Pozycjonowanie Sklepów Internetowych

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie sklepów internetowych to bardzo ważny, wręcz elementarny proces gdy otwieramy biznes online.

20

Agencja

Dobrze jest więc skorzystać z pomocy doświadczonej agencji. Sklep internetowy jest nowoczesną formą handlu.

91

Efekty

Jeśli chcesz zobaczyć efekty swojej sprzedaży, warto postawić na jakościowe pozycjonowanie. Jesteśmy w tym mistrzami!

Czym Jest

Pozycjonowanie Sklepów Internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych skupione jest na działaniach, mających na celu zwiększenie widoczności marki sklepu internetowego w Google. Jeśli posiadasz sklep online bądź biznes ecommerce, to ważne jest aby:

Kiedy

Pozycjonować Sklep

Jeśli otwierasz biznes online i jest to sklep internetowy, to jego pozycjonowanie jest niemal koniecznością. SEO i SEM sklepu internetowego to także codzienność dla twojej konkurencji. Aby nie zostać w tyle, pozycjonować sklep warto:

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Pozycjonowanie sklepu ecommerce to wyjątkowe działanie. Potrzebne są sposoby działania oraz zaawansowane narzędzia takie jak:

Pakiety Pozycjonowanie Sklepu

Kup Teraz

Happyshop

Miesięcznie

999 zł

Ideapro

Miesięcznie

1899 zł

EnterpriseSolution

Miesięcznie

2999 zł

Pozycjonowanie Sklepów Internetowych

Sklep Internetowy to jeden z najważniejszych kierunków w ewolucji handlu i sprzedaży od wieków. Zakładanie sklepu i sprzedaż produktu jeszcze nigdy nie były tak proste.

Dzięki temu możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale też poprawić jakość swojego produktu. Dane nie kłamią, większość z użytkowników internetu w Polsce kupuje w Polskich sklepach internetowych. Wygoda, szybkość oraz szeroki asortyment to coś, na co zwraca uwagę każdy klient. Przewaga sklepów e-commerce nad stacjonarnymi jest niezaprzeczalna i rośnie. 

Tendencja się zmienia i zmieniać będzie. Jak więc zadbać o rozwój swojego sklepu internetowego? Na to pytanie jest prosta odpowiedź – dzięki skutecznemu SEO będziesz w stanie być widoczny w wyszukiwarce. Ale optymalizacja treści i produktu to zdecydowanie podstawa. Musi on wyróżniać się na tle konkurencji, aby konwersja była wysoka a przyszłość, kolorowa. Samo poruszanie się po sklepie i jego nawigacja jest absolutnie kluczowa, aby odnieść sukces. Każdy właściciel sklepu e-commerce powinien to wiedzieć. 

Czym jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego? To nic innego jak działanie mające na celu jego optymalizację oraz uzyskanie jak najwyższych pozycji dla słów kluczowych w rankingu Google. Dzięki temu uzyskamy ruch, który z reguły będzie generował przychód i sprzedaże. Dla Seochess.pl optymalizacja kodu oraz treści jest najważniejsza. Dzięki temu już na samym początku zdobędziesz przewagę nad swoją konkurencją. Innymi ważnymi elementami są linkowanie wewnętrzne oraz pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych, czyli tak zwany link building

Decydującym elementem będzie tak zwany Search Intent – czyli nijako zamiar, z jakim klient wpisuje daną frazę w Google. Optymalizacja pod użytkownika jest więc nadrzędnym celem, jeśli chcemy osiągnąć świetne rezultaty z naszą witryną. Rozwój branży jest dynamiczny i konkurencja silna jak nigdy. Dlatego możliwość rozwoju oraz poszerzenia horyzontów są wręcz nieograniczone. Z nami otrzymasz analizę twojego sklepu, jego struktury, profilu linków oraz szans rozwoju. Pozycjonowanie sklepu internetowego jeszcze nigdy nie było tak proste!

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego - Jak Zacząć?

Jak zacząć pozycjonować nasz sklep internetowy? To bardzo ważne i jednocześnie trudne pytanie. Warto rozpocząć je od analizy tego, na czym nam tak naprawdę zależy. Czyli od architektury sklepu – która może być bardzo skomplikowana, albo bardzo prosta. Liczba podstron w naszym sklepie może sięgnąć kilku tysięcy.

Warto o tym pamiętać, dlatego że sklep internetowy nie jest stroną wizytówką, tylko projektem o dużym zasięgu i znaczeniu ekonomicznym. Dlatego wybór platformy jest absolutnie kluczowy i najważniejszy. Dobrze jest uzyskać podpowiedź od doświadczonej agencji SEO i to z nią budować naszą przyszłość w biznesie

Jak zaplanujemy konfigurację kategorii oraz podkategorii? Jak rozwiążemy problem stron produktowych. Strukturę sklepu internetowego to coś naprawdę zaawansowanego i bez specjalistycznej analizy możesz skończyć źle. Struktura ta powinna być płaska i najlepiej w formie drzewka, które rozrasta się w różnych kierunkach.

Ma to ogromne znacznie kiedy pozycjonujemy oraz dla wygody użytkownika. Dlatego kluczem do uzyskania naprawdę fajnych rezultatów jest przeprowadzenie audytu jeszcze przed uruchomieniem naszego sklepu. 

Uruchamiając sklep internetowy chcemy mieć pewność, że użytkownik będzie bezpieczny. Że transakcje, które przeprowadzi będą w pełni zabezpieczone przez certyfikat SSL. To nic innego jak narzędzie, które zabezpiecza przesyłane z witryny dane. Jest to tak ważne, że stało się jednym z 200 czynników rankingowych Google.

Jeśli chcemy wybrać odpowiednią opcję, warto skonsultować się z hostingiem, który posiadamy bądź opiekującą się tobą agencją marketingową. Innym istotnym czynnikiem jest prędkość oraz czas wczytywania. Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO i prędkości powinna załatwić sprawę. 

Ekstremalnie ważne są też oczywiście treści, które będziemy umieszczać na naszej platformie. Wybierając odpowiednie słowa kluczowe oraz treść którą opiszemy dany produkt już na samym początku dajemy sobie spory zastrzyk zaufania. Dlatego optymalizacja sklepu pod tym kątem jest koniecznością.

Dobrze jest tworzyć krótkie, ale bardzo precyzyjne treści – szczególnie opisując nasz produkt czy kategorię. Nie kopiuj treści od konkurencji – skończy się to bardzo źle. Opis powinien mieć nagłówek H1 oraz podtytuły. Tam właśnie możemy zamieścić wybrane wcześniej frazy, które pozycjonujemy. Stawiajmy też na proste adresy URL. Są one przyjazne i nie wyglądają jak spam. Google lubi to!

Korzyści Z Pozycjonowanie Sklepu Internetowego

Jeśli chodzi o pozytywne aspekty tego, co niesie za sobą pozycjonowanie sklepu – to możemy mnożyć je w nieskończoność. Przede wszystkim – jesteś bardziej widoczny dla klienta.

Samo posiadanie sklepu internetowego to zdecydowanie za mało. Trzeba pamiętać, że nie jest to wygodne ani przystępne, a i ceny są znacznie wyższe. Dlatego wzrost widoczności twojej marki może mieć ogromne znacznie w zwiększeniu przychodów. Mając sklep online jesteś bardziej przystosowany do teraźniejszych czasów. 

Zwiększenie swojego zasięgu oraz prestiżu niesie za sobą też większe możliwości rozwoju  oraz postępu. Długofalowo jesteś więc na dobrej drodze do zbudowania imperium. Ale żeby się tak stało warto pamiętać, że nie jest to droga usłana różami.

Trzeba ciągle ulepszać i udoskonalać swój produkt. Jedną z opcji jest budowanie swojego wizerunku jako eksperta i znawcę tematu. Dzięki temu klienci nie tylko będą Ci ufać, ale też regularnie wracać do twojego sklepu. Warto być ekspertem, ale aby nim być, nie wolno udawać i oszukiwać. Jak to mówią w filmach akcji – wszystko co napiszesz i powiesz może zostać wykorzystane przeciwko tobie. 

Nie wszystkie brandy i firmy posiadają sklep online – wielu z nich nie istnieje na rynku online. Już w tym momencie budujemy nad nimi poważną przewagę.

Dlatego, aby skutecznie uzyskać kartę w grze, skorzystaj z naszej oferty i już dzisiaj zbuduj swój własny, personalny sklep internetowy bądź rozwiń go przez ofertę pozycjonowania sklepu online. Korzyści są niemal nieograniczone, a twój biznes tylko czeka na chwilę chwały. 

Seochess.pl oferuje trzy podstawowe pakiety pozycjonowania – każdy przynosi inną formę wsparcia i pomocy dla twojego biznesu.

Są one skutecznie podzielone na wiele elementów tak, abyś perfekcyjnie wybrał interesującą Cię opcję. Sprawdź już dzisiaj jakie pakiety oferujemy dla sklepów w internecie. 

Cena Za Pozycjonowanie Sklepu

Nasza agencja rozumie potrzebny konsumenta. Dlatego dostosowujemy ofertę właśnie do Ciebie. Jaki jest cennik pozycjonowania na Seochess.pl? Oferujemy trzy pakiety – Happyshop, Ideapro oraz EnterpriseSolution. Wszystkie te trzy pakiety skierowane są do innej grupy klientów znajdujących się na innym etapie rozwoju. Opieramy go w zależności od specyfiki oraz strategi przyjętej podczas budowania biznesu. 

Zajmujemy się kompleksowym badaniem twojego sklepu pod kątem SEO i SEM. Kolejnym krokiem jest ustalenie budżetu oraz kroków, jakie należy podjąć, aby uzyskać konkretne pozycje. Wszystko zależy bowiem nie tylko od kondycji twojej strony internetowej i liczby podstron (kategorii i produktów), ale także czynników zewnętrznych takich jak konkurencja, trudność frazy kluczowej czy liczba produktów, które będziemy pozycjonować. 

Nasza optymalizacja serwisu jest nie tylko kompleksowa, ale także profesjonalna i w 100% przemyślana. Niczego nie robimy po omacku. Pozycjonowanie platformy e-commerce to poważna sprawa. Jeśli chcemy osiągnąć wysokie pozycje, warto pamiętać, że należy przyjąć i zorganizować strategię, która zadziała.

A takich jest niewiele. Wiele z nich może totalnie zawieść i nie przynieść oczekiwanego rezultatu. Dlatego jeśli pytasz o cenę – nie zawsze jesteśmy w stanie ustalić, co wystarczy. Optymalizacja sklepu online jest wpisana w cenę, ale sam proces likowania i pozycjonowania to znacznie droższa sprawa. 

Jeśli chcesz uzyskać więcej odpowiedzi na trudne pytania, już dzisiaj zasięgnij porady naszych ekspertów i dowiedz się więcej. Cena za pozycjonowanie sklepu na Seochess.pl zawsze jest najniższa na rynku! Stosujemy sprawdzone i przetestowane metody, które powinny działać i przynieść oczekiwane rezultaty!

Co Należy Wiedzieć Przed Pozycjonowaniem Sklepu?

Sklep internetowy to skomplikowany dokument. Czasami znacznie bardziej niż wszystko, co widziałeś. Gąszcze podstron, produktów i kategorii potrafi sięgać gwiazd.

Różnica między tradycyjnym pozycjonowaniem a pozycjonowaniem sklepu internetowego jest bardzo wyraźna. Wspomniane wyżej podstrony to tylko jeden z wielu elementów. Są ich tysiące, czasami nawet dziesiątki tysięcy. Jak więc poradzić sobie w tym skomplikowanym świecie? Trzeba zrozumieć, że jest to skomplikowany i długofalowy proces o sporej złożoności

Tylko doświadczony zespół programistów oraz dobra, zrównoważona strategia link buildingu może poprowadzić Cię do topowych pozycji w Google. Nie wszystkie firmy posiadają know-how, aby sprawić, że dostaniesz się na sam szczyt.

Efekty pozycjonowania powinny pojawić się po 5 do 7 miesięcy jeśli firma, którą wynająłeś wie, co robi. Seochess.pl posiada narzędzia, które nie tylko pozwolą Ci na wysoką pozycję w Google, ale także skrócą czas oczekiwania na zwycięstwo w tym wyścigu. Nasi specjaliści SEO to doświadczeni ludzie, którzy potrafią zadbać o klienta. 

Jesteśmy pasjonatami SEO oraz z pełnym zaangażowaniem inwestujemy w twój rozwój. Poprawa widoczności w Google oraz rozwój twojego sklepu jest dla nas kluczowy. Dobieramy więc odpowiednie kategorie, produkty i dostosowujemy odpowiednie odnośniki. Kolejnymi krokami są optymalizacja sklepu i jego prędkości oraz wybór odpowiednich słów kluczowych. Dzięki temu wiemy, co robimy i gdzie zmierzamy. Jeśli już wiemy wszystko o stronie i celu, w jakim zmierzamy kolejnym ważnym krokiem jest przygotowanie strategii linkowania. Tutaj zaczyna się prawdziwa bitwa. 

Nasze strategie związane z link buildingiem są przemyślane i bardzo ostrożne. Staramy się prowadzić linkowanie bardzo naturalnie i cyklicznie. Linki pochodzą z domen o wysokim autorytecie i dobrej historii. To coś, o co dbamy w pierwszej kolejności – uwzględniamy wszystkie czynniki. Od parametrów, historii aż po opinię. Linkowanie w ten sposób to jedyna forma linkowania, która ma sens. Prowadzimy również szkolenia oraz akademię SEO gdzie dowiesz się znacznie więcej nie tylko o SEO, ale także o marketingu. Rozwijaj swój biznes i sklep razem z nami!

Jak Osiągnąć Skuteczne Efekty Pozycjonowania Sklepu

Pozycjonowanie sklepu internetowego, aby uzyskać topowe efekty to bardzo ciężki kawał chleba. Prawie zawsze jest konkurencja, najczęściej większa niż my. Aby ją przeskoczyć potrzebne są nie tylko pieniądze, ale także doskonały produkt oraz nieposzlakowaną opinię.

Aby zwiększyć swoją sprzedaż, rozwinąć swój brand i poszerzyć asortyment – potrzebny jest ruch, sprzedaż i wysoka konwersja. Skuteczne efekty pozycjonowania sklepu są widoczne tylko po dobrze skonstruowanej kampanii marketingowej

Pozyskanie wartościowego i konwertującego klienta to cel sklepu z każdej branży. Długoterminowa jego eksploatacja gdzie jego zadowolenie rośnie z każdym zakupionym produktem – marzenie. Dlatego, aby wygenerować odpowiednie rezultaty potrzebne są praca i mądrość. Seochess.pl oferuje te dwie cnoty razem z naszymi pakietami.

Z nami pozyskasz nie tylko większy ruch, ale także branding oraz poprawę jakości usług. Zamienimy szarego odwiedzającego, na klienta twoich marzeń!

W procesie pozycjonowania istotne są nie tylko optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, ale także użytkownika. Nazywamy to analizą wędrówki poznawczej – czyli procesem, w którym wcielamy się w potencjalnego klienta i jego oczy.

Staramy się krok po kroku dojść do momentu, w którym znajdzie się on w koszyku zakupowym i stanie przed podjęciem decyzji o zakupie. To tutaj rozgrywa się decydujący moment dla twojego biznesu. Swoiste być albo nie być – tylko od Ciebie zależy, czy przekonasz go do zakupu – czy stracisz bezpowrotnie. Dlatego SEO i pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko optymalizacja, ale także analizy i Data-Driven SEO

Budowa wizerunku, optymalizacja techniczna, profilowanie lingwistyczne, Content Marketing, buzz marketing czy właśnie pomiar efektów kampanii – to właśnie w taki sposób możesz osiągnąć swój cel.

Od opisanej ścieżki zakupowej, analizy nawigacji, analizy e-commerce aż po audyt. Jednym z najważniejszych celów naszego pozycjonowania jest to, aby osiągnąć maksymalnie wysokie pozycje w minimalnie długim okresie.

Obok SEO, jednocześnie – prowadzimy reklamę w Google AdWords. Pomaga to w jeszcze głębszej penetracji rynku i pozyskiwaniu nawet niepewnego klienta.

Analiza Konkurencji

Jednym z najważniejszych elementów zakładania sklepu internetowego jest analiza tego, co robi nasza konkurencja. Bez takich danych ciężko będzie przygotować nie tylko kategorie produktów, ale także ofertę dla klienta.

Kopiowanie jest czymś złym i negatywnie odbije się na naszym biznesie. Ale kopiowanie i ulepszanie tego co robi konkurujący z nami sklep to zdrowa konkurencja.

Dlatego jeśli chcemy osiągnąć wysoki poziom sprzedaży już na początku oraz zwiększyć swoje szanse na rynku, kopiowanie konkurencji to konieczność. Dobrze jest więc zwrócić uwagę na kilka detali, które można zapisać w swoim wirtualnym notatniku.

Przede wszystkim – zrozumienie tego, jak działa generalna struktura i architektura sklepu topowej konkurencji jest clou problemu. Dlatego warto rozpocząć od dokładnej analizy wykorzystywanego szablonu, silnika oraz optymalizacji.

Sprawdzamy więc treść – jak opisane są produkty, na co zwraca się szczególną uwagę. Dobrze jest zrozumieć jak konkurencja organizuje swoje grafiki. Jak wygląda kwestia profilu linkowego?

Jak pozycjonowany jest sklep i na jakie frazy kluczowe zwraca się uwagę? To wszystko ma ogromne znacznie na samym końcu. Nasza analiza porównawcza pozwoli nam nie tylko ulepszyć sklep i jego strukturę, ale też poprawić pozycje w rankingu. Analizując stronę warto sprawdzić konkretne rzeczy. 

Jak wyglądają meta znaczniki, śródtytuły czy słowa kluczowe. Wspomniane już profil linkowy. Czy serwis jest wydajny i dostosowany do urządzeń mobilnych? Jak prowadzone są kampanie na social mediach.

Czy domena jest zabezpieczona przed atakami hakerskimi i w jakim stopniu zaawansowania (SSL)? Dzięki takim informacją jesteśmy zdolni do porównania i optymalizacji naszego serwisu. Pamiętaj, aby nie kopiować rozwiązań konkurencji. Wzoruj się na niej i ulepszaj. Tylko w taki sposób unikniesz poważnych problemów ze strony wyszukiwarki (i prawnych).

Największe Błędy Podczas Pozycjonowania Sklepu Internetowego

Opis I Grafika

Prowadząc bądź zakładając sklep internetowy jesteśmy narażeni na szereg błędów. Czasami są one proste i wynikają raczej z naszego niedbalstwa, a innym razem są ciężkie i narażają nasz biznes na straty, a nawet bankructwo.

Jakie są więc największe błędy podczas pozycjonowania sklepu internetowego? Poniżej zwrócimy uwagę na kilka podstawowych, ale negatywnych sytuacji dla naszego sklepu internetowego, których należy za wszelką cenę unikać. Wagę błędu często możemy zauważyć dopiero po jakimś czasie. Dlatego jeśli chcemy uniknąć nieprzyjemności, warto zagłębić się w ich strukturę jeszcze przed zakupem.

Jednym z pierwszych „objawów” kiepskiego sklepu internetowego jest sam produkt. Zawsze bowiem powinniśmy zacząć właśnie od niego. Kwestia karty produktowej i jej wartości w SEO jest niezwykle ważna. Produkt musi być nie tylko dobrze opisany – graficznie i tekstowo, ale też mieć duszę.

Co przez to rozumiemy? Warto rozumieć ludzką psychologię. To, w jaki sposób postrzegamy rzeczywistość i pieniądze. Klient nie kupi produktu jeśli nie będzie w 100% przekonany o jego wartości dodanej. Samo wykorzystanie naprawdę dobrych materiałów to połowa sukcesu.

Zaczniemy więc od opisu produktu – wyczerpujące dane i specyfikacja to podstawa. Tekściarz z prawdziwego zdarzenia powinien wiedzieć jak napisać sales copy. Czyli opis, który sprawi, że klient bez wahania kupi nasz produkt.

Wyróżni jego pozytywne cechy, zastosuje zasady, które można przeczytać w książkach o sprzedaży. Tekst nie może być suchy, nie opisuj produktu – wplataj go w kolorową rzeczywistość. Pisz na temat, skupiaj się na ważnych cechach danego produktu kolorując i podkreślając pozytywne cechy.

Kolejnym elementem są oczywiście same zdjęcia. Zalecamy, aby wykonywać je u profesjonalisty w salonie, który zajmuje się tego typu ofertą. Pamiętaj, że zdjęcie powinno być kompletne, najlepiej w 360 stopniach.

Klient musi poznać każdy detal oferowanego produktu. Powiększenie go, obrót czy przybliżenie to standard na rynku. Czasami trudno jest pokazać kompletny wygląd – dlatego trzeba wykonać zdjęcie z wewnątrz i od zewnątrz. Aranżacja to bardzo ważna sprawa. Zależy od niej bardzo wiele.

Ostatnim elementem jest oczywiście sama optymalizacja adresu URL. Warto pamiętać, że przyjazny adres URL to połowa sukcesu. Jak ważny on jest może świadczyć spojrzenie na wyniki SERPs na dowolnym produkcie, który wklepiesz do wyszukiwarki.

Warto spróbować przeprowadzić szybki eksperyment. Praktycznie nigdy nie znajdziesz tam nieprzyjaznego adresu URL typu: https://przykład.pl/ 529778-msr-323preparaty-dla-sportowcow-42x3cxr

Idealnym przykładem zaś będzie prosty, klasyczny adres URL:  https://przykład.pl/produkty/preparaty-dla-sportowcow

Im prostszy i bardziej elegancki URL, tym łatwiej ma pają Google. Warto więc pamiętać o skonsultowaniu się ze specjalistą jeśli potrzebujemy napisać adres URL. To bardzo ważne!

Value Proposition

Innym, bardzo poważnym błędem jest brak identyfikacji value proposition (propozycja wartości). Nie jesteś jednym sklepem w Polsce (chyba , że produkujesz unikalny produkt i jesteś pionierem).

Dlatego, aby wyróżnić się z tłumu będziesz potrzebować czegoś, co sprawi, że kupujący wybierze właśnie Ciebie. Jak można zdobyć przewagę? Z pewnością prędkość wysyłki, rodzaje przelewów oraz zniżki to dobry pomysł na sam początek. Ale większość firm ma to już w swojej ofercie. Jak więc sprawić, abyś był wyżej w hierarchii? Robić to po prostu lepiej i sprawniej. Ale samo pomijanie tego aspektu jest poważnym błędem i może nas kosztować sporo.

Jeśli już przygotowujemy value proposition musimy odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób nasz produkt rozwiązuje problem klienta? Jak pomoże mu w życiu nasz wytwór bądź usługa. Co unikalnego znajdzie właśnie u nas i dlaczego warto kupić w naszym sklepie? Aby zbudować skuteczny produkt, potrzebne są nie tylko dobrze skonstruowane sklepy, ale też wizja i misja.

Lody koral to doskonały przykład rodzinnego biznesu, opartego o wizję i misję. Zbuduj własną tożsamość i produkt, wokół którego powstanie sieć i rodzina. To już samo w sobie sprawi, że produkt będzie miał większe zbycie.

Design I Optymalizacja Pod Klienta

Zadaj sobie to proste pytanie. Czy klient czuje się u Ciebie dobrze? Jak wygląda optymalizacja UX? User Experience to coś, na co zwracają uwagę najwięksi w branży. Bez odpowiedniego podejścia do klienta, nigdy nie uda nam się sprzedać produktu albo stworzyć bestsellera. Intuicyjność zakupu to klucz do sukcesu.

Im bardziej kombinujemy przy layoucie strony, tym gorzej możemy na tym wyjść. Dobrze jest eksperymentować tylko w małych sektorach naszego serwisu. Dobieranie różnego koloru dla przycisków czy sekcji strony (tak, żeby nie zlewały się z grafiką stron) to dobry pomysł, ale przebudowa strony na totalną rewolucję to potworny błąd.

Precyzja jest tutaj kluczem – kieruj swojego klienta przez procesy jak przedszkolaka przez pasy dla pieszych. „Przejdź do płatności„, „wybierz dostawcę” – takie zwroty znacznie lepiej i szybciej trafiają do potencjalnego odbiorcy. Prostota jest tutaj kluczem.

Kolejnym błędem jest brak analizy tego, czego chcą klienci. Wciskanie im na siłę tysięcy nieznanych produktów pożre nasz budżet i chęci do dalszego rozwoju. Sklep trzeba na bieżąco optymalizować i aktualizować.

Kto kupuje najczęściej nasze produkty? Jak wygląda geolokalizacja klienta? Jakie produkty są kupowane najczęściej? Jaki kanał sprzedaży najlepiej konwertuje? Dlaczego i jaki produkt jest najczęściej zwracany? Sama analiza może pozwolić wyjść nam na lekki minus, bądź spory plus. Tylko od ciebie zależy jak wykorzystasz wszystkie dane do optymalizacji sklepu.

Jeśli jednak potrzebujesz danych zewnętrznych, dobrze jest podpatrzeć co robi konkurencja. Które produkty są eksponowane i jakie funkcje implementowane? Jak wygląda kwestia prowadzenia Fanpage?

To bardzo ważne rzeczy, o których należy pamiętać. Pozyskując dane samemu powinniśmy to zlecić wewnętrznemu zespołowi od Research And Development. Koniecznie powinniśmy podzielić nasz zespół na kilka małych podzespołów zajmujących się konkretnymi elementami biznesu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ tego typu współpraca przynosi największe owoce.

Pozycjonowanie szerokie

Czym jest pozycjonowanie szerokie? To nic innego jak pozycjonowanie wyrażeń bądź fraz, które mają bardzo ścisłe znaczenie i są długie. Warto zauważyć, że ogólne frazy są bardzo trudne do wypozycjonowania. Konkurencja jest niezwykle wysoka a strony dominują tam od lat.

Dlatego warto celować w frazy, które mają bardzo specyficzne znaczenie i są znacznie łatwiejsze w pozycjonowaniu. Doskonałym przykładem są frazy takie jak „nieruchomości Warszawa stare miasto sprzedaż” – tak rozbudowane wyrażenie powoduje, że nie tylko wiemy, o co chodzi w zapytaniu, ale także możemy je pozycjonować. Możemy tu osiągnąć wysoką skuteczność i efektywność

Ogromny potencjał tego typu słów powoduje, że sklepy coraz częściej korzystają z takich rozwiązań i realizują strategie pozycjonowania w oparciu właśnie o nie. Ma to sens oraz często przyniesie znakomite rezultaty. Programowanie naszego pozycjonowanie w tym stylu to coś, co powinniśmy rozważyć jeszcze przed postawieniem naszego serwisu.

Trafienie do wybranej grupy klienckiej jest bardzo wysokie. Dlatego powinniśmy zainwestować w pozycjonowanie szerokie, nazwane też pozycjonowaniem long-tail

Frazy long-tail często posiadają bardzo wysoką konwersję oraz wartość biznesową. Wymagają bardzo niskich budżetów i nakładów finansowych. Uzyskanie wysokiego miejsca jest tam niezwykle proste, czasami wręcz banalne. Wystarczy dobrze zoptymalizowany tekst, treść oraz sama witryna.

Dlatego jeśli będziemy już pozycjonować long-taile, skupmy się na takich, które przyniosą nam optymalny zysk. Wyrażenie z długiego ogona to doskonałe rozwiązanie jeśli zaczynamy i chcemy szybko osiągnąć dobre pozycje. Skuteczność powinna być wtedy bardzo wysoka. 

Optymalizacja I Content Marketing Sklepu Internetowego

Nie da się zbudować dobrego sklepu internetowego bez odpowiedniej treści i optymalizacji. Sama optymalizacja techniczna to zdecydowanie za mało – treść i opis produktu jest kluczowa. Ekspercka wręcz wiedza jest konieczna nie tylko dla wyszukiwarek, ale także klientów, którzy chcą pozyskać produkt.

Dlatego na samym początku konieczne jest obudowanie treści w odpowiednią strukturę. Musi być ona unikalna, sprecyzowana i ekspercka właśnie. Każdy detal produktu, który ma na niego wpływ powinien mieć znaczenie. 

Warto rozpisać wszystko jeszcze przed zbudowaniem strony kategorii. Stosując odpowiednie słowa kluczowe bardzo naturalnie wplecione w tekst jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta i zdobyć jego zaufanie.

Frazowanie musi być zgodne z tematyką naszego sklepu oraz jego ofertą. Dlatego content marketing tworzony pod kątem Search Intent jest na wagę złota. Umiejętność pisania takich artykułów sprawia, że jesteśmy krok bliżej sukcesu. Intencja użytkownika który wpisuje do wyszukiwarki wybraną frazę i proces jej zrozumienia jest na wagę złota. 

Dlatego twój sklep internetowy powinien spełniać oczekiwania użytkownika. Dlatego jednym z kolejnych etapów jest dobór fraz long-tail – czyli tych fraz z długim ogonem. Tego typu zdania potrafią dokładnie spełnić oczekiwania klienta.

Bardzo specyficzne, długie frazy potrafią zaspokoić jego oczekiwania oraz potrzeby. Dobrym przykładem będzie fraza „samochody„. Chcesz kupić samochód? Może go wynająć? Albo po prostu potrzebujesz dowiedzieć się jak zbudowany jest samochód? Pozycjonowanie naszego warsztatu na taki wybór to naprawdę kiepska decyzja.

Dlatego dobrze jest wybrać coś bardziej konkretnego „samochód sportowy warszawa”. Już lepiej, ale ciągle nie jest to precyzyjna fraza. Wiemy, że użytkownik potrzebuje samochodu z Warszawy. Ale jaki jest cel jego poszukiwań? Dopiero fraza „samochód sportowy warszawa bmw e60 niska cena” mówi nam konkretnie czego szuka dana osoba.

Wiemy już wiele – że poszukuje konkretną markę – BMW, model – e60, a nawet wiemy, gdzie jej poszukuje. W Warszawie. Doskonale wiemy już czego poszukuje nasz klient. Dlatego warto zoptymalizować stronę kategorii właśnie pod tym kątem. Tutaj możemy przejść do kolejnego kroku – czyli budowa opisu produktu na stronie internetowej.

Opis musi być głęboki, przemyślany i wyczerpujący. Powinien on pochodzić wprost od nas – czyli ekspertów na dany temat. Dzięki temu efektem będzie znakomita treść, produkt i oferta. I zadowolony klient, który wróci wielokrotnie. Warto unikać kopiowania tekstu, jego powielania czy budowania negatywnego PR. Warto skupiać się na tym co oferuje twoja usługa czy produkt. Na pozytywnych cechach stosując tzw. „framing” – czyli ukazywanie produktu w blasku fleszy. Opis musi być jak rozmowa z klientem – płynny, na luzie i uwodzicielski. To sztuka

Opisywanie produktu trzeba ująć w pewne ramy – opisujemy go dokładnie. Od koloru, materiału, wagi aż po rozmiar. Jeśli nie opiszesz produktu dokładnie, klient może być rozczarowany. Wczuj się w jego rolę i zmysły.

Co chciałby u Ciebie kupić? Jak poruszyć jego wyobraźnie i pragnienie? „Komfortowy samochód” kojarzą się lepiej niż „samochód na gaz„. Samochód który kojarzy się nam z komfortem zawsze wygra z zimniejszym spojrzeniem na produkt. Bądź niczym dealer w świecie rzeczywistym i doradzaj swojemu klientowi. Innym elementem naszej kampanii powinno być prowadzenie bloga.

Pisanie tekstów musi być przemyślane i mieć odpowiednią strukturę i grafik. Dobrze jest rozpatrzeć się i przeanalizować rynek pod kątem tego, jakie frazy są proste do zdobycia top jeden. Dzięki temu szybciej dotrzemy do klienta. 

Link Building

Link Building Sklepu Internetowego

Czym jest linkowanie wewnętrzne? Zacznijmy właśnie od tego. Jest to proces linkowania w obrębie naszej strony internetowej – wpis z naszego bloga może linkować do dowolnej podstrony bądź kategorii. Dzięki temu w naturalny sposób budujemy sieć połączeń, które przekazują link juice między sobą. To bardzo popularna technika optymalizowania strony internetowej.

Ale trzeba pamiętać, że nie może być ono sztuczne ani źle zorganizowane. Warto linkować naturalnie, w momencie, w którym wymaga tego moment. Linkowanie takie bardzo pomaga indeksować podstrony, które tego potrzebują.

Warto linkować w bardzo szerokim spektrum fraz oraz kotwic. Linkowanie powinno odbywać się z bloga do kategorii, z kategorii do kategorii bądź do produktów czy usług konkurencyjnych. Jest to świetna i sprawdzona strategia

Jeśli chodzi o link building – tutaj sprawa nabiera powagi. Bo nie jest on ani prosty, ani tani. Pozyskiwanie linków do naszego sklepu, szczególnie tych naturalnych to nie małe wyzwanie.

Jest to trudna i czasochłonna praca, która tak naprawdę nigdy nie ma końca. Na pewno porządna, przemyślana kampania link buildingowa sklepu internetowego to coś, co zasługuje na miano sztuki. Ale jest ona możliwa. Szczególnie z doświadczonym i pełnym know-how zespołem ludzi. Jak więc pozyskiwać linki do naszego sklepu. Skąd je brać?

Pozyskanie linków naturalnych, pochodzących z miejsc takich jak tematyczne blogi to zadanie z wyższej półki. Bez dobrych kontaktów, dobrej jakości treści jest to wręcz niemożliwe. Dlatego dobrze jest przygotować odpowiedni budżet i strategię na przyszłość.

Doskonałym pomysłem na sam początek jest pozyskanie dobrej jakości, płatnych linków katalogowych wraz z rozwojem Google My Business, czyli popularnie zwanej wizytówki. Dzięki temu już na samym początku będziemy widoczny w wyszukiwaniu lokalnym.

Kolejnym krokiem będzie pozyskiwanie artykułów z recenzji konkretnego produktu. Takie recenzje potrafią rzeczowo i fachowo oddać jego głębię. Innym przykładem niech będzie poszukiwanie tematycznych blogów gdzie ktoś może zauważyć twój produkt i napisać o nim artykuł.

Jeszcze innym pomysłem niech będzie komentowanie na tematycznych blogach. Tego typu link ma atrybut nofollow, ale mimo to jego może być widoczna. 

Jeśli już tworzymy wysokiej jakości treść, dobrze jest napisać bardzo specjalistyczny artykuł i poprosić związanego z branżą bloga o jego publikację.

Większość odmówi, jednak niewielka część zgodzi się za darmową publikację z naszym linkiem. Dzięki temu po jakimś czasie będziemy zdolni do zbudowania bardzo szerokiego profilu linków. Rozwiązywanie problemów naszych klientów to klucz i podstawa do sukcesu.

Inną, ciekawą formą budowania linków do sklepu internetowego jest sponsoring bądź patronat nad różnymi konkursami, bądź imprezami. To bardzo popularna forma pozyskiwania silnych, autorytatywnych linków partnerskich. W ten sposób budujemy zaufanie oraz świadomość naszej marki

Wybór Platformy Do Sklepu

Nie każda platforma do sklepu e-commerce będzie odpowiednia. Istnieje wiele czynników, która sprawiają, że warto rozważyć coś innego. Zaczynając od możliwości dostępu do panelu w którym będziemy mogli dokonywać różnego rodzaju akcje takich jak zmiana tytułu, opisu, zdjęcia czy tekstu.

To bardzo ważne, bo nie każda platforma to oferuje! Kolejnym elementem będzie możliwość generowania unikalnych adresów URL dla kategorii podstron. Duplicate content to coś absolutnie paskudnego, co sprawia, że nasza strona może mieć pewne problemy w przyszłości. Dlatego funkcjonalność naszego panelu jest niezwykle istotna, wręcz elementarna. 

Innym ważnym czynnikiem podczas wyboru platformy jest możliwość prezentacji naszego produktu. Jak wygląda to w praktyce? Jak wyglądają funkcje, dzięki którymi możemy wspierać naszą sprzedaż?

Warto pamiętać, że np. WordPress i Woocommerce posiada wtyczki, dzięki którym cała nasza praca jest zautomatyzowana. Wszystkie platformy posiadają swoje zalety i wady. Tylko od nas zależy, jaką wybierzemy. Od naszego stopnia zaawansowania w e-commerce oraz doświadczenia w branży, ale też wiedzy technologicznej oraz programistycznej. Jakie więc sklepy polecamy? 

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie Shoplo

Shoplo to świeżak na rynku, ale z bardzo konkurencyjną ofertą. Platforma ma spore ułatwienia jeśli chodzi o pozycjonowanie oraz możliwość modyfikacji, optymalizacji i zmian.

W panelu możemy zmieniać i konfigurować adresy URL, optymalizować dane czy ustawiać przekierowania. Shoplo oferuje też bardzo szerokie wsparcie oraz pomoc w zmianach i konfiguracjach. Ich platforma jest warta rozwagi!

Pozycjonowanie Woocommerce

Jest to jedna z najpopularniejszych i najlepszych platform e-commerce ze sporym udziałem w rynku. To nic innego, jak oprogramowanie open source, dzięki któremu możemy skonfigurować nasz sklep na WordPressie w kilka godzin!

Instalacja wtyczki trwa kilkadziesiąt sekund. W pełni zoptymalizowany i funkcjonalny sklep gotowy! Zdecydowanie jest to opcja dla początkujących!

Pozycjonowanie Magneto

Skalowanie i edytowanie naszego sklepu nigdy nie było prostsze. Bardzo przyjazne środowisko pracy i system oparty na frameworku PHP sprawiają, że nasz sklep nabierze rumieńców bardzo szybko.

Są dwie opcje do wyboru - ta darmowa, która będzie idealna na początku i ta droższa, z większą ilością opcji i możliwością integracji z innymi systemami. Doskonały wybór dla sporych sklepów z dużym asortymentem.

Pozycjonowanie Prestashop

Jedna z nowszych i bardziej intuicyjnych platform. Panel zarządzania jest niezwykle prosty i wygodny dla nowego sprzedawcy. Dla początkujących sklepów to wybór niemal doskonały.

Dla większych graczy raczej nie. Bardzo niewielki plik i ogromna baza szablonów sprawiają, że dobrze jest go rozważyć!

Pozycjonowanie Redcart

Platforma doskonale zoptymalizowana pod pozycjonowanie. Sporo funkcji, które ułatwiają nam optymalizację oraz wprowadzanie drobnych poprawek. Warto podkreślić, że platforma ta posiada zakładkę SEO gdzie otrzymujemy darmowe wskazówki co należy poprawić na stronie.

Budowanie treści jest tutaj raczej bardzo łatwe i intuicyjne. Stworzymy mapę strony, przyjazne URL czy meta dane w oparciu o treść. Przypomina to WordPress.

Pozycjonowanie Zen Cart

Jedna z mniej atrakcyjnych opcji dla początkujących. Chociażby dlatego, że trzeba sporo się namczęczyć, aby skonfigurować podstawowe funkcje takie jak meta opisy, tytuły czy słowa kluczowe.

Często będziemy zmuszeni instalować wtyczkę, aby udało się nam zoptymalizować sklep pod kątem EO. Brakuje wsparcia dla użytkownika i sama platforma wymaga sporego wysiłku, aby ją zrozumieć. Opcja dla zaawansowanych.

Pozycjonowanie Opencart

To kolejna opcja dla sklepu internetowego. Ma dosyć dużą bazę korzystających z niej sklepów a jej konfiguracja to pestka. Opcja zdecydowanie dla mniejszych, ale wymagających sklepów, które potrzebują wsparcia na samym początku.

Pozycjonowanie Joomla Virtuemart

Jeden ze starszych mniej wykorzystywanych systemów. Jednak ciągle korzysta z niego spora grupa sklepów. Skierowany jest on jednak tylko i wyłącznie dla zaawansowanych technicznie specjalistów. Dlatego bez takich umiejętności oraz wiedzy technicznej, nie będziemy w stanie ruszyć sklepu do przodu.

Pozycjonowanie Lemonstand

To kolejna opcja dla sklepu internetowego. Ma dosyć dużą bazę korzystających z niej sklepów a jej konfiguracja to pestka. Opcja zdecydowanie dla mniejszych, ale wymagających sklepów, które potrzebują wsparcia na samym początku.

Pozycjonowanie Joomla Virtuemart

Jest to opcja inna od poprzednich - platforma ta to kreator stron www. Ale z wbudowaną funkcją e-commerce gdzie umożliwia się nam założenie sklepu internetowego. Znakomicie przystosowany do mobile-first index i zoptymalizowany pod kątem SEO (adresy url, nagłówki, title) jest dobrym wyborem dla początkujących użytkowników.

Pozycjonowanie Drupal Commerce

System Drupal jest znany wielu sprzedawcom. To nic innego, jak rozszerzenie systemu, który jest już gotowy. Jak wiele innych, wspomnianych platform wyróżnia się bardzo szerokim spektrum opcji i konfiguracja. Doskonały dla sprzedawców wirtualnych produktów na skalę światową.

Pozycjonowanie Click Shop

Jedno z rozwiązań home.pl - dzięki niemu możemy konfigurować wiele opcji i zmieniać część z nich. Platforma jest płatna i nie dla każdego. Tylko dla doświadczonych graczy na Polskim rynku e-commerce.

Pozycjonowanie Shopify

To jeden z najpopularniejszych serwisów e-commerce. Pozwala tworzyć i zarządzać sklepem w bardzo zaawansowany sposób. Od własnego programu płatności, certyfikatów aż po nielimitowaną ilość produktów.

Płacimy opłatę abonamentową za korzystanie z wielu bogatych i zaawansowanych funkcji. Platforma jest niezwykle funkcjonalna i ma sporo zalet.

Pozycjonowanie osCommerce

Zdecydowanie jedna z najstarszych platform e-commerce. osCommerce to starszy Pan, który powoli zmierza na emeryturę. Daleko za nowoczesnymi platformami, które powstają i rozwijają się dynamicznie. Mimo to - platforma jest dosyć prosta w swojej obsłudze.

Dość łatwo jest go optymalizować pod kątem SEO - przyjazne są koszyk, menu i adres URL. Jednak jest to już stary model platformy sprzedażowej i sugerujemy wybranie czegoś innego.

SEM I SEO

Sama optymalizacja sklepu online i jego produktów nie wystarczy. Trzeba zadbać o kluczowy czynnik – czyli ruch. Bez odwiedzającego nie ma sprzedaży, a bez sprzedaży jesteśmy skazani na bankructwo. Jak więc pozyskać traffic na naszą stronę? Doskonale jest zacząć od przygotowania strategi pozycjonowania sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepu w Google nie jest ani prostym, ani usłanym różami zadaniem. Warto zlecić takie pozycjonowanie zaufanej agencji SEO, która dla Ciebie będzie prowadzić kampanię SEO.

Inną opcją jest reklama. Tutaj wybór jest bardzo szeroki – od reklamy na Social Mediach, Forach internetowych aż po słynną już Google AdWords. Wybór należy tylko do nas. Jeśli chcemy się rozwijać na wielu frontach, możemy kupić reklamę w kilku kanałach aktywności. Pozwoli nam to na stworzenie zmasowanej akcji marketingowej, która może zakończyć się spektakularnym sukcesem. Albo porażką, z której wyciągniemy wnioski. Jeśli już zaczynasz kampanię – to warto wiedzieć, jak to robić. Dobrze jest mieć wewnętrzny zespół od marketingu, który zajmuje się wyłącznie prowadzeniem takiej kampanii. Pozwoli nam to na pozyskiwanie know-how oraz realnej wiedzy o biznesie.

Kolejną formą reklamy jest oczywiście Content i Buzz Marketing – czyli nic innego jak budowanie marketingu szeptanego oraz wysokiej jakości marketingu treści. Pozwoli nam to w szybkim tempie pozyskać klienta. Świetnym przykładem są tutaj tzw. influancerzy, czyli ludzie z ogromnym zasięgiem i wpływem na odbiorcę. Ich kampanie potrafią przynieść bardzo wymierne korzyści, jako że odbiorca tego typu treści potrafi ulegać sugestii. Jednak jest to strategia kierowana tylko do firm z dużym budżetem oraz dobrymi kontaktami.

Jeśli już posiadamy klienta – to dobrze jest wykorzystać jego e-mail. Kampanie e-mailingowe potrafią przynosić niesamowite efekty w krótkim czasie. Są też bardzo proste w konfiguracji i niezwykle wydajne. Jeśli już legalnie pozyskasz e-mail swojego klienta, to jego eksploatacja powinna być dochodowa. Warto podejść do tej kwestii bardzo ostrożnie i z rozwagą. Jest wiele poradników dotyczących kampanii mailingowych, które warto przeczytać. Bardzo bogaci marketingowcy zajmują się właśnie tym.

Pamiętaj, że użytkownik będzie odwiedzał zarówno mobilną jak i stacjonarną wersję twojego serwisu. Warto więc zadbać o mobile-first index, jako że Google
powoli zaczyna faworyzować ten typ wyszukiwania. Przyjazna wersja mobilna to absolutna konieczność. Zmieniające się technologie to coś, na co musimy zwracać uwagę. Poprawne menu, przyciski, grafiki i font to rzeczy, na które trzeba koniecznie zwrócić uwagę! Podsumowując – warto jest zdobyć zaufanie klienta i jego opinie. Otwierając sklep warto dodatkowo zadbać o Google My Business – co pozwoli nam pozyskać neutralne opinie na naszej wizytówce. Im bardziej pozytywne są nasze opinie, tym większa szansa na konwersję.

Zespół Ekspertów

Prowadząc sklep internetowy chcemy, aby nasza wiedza i produkt pomagała rozwiązywać problemy klienta – to jedna z nadrzędnych wartości i idei która powinna Ci przyświecać otwierając biznes. Platformą gdzie możemy dzielić się z użytkownikiem wiedzą i doświadczeniem z pewnością jest blog. Pomysł na blog firmowy powinien być zatem dobrze przemyślany i doskonale zrealizowany. Wszystko musi być zaplanowane z wyprzedzeniem a nasz kalendarz publikacji znany jeszcze przed czasem.

Tworzenie eksperckich i inspirujących treści jest mile widziane. Wciel się w rolę eksperta i pisz poradniki czy felietony. Pamiętaj, że ruch z bloga może być całkiem spory, dlatego warto zbudować wewnętrzną strukturę linkowania gdzie będziemy przekierowywać użytkownika. Twórz wartościowe artykuły związane z tematyką twojego sklepu. Buduj więź z czytelnikiem i nie lej wody. Ważna jest też sama optymalizacja naszego bloga. Im szybszy jest i im lepiej wygląda, tym wyższa szansa, że zostaniemy docenieni. Jak zorganizować ekspercki zespół na naszym blogu?

Dobrze jest mieć wewnętrzny zespół copywriterów piszących bardzo głębokie i przemyślane artykuły na temat produktu bądź branży, w której prowadzimy nasz biznes. Wartościowy content to nie tylko kopiuj-wklej, ale także własny pomysł, kreacja oraz realizacja. Dobrze jest korzystać z pomysłów innych, ale to nasza koncepcja powinna zwyciężyć. Ciekawą formą pisania artykułów jest bezpośrednia odpowiedź na pytania zadawane na social mediach. Klient potrzebuje rozwiązać problem i to twoim zadaniem jest dostarczyć odpowiedź. Nie zapominaj podłączyć social media do swojego bloga – czyli opcji udostępni czy polub.

Dlaczego Warto Pozycjonować Sklep Razem Z Nami

Pozycjonowanie sklepu internetowego to wymagająca, trudna i odpowiedzialna praca. Nie każdy jest na nią gotowy. Dlatego warto zlecić tę pracę skutecznej i doświadczonej agencji SEO. Seochess.pl ma spore doświadczenie w pozycjonowaniu i pozycjonowaniu sklepów internetowych. Współpracujemy z różnymi markami oraz klientami. Jesteśmy jednym z wiodących w branży sklepów SEO oraz jedną z najskuteczniejszych agencji marketingowych. Posiadamy głębokie Case Study oraz mnóstwo pozytywnych opinii. Korzystamy z szerokich kontaktów oraz pozyskujemy linki od zaufanych stron.

Nasze pozycjonowanie ecommerce odbywa się na partnerskich zasadach. Podpisujemy umowę i postępujemy według naszych SOP – czyli standard operating procedure. Krok po kroku optymalizujemy, poprawiamy, udoskonalamy i linkujemy twój sklep internetowy przy okazji prowadząc Cię za rękę, jak po sznurku – do twojego zwycięstwa i sukcesu. Jeśli będziesz miał wątpliwości, pytania czy niepewności – możesz skorzystać z naszego wsparcia. Jesteśmy z tobą w kontakcie niemal całą dobę. Pomagamy w każdym możliwym aspekcie. Generujemy zysk oraz przychody.

Mamy przewagę know-how oraz technologiczną nad wieloma innymi firmami. Budujemy nowe imperium SEO tak, aby każdy sklep internetowy który pozycjonujemy funkcjonował w najwyższym możliwym standardzie. Dlatego już dzisiaj skorzystaj z naszej ofert i wejdź do nowego świata.

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie twojego sklepu. Tylko od Ciebie zależy, jaka ona będzie.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy minimum tyle, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Pozycjonowanie Ecommerce

Konkurencja

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania sklepów internetowych jest analiza konkurencji. To czynnik nadrzędny, aby wiedzieć czy to co robimy, ma jakiś sens.

Optymalizacja

Kolejnym elementem jest optymalizacja sklepu internetowego. Jego prędkość, struktura URL oraz UX jest czynnikiem decydującym o sukcesie bądź porażce.

Bezpieczeństwo

Warto zabezpieczyć naszą domenę. Bezpieczeństwo naszego serwisu jest kluczowe, wymaga tego także prawo. HTTPS oraz SSL jest niezwykle istotne!

Mobile-Friendly

Większość klientów kupi przez smartfona. Dlatego dobrze jest zrobić tę wersję jak najwygodniejszą. Szczególnie jeśli mamy duży sklep!


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.