. Jeśli chcesz wiedzieć, jak pozycjonować stronę internetową warto poznać nasze praktyki oraz strategie.

Jakie Są Korzyści Z Pozycjonowania?

Pozycjonowanie to inwestycja. I to zdecydowanie długoterminowa. Jeśli chcesz być wysoko w rankingu Google i zastanawiasz się – ale tak właściwie dlaczego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Długoterminowy, darmowy ruch i konwersje. Jednak jak każda inwestycja, pozycjonowanie ma koszt.

I nie zawsze będziemy pewni, że uda nam się osiągnąć cel. Ale większa liczba odwiedzin oznacza wyższe dochody. Na pierwsze miejsce wchodzi aż 43% użytkowników a drugie osiąga 37%. A trzecie – 30%. Do 10 pozycjo dociera zaledwie 3%. Dlatego jeśli już walczymy – to trzeba walczyć o topowe pozycje. 

Samo pozycjonowanie pozwala też naszemu biznesowi ulepszyć brand oraz markę. Dzięki temu zyskujemy przewagę nad konkurencją, ale także pokazujemy klientowi, że jesteśmy profesjonalistami. To już samo w sobie jest doskonałym sposobem na zwiększenie konwersji oraz dochodów.

Dlatego korzyści płynące z SEO są wręcz nieograniczone. Kolejnym aspektem, który trzeba omówić jest oczywiście odpowiedzialność za to, co oferujemy klientowi. Jeśli już jesteśmy wysoko, to warto jest zainwestować środki oraz czas, aby zadowolić intencje użytkownika. Tylko wtedy można mówić o pozycjonowaniu

Wynik naszej strony w SERPs zależy od wielu rzeczy. Dlatego warto stosować tylko sprawdzone i działające strategie. A takie oferujemy my. Jesteśmy przekonani, że możemy przynieść pełny wymiar korzyści z naszego pozycjonowania stron internetowych. 

Ile Kosztuje Dobre Pozycjonowanie?

Często spotykamy się z opinią, że dobre pozycjonowanie kosztuje sporo. Trzeba powiedzieć, że zgadzamy się z tą opinią. Im tańsze jest pozycjonowanie, tym gorsze efekty możemy osiągnąć, a nawet stracić budżet. Dlatego co prawda pozycjonowanie stron www wyceniane jest indywidualnie – ale cena nigdy nie powinna być sztucznie zaniżana.

Koszty pozycjonowania zależą od wielu drobnych czynników i kontekstu. Jeśli chcemy pozycjonować serwis internetowy na bardzo zaawansowane i konkurencyjne frazy potrzebny jest wysoki budżet. Jeśli jednak planujemy pozycjonowanie na frazy mniej konkurencyjne, sensowne jest ograniczanie budżetu. 

Duże znacznie podczas wyceniania usługi pozycjonowania jest branża, w której działa konkretny biznes. Musisz zadać sobie pytania – czy twoja strona już jest zoptymalizowana? Czy posiada już dobry profil linkowy. Czy była już pozycjonowana?

Każdy, nawet najmniejszy szczegół może mieć ogromne znacznie przy wycenie. Liczy się też oczywiście wiek domeny, ilość treści czy jej widoczność i brand. Im trudniejsze zadanie czeka agencję SEO, tym wyższa cena za pozycjonowanie. Co, jednak jeśli już wycenimy koszta i przejdziemy do samego procesu?

Pierwszym i najważniejszym celem jest oczywiście analiza i audyt. Koszty tego procesu są dosyć wysokie ze względu na wykorzystanie nowej technologii oraz spory wysiłek. Stronę trzeba dobrze przeanalizować i znaleźć wszystkie luki oraz błędy. Istotne jest również zbadanie, gdzie leżą konkretne problemy w kwestii optymalizacji konwersji, czyli analizie UX.

Kolejnym etapem, już po wewnętrznej optymalizacji jest oczywiście przygotowanie strategii link buildingu strony internetowej. Trzeba również przygotować pakiet treści idealnie zoptymalizowany pod kątem SEO

Dlatego każdy, kto rozumie proces pozycjonowania i wie jaką wartość ma content, należy przygotować pakiet treści idealnie zoptymalizowany pod kątem SEO. W ten sposób będziemy zdolni pokazać Google swoją wartość oraz to, jak dobrze zarządzamy swoim biznesem. Oczywiście ciągle najważniejszym elementem tego procesu będzie linkowanie – czyli pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych do naszej strony. Dlatego nasza agencja oferuje indywidualne podejście z wyceną dla każdego klienta, który chce z nami współpracować. 

Wybór Firmy Pozycjonującej

Wybór Firmy pozycjonujące to jedno z najtrudniejszych zadań, które czeka firmę potrzebującą pozycjonowania. Musisz nie tylko wiedzieć, czego chcesz, ale także poznać wszystkie wady i zalety swojej strony.

Potrzebna jest szeroka wiedza z zakresu optymalizacji oraz znajomość biznesowa. Wiele agencji SEO na rynku to niestety szare eminencje. Korzystają z nielegalnych praktyk, pozyskując kiepskie linki z bardzo niebezpiecznych i często zaspamowanych źródeł. Dlatego warto unikać takich agencji

Jednym z najważniejszych kryteriów podczas wyboru agencji SEO do pozycjonowania naszej strony będzie oczywiście brief, który powinniśmy przygotować i przesłać do agencji. Dzięki temu będziemy już na samym początku postawieni w naprawdę dobrej sytuacji.

Profesjonalna agencja SEO powinna sprostać zadaniu i przesłać odpowiednie odpowiedzi. Pytania powinny być proste i jednoznaczne, a odpowiedzi zaspokajać nasze oczekiwania. Dobra agencja SEO pokaże Case Study, Portfolio oraz przyzwoite wyniki. Jeśli potrzebujesz takiej agencji, to doskonały i bardzo głęboki Research i poszukiwanie jest koniecznością. 

Jakie pytania powinniśmy zadać agencjom i jak dokonać selekcji? Jednym z pierwszych pytań powinno być to o wyniki oraz przykładowe Case Study. Jeśli tutaj firma SEO nie poradzi sobie z odpowiedzią mamy sygnał, że coś jest absolutnie nie tak.

Innym, doskonałym pytaniem jest to o budżet oraz plan działania. Każda porządna agencja SEO będzie w stanie rozpisać strategię oraz przemyślany plan działania. Nie tylko na miesiące, ale na długie lata. Jeśli tego nie potrafi to nie warto jej wierzyć.

Podsumowując – przy wyborze agencji przygotujmy trudne, ale jednocześnie sensowne pytania, które poszerzą nasz horyzont myślowy oraz sferę wyboru. Nie śpieszmy się z wyborem firmy pozycjonującej. Róbmy wszystko, aby wybór był odpowiedni. 

Ranking Google

Przechodząc do bardziej technicznych aspektów SEO, dobrze jest pamiętać, że pozycjonowanie to proces ciągły. Ranking Google zmienia się dynamicznie, niemal każdego dnia możemy obserwować skok pozycji. Jest ona zależna nie tylko od optymalizacji naszego serwisu, ale także tego, co robi konkurencja.

Dlatego jeśli chcemy być wysoko w rankingu Google, dobrze jest patrzeć na temat bardzo wszechstronnie i kompleksowo. Stosowanie jednej strategii w tak zmiennym środowisku jest jak podróż po ruchomych piaskach. Prędzej czy później ugrzęźniemy.

Podstawowym wyzwaniem jest oczywiście głęboka i przemyślana strategia SEO. To ona decyduje o naszym sukcesie. Tylko dobrze zaprojektowana strategia ma prawo działać w długim terminie. Dlatego znakomicie jest stosować taktyki i metody doświadczonych agencji marketingowych, które znajdują się na rynku lata.

Tylko one potrafić będą osiągać twoje długoterminowe cele. Ranking Google i pozycja w nim będzie odzwierciedleniem naszej wiedzy na temat SEO oraz skuteczności naszej metodyki.

Seochess.pl stawia na technologię oraz nowoczesne narzędzia. Stosujemy własne, zaawansowane metody pozycjonowania. Jesteśmy na rynku już długi czas i wiemy, jak wykonać techniczne i optymalizacyjne zadanie z klientem. Zrobimy absolutnie wszystko, aby ranking Google był dla ciebie czymś sukcesywnym.

Jak Wygląda Struktura Wyników Wyszukiwania

Jak zbudowana jest struktura Google? Ta najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka niemal doskonale odzwierciedla naturę firmy, która za cel przyjęła sobie zorganizowanie informacji na świecie w uporządkowany sposób. Już samo to mówi wiele.

Wyobraź sobie półkę z książkami. Załóżmy, że poszukujesz informacji o mechanice kwantowej. Twoim pierwszym celem będzie znalezienie sekcji związanej z nauką. Kolejnym – zawężając pole wyszukiwania, znalezienie książek o tematyce ścisłej. Idąc dalej – książki związane z fizyką będą najlepszym wyborem.

Tutaj następuje aspekt konkurencji. Wiele książek opisze czym tak naprawdę jest “mechanika kwantowa“. Ale tylko te najlepsze, najszersze i najbardziej popularne zostaną przez ciebie wybrane. Tak działa wyszukiwarka Google – filtruje i poziomuje wiedzę tak, aby idealnie serwować nam odpowiedni wynik wyszukiwania.

To doskonałe rozwiązanie dla każdej ze stron. Ty otrzymujesz to czego szukałeś, a Google rozwija swój biznes. Dlatego tak ważny jest autorytet oraz treść. Zorganizowanie treści jest kluczowe, aby być wysoko w rankingu. Przechodząc do organizacji samej wyszukiwarki – jest ona złożona najczęściej z 3 sekcji – górnych reklam, czyli Google AdWords. Mapy z listą okolicznych firm i oczywiście wyszukiwanie organiczne.

Te 3 sekcja w pełni się uzupełniają i często są od siebie zależne. Dodatkowo Google uwielbia prezentować produkty w różnych postaciach. Od karuzel produktów, informacji sportowych, sekcji związanej z odpowiedzią na pytanie aż po tzw. Rich Snippets – czyli bogate fragmenty opisujące podstronę. Wszystko zbudowane jest tak, aby zaspokoić potrzeby każdego z użytkowników.

Zarówno tego, który poszukuje tylko informacji, jak i też tego, który ma potrzebę kupić produkt bądź nawigować. Google ułatwia funkcjonowanie w skomplikowanym świecie internetu każdemu z nas. Powinniśmy być za to wdzięczni!

Najlepsze Strategie Pozycjonowania

Jakie są najlepsze i najskuteczniejsze strategie pozycjonowania? Które metodyki działają i jak jest zastosować, aby osiągnąć sukces? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ze względu na bardzo różne podejście do tematu wielu agencji SEO.

Jest wiele ścieżek, którymi można kroczyć i dojść do bardzo mocnego sukcesu. Jedną z najlepszych ścieżek jest oczywiście ta wybrana przez nas. Jedną z najciekawszych strategii jakie stosujemy jest strategia nazwana “Agresywny Search Intent“. Oznacza to mniej więcej na agresywnej i bardzo precyzyjnej optymalizacji całej witryny internetowej w kierunku topowych pozycji na daną frazę.

Dzięki takiej strategii jesteśmy na bieżąco zdolni pozycjonować bardzo szeroką skalę słów kluczowych analizując ich wartość, treść, intencje oraz ruch. Strategia ta jest przez nas polecana wraz z pełną optymalizacją serwisu, treści oraz pozyskiwaniem naturalnych, silnych i zdrowych linków tematycznych do witryny internetowej.

Dlatego skuteczne pozycjonowanie strony internetowej powinno odbywać się w duchu optymalizacji zgodnej z Search Intent. Dzięki temu zyskujemy czasami bardzo poważną przewagę nad konkurencją już na samym początku. Czy są zatem inne skuteczne strategie? Czy warto szukać gdzie indziej? Oczywiście, że tak!

Pisanie dobrej jakości, głębokiej i przemyślanej treści SEO powinno sprawić, że osiągniemy bardzo wysokie pozycje nawet nie prowadzą optymalizacji pod kątem intencji. To właśnie rola Google – aby sprawić, że nasza treść jest poprawna i właściwa.

Jeśli chodzi o plan, to generalnie dobrze jest go mieć jest przed rozpoczęciem pozycjonowania. Wtedy przyjęta strategia jest znacznie prostsza do realizacji. Więc jeśli stawiamy na treść i content – idealnie jest przystosować stronę do właśnie takiej strategii i pielęgnować ten plan przez dłuższy czas. Wiele agencji SEO ma własne procesy i technologie – my skupiamy się na search intent.

Ma to dla nas bardzo istotne znaczenie. Search intent jest czymś, co sprawia, że wiemy czego poszukuje użytkownik końcowy. Dlatego jeśli chcesz zacząć pozycjonowanie z Seochess.pl – dobrze jest zrozumieć ten termin. To nic innego jak intencja wyszukiwania, czyli to czego poszukuje klient bądź osoba wyszukująca informację.

Czym Jest Pozycjonowanie Lokalne

Jeśli chcemy pozycjonować stronę w konkretnej, lokalnej społeczności bądź miejscu – warto jest dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu lokalnym. Nie różni się ono bardzo od tradycyjnego pozycjonowania – ale są pewne elementy, o których warto pamiętać.

Są to przede wszystkim posiadanie wizytówki Google oraz nastawienie naszej firmy na pozycjonowanie lokalne. Potrzebujemy wykonać szereg operacji takich jak dokładne opisanie naszej firmy, jej siedziby oraz usług, jakie oferujemy.

Do tego oczywiście potrzebna jest pełna i surowa optymalizacja strony internetowej. Content Marketing, linkowanie oraz audyt techniczny to konieczność. Nasza obecność na mapie Google jest niezwykle istotna. Podobnie ma się sprawa z pozycją w Google. Jeśli dobrze zaprojektujemy wizytówkę, istnieje wysoka szansa na bardzo dobrą pozycję.

Kolejnym elementem jest kampania na Social Mediach. To kolejny czynnik pozycjonowania lokalnego, który ma duże znaczenie na samym końcu. Jednak ostatecznie to algorytm Google zdecyduje, jak wyglądać będzie nasza sytuacja. Często klient będzie poszukiwał lokalnej restauracji bądź warsztatu samochodowego.

Dlatego naszym zadaniem jest pojawienie się w rankingu wyszukiwania lokalnego. Kiedy użytkownik wyszukuje konkretną frazę istotne jest jego położenie geograficzne – nawet tak drobne szczegóły mają ogromne znacznie.

Dlatego optymalizacja pod kątem wyszukiwania lokalnego ma ogromny wpływa na naszą pozycję oraz ruch a przez to – konwersję!

SEO A Google Ads

Doskonałym uzupełnieniem SEO jest reklama w Google AdWords. Trzeba podkreślić słowo uzupełnieniem, ponieważ pozycjonowanie, to według nas – nadrzędny proces. Jeśli już jesteśmy wysoko w rankingu Google, osiągamy odpowiednią ilość ruchu – dobrze jest ten ruch zamienić na pieniądze.

Ale samo pozycjonowanie serwisu internetowego zdecydowanie nie wystarczy. Doskonałym sposobem na ekspansję jest Google Adwords – czyli reklama Google, która wyświetla się blisko naszych wyników organicznych. Przyciągniemy w ten sposób nie tylko większą ilość klientów, ale też poprawimy naszą pozycję w oczach Google. 

Wykorzystując Google AdWords do pozyskiwania klientów, jednocześnie zwiększamy swoje zasięgi i widoczność w wyszukiwarce. Warto zastanowić się jak poprawnie zoptymalizować kampanię Google AdWords. Zaczynając od odpowiedniego doboru komercyjnych słów kluczowych, ustalenie budżetu aż po analizę tego, co robi konkurencja.

Promocja swojego biznesu w sieci to sztuka, a nie pchanie wózka na siłę. Warto pamiętać o jednym, bardzo istotnym fakcie. Reklama w Google daje natychmiastowe efekty. Ale również, podobnie jak SEO – wymaga stopniowej optymalizacji z czasem. Samo pozycjonowanie to proces długofalowy i dosyć trudny. 

Dobrze przygotowana i realizowana strategia SEO oraz reklamy nazywana jest generalnie SEM. Czyli działania w internecie mające na celu ogólną reklamę naszego serwisu. SEM to inaczej Search Engine Marketing.

Jest on bardzo popularny wśród marketerów i firm marketingowych. Coraz częściej SEO idzie w parze z PPC. Dlatego jeśli chcesz zwiększyć swoje dochody oraz przepływ pieniędzy, SEM jest koniecznością.

Link Building

Pozycjonowanie Z Nami

Jeśli poszukujesz skutecznej, silnej i profesjonalnej firmy SEO to już dzisiaj sprawdź nasz serwis. Oferujemy tylko efektywne i rozsądne rozwiązania. Dbamy o bezpieczeństwo twojej kampanii. Pozyskujemy zdrowe, naturalne linki pochodzące z bardzo dobrze zbadanych źródeł. 

Jeśli potrzebujesz wsparcia profesjonalnego zespołu ludzi, to już dzisiaj dołącz do nas. Oferujemy różnego rodzaju pakiety oraz zasoby. Mamy bardzo szerokie zasięgi oraz możliwości. Pozycjonowanie z Seochess.pl to przyjemność.

Stosujemy metodykę działania związaną z analizą Search Intent oraz budowania długoterminowej wartości Content Marketingu. Budujemy i strukturyzujemy twoją stronę oraz jej wartość dodaną. Będziemy też świadczyć usługę konsultacyjną w pakiecie SEO. Przeprowadzimy Cię przez każdy etap po kolei. 

Jeśli potrzebujesz rozwijać swój sklep bądź biznes razem z nami – już teraz wejdź w kooperację. Przeprowadzimy analizę i audyt techniczny sprawdzając przy okazji, czy twoja strona jest zgodna z aktualnymi wytycznymi wyszukiwarek internetowych.

Przypiszemy do Ciebie opiekuna SEO – dedykowanego specjalistę, który zajmie się wszystkimi Twoimi problemami. Przygotujemy wszystkie istotne elementy i rozpoczniemy współpracę.

Bardzo ważnym elementem tejże kooperacji będzie wdrożenie wszystkich zalecanych rzeczy z naszej strategii. Posiadamy dosyć bogaty zespół programistów oraz webmasterów. Dzięki nim ogarniemy każdy twój problem. 

Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe

Celem jest wybór odpowiednich fraz oraz zdań tak, aby zoptymalizować pod ich kątem całą witrynę. Bardzo ważny aczkolwiek pierwszy etap pozycjonowania.

Przyjmowanie strategi dotyczącej treści

To nic innego jak planowanie treści oraz jej optymalizacja pod kątem Search Intent. Dzięki temu będziemy w stanie uzyskać bardzo istotny element optymalizacji.

Audyt strony internetowej i jej analiza

Witryna musi spełniać wszystkie, czasami bardzo rygorystyczne wymagania Google jeśli chodzi o jej bezpieczeństwo oraz prędkość. Dlatego warto ją przyspieszyć.

Analiza profilu linków oraz ruchu i link building

Bardzo ważny element SEO to analiza linków oraz ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy podjąć decyzję o dalszym linkowaniu. To najważniejszy element pozycjonowania – dobrze dobrane linki potrafią zrobić naprawdę kolosalną różnicę. Jeśli tylko dobrze je dobierzemy, efekty są niemal gwarantowane. 

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie twojego sklepu. Do wyboru masz trzy rodzaje umów.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy maksimum tego, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Aktualizacje Google

Historia Google i aktualizacji jest bardzo bogata. Jeśli ją prześledzimy, to zauważymy że każda wniosła coś do algorytmu. Google rankuje treści tak, aby każdy kto wyszukuje danej frazy mógł osiągnąć optymalny wynik i go otworzyć.

Misją Google jest więc uporządkowanie światowych zasobów informacji i to od nas zależy, czy będziemy godni wysokiej pozycji. Poniżej prezentujemy liczne aktualizacje Google które wpłynęły na jej obecny kształt. Zaczniemy od roku 2011 – ale warto pamiętać, że już wcześniej Google eksperymentował i poprawiał jakość swojego silnika. 

Historia Aktualizacji Google

Panda

To jedna z pierwszych poważniejszych aktualizacji, której celem było przede wszystkim poprawienie treści i jakości witryn internetowych. Treści powinny być skierowane w stronę użytkownika, a nie robota indeksującego. Powodem z pewnością były bardzo kiepskie rezultaty wyszukiwań oraz bardzo niska jakość stron.

Search intent nie był zaspokojony a współczynnik odrzuceń bardzo wysoki. Dlatego Google zauważył ten problem i aktualizacja ta wniosła zmiany i poprawki w tej kwestii. Dzisiaj, jeśli użytkownik ma wysokie pogo sticking oraz współczynnik odrzuceń, automatycznie może być niżej w rankingu. Treści muszą być odpowiednio skonfigurowane, użyteczne i ciekawe. Treść musi być dobrze skonfigurowana i dobra. 

Pingwin

W 2012 roku rolą tej aktualizacji było obniżenie i kasacja pozycji wszelkich stron, które stosowały techniki Black Hat. Była to bardzo poważna bolączka tamtego rankingu. Wszystkie domeny, których profil linkowy był naturalny i odpowiednio skonfigurowany wygrały w wyścigu.

Dlatego od tamtego czasu, Google rozwija różnego rodzaju filtry, które nie tylko karzą nieuczciwych graczy, ale także wyrzucają ich z indeksu. Jeśli podejmujesz współpracę z agencją, uważaj na to jakie metody i strategie stosuje. Jeśli jest to Black Hat - unikaj tak niemoralnych agencji!

Hummingbird (Koliber)

Dosyć spora rewolucja, dzięki której zmodyfikowano i poprawiono wyniki wyszukiwania. Całe wyrażenia miały lepszy kontekst i sam algorytm rozumie je znacznie lepiej. Poprawiono inteligencję oraz zależność między frazami kluczowymi i long tail.

Generalnie ujmując - koliber bada zależność pomiędzy frazami w zapytaniu i prezentuje wyniki w zależności od obliczeń. Koliber sprawił, że czasami bardzo trudne w interpretacji frazy są doskonale rozumiane. 

Pigeon (Gołąb)

Tutaj poruszona została kwestia lokalnych wyszukiwań - wprowadzona w 2014 roku. Od tego czasu nasza lokalizacja ma kluczowe znacznie w wyświetlaniu zapytań lokalnych jak np. "restauracja" - jeśli będziemy w Krakowie, pokazane zostaną nam wszystkie restauracje w okolicy naszej lokalizacji.

Zwraca on po prostu pełną uwagę na dane teleadresowe (NAP) i strukturalne. Bardzo ważna jest optymalizacja naszej wizytówki w Google My Business. 

Aktualizacja Mobilna

Popularność smartfonów sprawiła, że Google niemal zmuszone było do bardzo zaawansowanej aktualizacji swojego algorytmu .

Responsywne strony internetowe to dzisiaj jeden z czynników rankingowych dlatego warto go optymalizować. Mobile First Index to jednak dopiero jeszcze raczkujący proces, ale już teraz warto się do niego dostosować.

RankBrain

jedna z najważniejszych aktualizacji Google. Oparte na uczeniu maszynowym kompleksowe rozwiązanie, którego celem jest nie tylko poprawienie zrozumienia zapytań, ale także kompleksowa analiza profilu użytkownika i jego oczekiwań względem wyszukiwanego terminu.

Nie da się jednak zoptymalizować witryny pod kątem RankBrain. To jednak przełomowa i niezwykle efektywna rewolucja Google. 

Rodzaje Pozycjonowania

Pozycjonowanie Sklepów

Bardzo szybki rozwój e-commerce powoduje, że branża ta optymalizowana jest w coraz szerszym spektrum oraz coraz częściej. Jeśli chodzi o wzrost zainteresowania pozycjonowania sklepów internetowych - jest on bardzo duży. .

Dzięki temu rodzajowi pozycjonowania, będziemy w stanie wyprowadzić nasz sklep na prostą i zwiększyć naszą konwersję. 

Pozycjonowanie Lokalne

Optymalizujemy witrynę internetową a naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszych rezultatów na lokalnym rynku.

Tworzymy bardzo precyzyjną treść, zakładamy wizytówkę Google i wykorzystujemy katalogi.

Pozycjonowanie Szerokie

To pozycjonowanie oparte o tzw. long taile - dzięki niemu jesteśmy w stanie obniżyć koszt pozyskania klienta i zwiększyć konwersję.

Pozycjonujemy długie, często bardzo precyzyjne frazy. Warto rozważyć podczas pozycjonowania np. sklepu internetowego 

Pozycjonowanie Sezonowe

sezonowość w biznesie to nic nowego. Są przedsiębiorcy, którzy tak działają. Branży sezonowe również wymagają pozycjonowania oraz optymalizacji.

Ważnym jest moment rozpoczęcia operacji pozycjonowania, dzięki temu unikniemy problemu na samym końcu.

ASO

To nic innego jak App Store Optimization - czyli pozycjonowanie aplikacji, czyli SEO w aplikacjach mobilnych. Bardzo rzadko spotykane, ale bardzo ważne z punktu widzenia właściciela takiej aplikacji. Seochess.pl pozycjonuje aplikacje!

Pozycjonowanie Youtube I Social Media

Jeśli posiadasz kanał na serwisie YouTube bądź na Social Media i chcesz go wypromować, doskonałym narzędziem będzie przygotowanie kaldenarza treści, bogate w treść opisy i znakomita jej prezentacja. Wtedy uzyskamy naprawdę ciekawe rezultaty. 

Najczęściej Spotykane Mity

Świat pozycjonowania, jak każdy inny – posiada własne mity. Czyli totalnie nieprawdziwe informacje, niepoparte żadnymi empirycznymi dowodami ani badaniami.

Bardzo często takie mity powodują przyjęcie błędnych założeń co negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony. Firmy często piszą artykuły na podstawie niezweryfikowanych danych – trzeba bardzo uważać i mieć się na baczności.

Jakie więc fakty i mity na temat SEO są najczęściej powielane? Pierwszym i najważniejszym jest teoria o tym, że stronę można “wypozycjonować” i o niej zapomnieć. Jest to jedno z najgłębiej zakorzenionych przekonań w świecie SEO.

Każdy, kto uważa, że jest to prawda powinien się głęboko zastanowić nad sensem takiej teorii. Natura rzeczy ma to do siebie, że wszystko wokół nas się zmienia. Podobnie jest z rankingiem wyszukiwań. Ciągle ulega on zmianom i ewolucji. Konkurencja również nie śpi. Każdego dnia w naszej branży otwierany jest kolejny biznes i dochodzi nowy konkurent.

Dlatego jest to jeden z największych mitów SEO. Mit ten trzeba jak najszybciej obalić – pozycjonowanie to proces ciągły, zmienny i dynamiczny. Dlatego nie jest możliwe utrzymanie pozycji bez przyjęcia odpowiedniej strategii utrzymania tej pozycji. To wieczna wojna i to, w jaki sposób przygotowujemy strategię ma ogromne znacznie. Nie zawsze uda się nam osiągnąć zamierzony efekt – to drugi mit SEO. 

Gwarancja efektów nie istnieje. Nie ma idealnej strategii, która pozwoli nam się wdrapać na sam szczyt. Nikt nie wie jak wygląda złoty gral. Dlatego jedyną opcją jest obserwacja, analiza oraz wyciąganie wniosków i wprowadzanie ich w życie. Nikt nie może ci gwarantować niczego – warto o tym pamiętać prowadząc rozmowę z agencją SEO. Poniżej przedstawimy najczęstsze mity SEO, które uderzają w prawdę. 

Mity SEO

Uniwersalny Sposób

Istnieje Uniwersalny sposób na wypozycjonowanie strony - błąd, nie ma takiego czegoś. Tylko ludzie związani z samą wyszukiwarką znają wszystkie czynniki rankingowe. Ale są one w pełni zabezpieczone.

Jednorazowy akt

Pozycjonowanie to jednorazowy akt - błąd, pozycjonowanie wymaga czasu, ale nawet jeśli dojdziemy już do top 1, to tak jak podczas wojny - musimy bronić się i na bieżąco aktualizować strategię.

Płatność

Płatność za efekt to najlepsza forma umowy - bzdura. Istnieje wiele form umów w świecie SEO, płatność za efekt to tylko jedna z nich i nie zawsze najlepsza. Wracając do mitów wyżej - agencja nie może nic zagwarantować, ale jeśli to zrobi, to może to trwać bardzo długo korzystając z technik typu Black Hat.

Pozycja

Pierwsza pozycja albo śmierć - takie podejście do SEO ma wielu CEO firm. Jest to poważny błąd - druga i trzecia pozycja na bardzo silnej frazie potrafią generować podobne efekty. Jeśli tylko dobrze ją zoptymalizujemy, będziemy w stanie przebić się nawet wyżej

Linkowanie

Linkowanie i nic więcej - samo linkowanie, podobnie jak dobra treść - nie wystarczy. Istnieje wiele mniejszych i większych czynników, które decydują o naszym sukcesie w SEO. To bardzo kompleksowy i wielowymiarowy proces, który trwa przez długi czas!

Dlatego jeśli myślimy, że samo linkowanie rozwiąże problemy naszej strony, to jesteśmy w solidnym błędzie! Tylko kompleksowa strategia oparta na rzetelnej analizie i Case Study pozwoli nam uzyskać świetne efekty!

Treść

Treść to król, wystarczy - samą treścią nie wypozycjonujemy strony. Podobnie jak z linkowaniem, istnieje wiele mikro czynników, które decydują o naszej pozycji. Wracając do przykładu z bibliotekę - co z tego, że istnieje w niej ten najlepszy artykuł o mechanice kwantowej, jeśli nikt o nim nie wiem.

Nikt go nie poleca i nie sugeruje. I jest napisany na słabej jakości, niezoptymalizowanej pod kątem czytelnika kartce? Treść jest królem - ale musi być serwowana w odpowiedni, przewidywalne sposób

Prawo

Pozycjonowanie to przestępstwo - bzdura. Samo pozycjonowanie nie tylko jest legalne, ale konieczne. Zachęca do tego sam Google. Pozycjonowanie to zbiór technik, aby zoptymalizować nasz serwis internetowy i dostosować go do aktualizacji Google i rewolucji w świecie internetowym.

Jeśli nie stosujemy agresywnego pozycjonowania, opartego o Black Hat - to nie grozi nam nic ze strony Google. A tym bardziej prawa. 

SEO Umiera

SEO umiera - mit, jest wręcz przeciwnie. Pozycjonowanie jest czymś, co ulega zmianom i modyfikacją. Jak wszystko inne. Dlatego wszystkie agencje SEO powinny dostosować się do tych zmian i budować je w oparciu o komunikaty i aktualizacje Google.

SEO będzie zawsze istniało - zawsze będzie potrzeba do optymalizacji strony mniej zorientowanych w temacie uczestników internetowego świata.

Czynniki Rankingowe

Wiek Domeny

Historia Domeny

Konkurencja

Profil I Tematyczność

Struktura Strony

Treść

Nawigacja

Responsywność

Bezpieczeństwo

Jak Optymalizować Stronę

Treści Na Stronie

Zadaj sobie pytanie. Jaki jest mój tekst? Czy jest odpowiednio zoptymalizowany? Jaka jest jego objętość? Czy treść jest unikalna? Jak wygląda nasycenie tekstu frazami? Czy intencja użytkownika jest zaspokojona? Jeśli tak, to pierwszy krok, aby osiągnąć SEOnirwanę.

Treści powinny odzwierciedlać założenia naszego biznesu oraz ekspercko odpowiadać na pytania!

Stan Techniczny

Stan techniczny twojej witryny jest absolutnie kluczowy. Od najważniejszych rzeczy jak Title, Meta Description czy struktura nagłówków aż po prędkość ładowania, linkowanie wewnętrzne oraz optymalizację zdjęć.

Bardzo ważnym, aczkolwiek zapominanym czynnikiem jest bezpieczeństwo naszej witryny. Trzeba o nie zadbać! Tak samo jak o odpowiednią mobilność naszej strony.

Social Media

Social media są bardzo istotne - im bardziej aktywni tam jesteśmy, tym wyższa szansa, że uzyskamy dodatkowe punkty od Google. Dystrybuowanie tam treści oraz ciekawych wpisów jest jak najbardziej pożądane. Przyniesie to nam same pozytywy - ruch, zasięgi oraz konwersje. 

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie naszej strony internetowej jest niezwykle istotne. Jest ono wymieniane jako jeden z ważniejszych czynników rankingowych Google. Dzięki temu będziemy w stanie nie tylko uzyskać wyższą pozycję w rankingu, ale też zaufanie naszych klientów. 


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.