Pozycjonowanie Lokalne

29

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie Lokalne to konieczność dla każdego biznesu, który działa lokalnie, w danym mieście bądź rejonie.

20

Agencja

Skorzystaj z pomocy renomowanej Agencji, która pomoże Ci osiągnąć sukces na rynku lokalnym. Wiemy, jak to zrobić!

91

Efekty

Na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Nasze analizy oraz praca przyniesie oczekiwane owoce! Bardzo szybko.

Pozycjonowanie Lokalne
Czym Jest

Pozycjonowanie Lokalne

Pozycjonowanie lokalne jak wskazuje sama nazwa, to pozycjonowanie skupione na lokalnej społeczności – czyli na przykład mieście, bądź regionie geograficznym. Jeśli jesteś więc restauracją, hydraulikiem bądź warsztatem samochodowym, nie zastanawiaj się. Co jest ważne w tym procesie?

Kiedy

Pozycjonować Lokalnie

Pozycjonowanie Lokalne nie zawsze się opłaca. Czasami warto odpuścić i skupić się na pozycjonowaniu tradycyjnym. Dlatego odpowiedz sobie najpierw na pytanie – kiedy warto pozycjonować lokalnie?

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Jeśli pozycjonujesz lokalnie, istnieją pewne specyficzne narzędzia która pomagają nam w tym procesie takie jak:

Pakiety Pozycjonowanie Lokalne

Kup Teraz

Podstawowy

Miesięcznie

899 zł

Rozszerzony

Miesięcznie

1699 zł

Ekspert

Miesięcznie

2699 zł

Czym Jest Pozycjonowanie Lokalne?

Jeśli chcesz być zauważony w lokalnych wynikach wyszukiwania, pozycjonowanie lokalne to konieczność. Często będzie to zapytanie związane z danym regionem bądź miastem. Dlatego różnica między pozycjonowaniem tradycyjnym a tym lokalnym polega na zróżnicowaniu.

Pozycjonowanie skierowane jest niemal do każdego. Pozycjonowanie lokalne jest dla biznesów, które działają w najbliższej okolicy takich jak np. restauracje, mechanicy czy fryzjerzy. W pozycjonowaniu lokalnie jesteśmy skupieni na tylko wycinku, mniejszej części całości. To niezwykle ważne, bo często pozycjonowanie jest mylone z pozycjonowaniem lokalnym. 

Rynek lokalny jest ogromny i trzeba powiedzieć, że promocja właśnie tam jest czymś nie tylko trudnym, ale i wymagającym czasowo. Konwersja jest tam wyższa, sprzedaże są częstsze, ale i niesie to za sobą większą odpowiedzialność za klienta. Jeśli chodzi o elementy takie jak optymalizacja witryny internetowej, kwestii technicznych, treści oraz produktu czy usługi to dobrze jest pamiętać o tym, że jest to podobne to zwykłego pozycjonowania.

Użytkownik, który znajduje się w konkretnym mieście, np. Krakowie po wpisaniu frazy “sklep agd” zobaczy propozycje biznesowe różnych sklepów w okolicy. Dlatego pozycjonowanie lokalne, to jak sama nazwa wskazuje – pozycjonowanie w kontekście lokalnego użytkownika, który poszukuje produktu

Dlatego pozycjonowanie lokalne jest ciekawe, trudne i wymagające. Ale jednocześnie nieco mniej budżetowe niż tradycyjne pozycjonowanie. Czasami w wynikach wyszukiwania pojawiamy się już po założeniu wizytówki Google. Innym razem jest to optymalizacja. A w ostateczności przeprowadzić trzeba tradycyjną, długą kampanię SEO, która zaowocuje świetnymi wynikami. Jeśli poszukujesz agencji, która zna się na rzeczy i wie jak wykonać taką kampanię, możesz sprawdzić nasz ofertę już teraz. 

Jak Działa Pozycjonowanie Lokalne?

Czy przypominasz sobie swoją ostatnią wizytę w restauracji? Jak wyglądała? Czy trzymałeś w ręce smartfona z dostępem do internetu? Jeśli szukasz ulubionej restauracji to prawdopodobnie potrzebujesz porównania firm i ich usług. Tutaj na miejsce przychodzi właśnie pozycjonowanie lokalne. Najciekawsza w tym wszystkim jest wygoda.

Nie musimy bowiem wpisywać już “restauracja Kraków”. Dzięki lokalizacji wpisując tylko hasło “restauracja” jesteśmy w stanie znaleźć interesujące nas obiekty. Dzieje się tak dlatego, że Google Geolokalizuje nasze położenie za pomocą systemu GPS bądź IP urządzenia i prezentuje nam interesujące wyniki. 

Dlatego właśnie Google dominuje też w sferze wyszukiwania. Ich technologia jest na coraz wyższym, wręcz niedostępnym innym poziomie. W jednym momencie możemy być reklamodawcą bądź reklamobiorcą. Prezentując naszą ofertę klientowi oraz znajdując najlepszą dostępną i najlepiej ocenioną usługę jako klient.

Co to mówi nam, firmom, które chcą  pozycjonować lokalnie swój produkt bądź usługę? Że jest to możliwe. Da się to zrobić, trzeba tylko odrobinę pomysłu oraz optymalizacji. Jeśli to uda się nam zrobić, wszystko inne jest możliwe. Dzięki geolokalizacji użytkownik już tylko po wpisaniu odpowiedniej frazy dowie się o istnieniu naszej firmy. Czy to nie jest piękne? Natychmiastowa reklama i dostęp do klienta za jednym zamachem!

Pierwszym, istotnym elementem pozycjonowania lokalnego jest dopasowanie słów kluczowych. Jakie frazy bądź słowa kluczowe chcesz wybić? Jakie frazy powinny rankować? Czy twój biznes jest bardzo złożony i potrzebujesz naprawdę solidnej analizy? To samo dotyczy też optymalizacji naszej strony. Na samym końcu oczywiście trzeba dopasować wszystkie elementy – od opisów, treści aż po tytuły. Wtedy nasz biznes ma bardzo dużą szansę na osiągnięcie przyzwoitych rezultatów. 

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne skierowane jest przede wszystkim do firm świadczących usługi na terenach konkretnych miast bądź miejscowości. Dlatego inwestowanie środków w ten model pozycjonowania sugerowany jest przede wszystkim lokalnym firmom, które dopiero zaczynają bądź chcą rozwinąć zasięg swojej działalności.

Dobrze jest pozycjonować powoli, naturalnie i stopniowo. Pośpiech jest poważnym wrogiem każdego człowieka. No i biznesmena oczywiście. Działaj na rynku lokalnym, ale myśl o globalnym. Dlatego dobrze jest zacząć od tego lokalnego. 

Jeśli już wyrobimy markę – dobrze jest kontynuować pozycjonowanie lokalne. Sprawi to, że szybciej będziemy się rozwijać i prowadzić naszą ekspansję. Lokalne rynki często charakteryzują się dużą dynamiką zmian oraz rewolucji.

Dlatego pozycjonując w ten sposób swoją stronę, dobrze jest rozumieć otoczenie. Jeśli wiesz, jak się zmienia będziesz w stanie się przystosować. Ludzie z okolicy zmieniają swoje preferencje oraz wybory dosyć często. Dlatego warto iść za zmianami. Jak więc dotrzeć do lokalnych klientów? Dobrze i skutecznie pozycjonować stronę!

Pozycjonowanie lokalne to też budowanie zaufania oraz lokalnych więzi. Jeśli jesteś małą restauracją, okoliczni mieszkańcy właśnie Ciebie ocenią bardzo szybko. Twoje usługi będą podlegać krytyce, ale jeśli pozyskujesz pozytywne opinie, to doskonały sposób, aby przyspieszyć proces pozycjonowania. Pozytywna opinia jest jak magnes – przyciąga potencjalnych klientów bardzo szybko. Dlatego pozycjonowanie lokalne nie jest dla wszystkich, ale jest konieczne dla firm, które chcą zrobić biznes lokalnie!

Pozycjonowanie lokalne Google – dlaczego warto?

Celem pozycjonowania lokalnego jest nie tylko zwiększenie widoczności naszej strony internetowej, ale także jej branding oraz skalowanie naszego biznesu i podjęcie próby jego oceny. Dzięki niemu zwiększymy ruch oraz konwersję. Ale nie tylko.

Pozycjonowanie lokalne to proces, który wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz poświęcenia. Jego celem jest pobudzenie naszego działania lokalnie oraz w dłuższej perspektywie – globalnie. Wysoka pozycja to coś, w co powinien celować każdy przedsiębiorca. Dlatego warto pozycjonować lokalnie i zaufać najlepszej firmie, która takie pozycjonowanie oferuje.

Jeśli nie wiesz, czy warto – zadaj sobie te pytania. Czy jestem lokalną firmą, poszukującą lokalnych klientów? Jeśli tak, to czy pozycjonowałeś lokalnie? Czy działasz lokalnie? Czy twoje produkty są już oceniane przez klientów? Jeśli nie to jak sprawić, aby uzyskać więcej pozytywnych opinii?

Na te wszystkie i więcej pytań trzeba sobie odpowiedzieć jeszcze przed rozpoczęciem operacji pozycjonowania. Ma to ogromne znaczenie. Im lepiej się przygotowujemy, tym wyższa szansa, że uzyskamy przewagę nad konkurencją.

Podsumowując więc pytanie o to, czy warto pozycjonować lokalnie. Zdecydowanie tak – ma to ogromne znaczenie w końcowym rozrachunku. Jeśli zrobimy to dobrze, to nasza firma osiągnie bardzo wysokie przychody. Klienci będą walić drzwiami i oknami, a nasz biznes zacznie kwitnąć!

Klienci mogą wracać do Ciebie wielokrotnie pozwalając Ci ewoluować. SEO lokalne jest dla firm działających w okolicy. Jeśli potrzebujesz go, to już dzisiaj pozyskaj. Jeśli nie mamy wysokiego budżetu, działamy w określonym mieście i potrzebujemy wysokich pozycji – to pozycjonowanie lokalne jest warto!

Google Moja Firma

Od Czego Zacząć Pozycjonowanie Lokalne?

Tak jak wspomnieliśmy, pozycjonowanie lokalne to konieczność dla małych i średnich firm działających lokalnie. Od restauracji, zakładów fryzjerskich czy mechaników samochodowych aż po kwiaciarnie. Jeśli chcesz sprzedawać, musisz znaleźć odpowiedni balans.

A pozycjonowanie sprawia, że prawdopodobieństwo twojego sukcesu rośnie. Dlatego jeśli chcemy rozpocząć pozycjonowanie lokalne, doskonale jest stworzyć wysokiej jakości treść opisującą to, co robimy. Podając dokładny adres firmy oraz dane kontaktowe jesteśmy w stanie już na samym początku sprawić, że klient wie z kim ma do czynienia. Kolejnym ważnym elementem jest treść.

Nasycenie naszych treści frazami kluczowymi, ale tak, żeby wyglądało to naturalnie jest absolutnie kluczowe. Ważne jest, żeby znajdowało się też miasto, w którym prowadzimy dany biznes. Od tego między innymi służy znacznik na Mapie Google pokazujący naszą siedzibę bądź miejsce działalności.

Klasycznym elementem optymalizacji jest też oczywiście usprawnienie meta tagów oraz nagłówków. Zestaw tych praktyk to tak zwane SEO off-site. Czyli działania na stronie internetowej. Ważną częścią tych działań jest także optymalizacja kodu oraz prędkości strony internetowej. Drugim elementem pozycjonowania lokalnego jest pozycjonowanie off-site, czyli to poza stroną.

Tutaj przykładamy się przede wszystkim na wszystkie zewnętrzne czynniki takie jak pozyskiwanie linków zwrotnych (najlepiej z np. lokalnych gazet, urzędów etc), dodanie strony do wielu katalogów wraz z danymi kontaktowymi oraz adresem firmy. To jednak tylko część operacji. Kolejnym, ważnym krokiem jest pozyskanie opinii klientów w Google Opinie oraz na platformach społecznościowych.

Ma to ogromny wpływ na postrzeganie naszej firmy. Warto też pojawiać się na lokalnych festynach, imprezach bądź spotkaniach okolicznościowych. Sprawia to, że nie tylko jesteśmy widoczni, ale utrwalamy się w pamięci potencjalnego klienta. To bardzo sprytny i inteligentny marketing szeptany!

Jeśli pozycjonujesz lokalnie pamiętaj, że to tylko część marketingu. Ważnym jest aby urozmaicić go o np. Google AdWords czy reklamę na forach. Poszerzamy wtedy nasze horyzonty i sprawiamy, że jesteśmy widoczni jeszcze szerzej. Ale może to być bardzo kosztowna i trudna kampania. Dlatego warto ją zlecić dla profesjonalisty.

Jak Zoptymalizować Witrynę Pod Kątem Pozycjonowania Lokalnego

Bardzo ważnym elementem optymalizacji naszej witryny jest analiza kodu i tego, jak można go usprawnić. Od poprawienia i optymalizacji Javy Script aż po CSS. Opcji jest bez liku. Warto przeanalizować strukturę strony, treść, nawigację, grafiki i wszystko, co jest z tym związane.

Optymalizacja dla tradycyjnego SEO pokrywa się z tą dla lokalnego. Dlatego wszystko jest dosyć proste i przewidywalne. Warto jest rozważyć pracę z naszą stroną w opracowaniu z agencją SEO, która ma spore doświadczenie. Zwiększymy dzięki temu nasz potencjał do uzyskania wysokich pozycji.

Dzięki danym strukturalny, mapie Google oraz optymalizacji treści jesteśmy w stanie bardzo szybko dostać się do indeksu. Nasza strona jest nie tylko mocniejsza, ale także szybsza i wygodniejsza dla użytkownika. Optymalizacja treści pod kątem SEO to coś absolutnie koniecznego! Pamiętaj także o doskonałej optymalizacji treści pod kątem UX. Użytkownik musi czuć się na stronie jak dobrze widziany gość, a nie nieprzyjaciel.

Strategie

Jeśli chcemy pozycjonować naszą domenę powinniśmy przyjąć pewne wytyczne. Nazywamy to strategią. Warto w jej ramach przygotować optymalizację całej witryny pod kątem lokalnych wyników. Jaka strategia się sprawdzi? Tylko taka, która jest zgodna z wytycznymi Google dotyczącymi pozycjonowania.

Rewelacyjnie jest wykorzystać np. nazwę miasta, a nawet dzielnicę. Im bardziej specyficzni będziemy przygotowując strategię, tym wyższa szansa dotarcia do potencjalnego klienta. Aby poprawić naszą widoczność istotne jest kontestowanie każdego kroku oraz omawianie go z doświadczonymi w tej branży agencjami.

Finalnie przygotowana strategia powinna być realizowana bez żadnych oporów. Pojawią się problemy – to oczywiste, ale powinniśmy je jak najszybciej rozwiązać. Chodzi tu przede wszystkim o np. kod strony i jego aktualizację. Jak zrobić to szybko i skutecznie?

Po prostu się przyłożyć. Każdego dnia warto śledzić nasze postępy i sięgać jeszcze głębiej. Analizować każdy szczegół naszej kampanii i go usprawniać. Szczegółowo analizować naszą stronę oraz jej rozwój.

Podsumowując – jeśli przyjmujesz jakąś strategię trzymaj się jej od początku do końca. Z czasem zobaczysz czy działa. Jeśli nie, zmodyfikujesz ją albo przyjmiesz inne, lepsze wytyczne.

Geolokalizacja Czynnikiem Google

Czy trzymasz teraz smartfona, jesteś na środku dużego miasta i oczekujesz odpowiedzi na swoje zapytanie – “Gdzie znajdę restaurację sushi“? Jeśli tak, to wiedz, że wyszukiwarka Google ma już odpowiedź na to pytanie! Jest ona niemal doskonała!

W ciągu kilku sekund otrzymasz szerokie kompendium wiedzy na ten temat. Jest to o tyle ważne, że będzie to informacja w pełni sprecyzowana oraz bardzo dokładna. Wpisując taką frazę niemal natychmiast otrzymujesz odpowiedź nawet nie precyzując dokładnie miejsca, w którym się znajdujesz. Dlaczego? Odpowiada za to system geolokalizacji – czyli bardzo zaawansowany algorytm Google, który umożliwia sprecyzowania twoje miejsce na ziemi za pomocą GPS bądź IP urządzenia.

Jeśli więc szukasz okazji do rozwinięcia swojego biznesu, geolokalizacja to fantastyczny system, który załatwi sprawę za twojego klienta. Jednak abyś pojawił się w tych wynikach wyszukiwania, konieczne jest zoptymalizowanie naszej strony pod tym kątem. Nikt już nie korzystam z mapy papierowej jeśli poszukuje konkretnego miejsca, gdzie chce dokonać zakupu. Wszystko zoptymalizowane jest pod kątem twojego search intent. Czyli intencji wyszukiwania. Jeśli potrzebujesz konkretnej informacji, to otrzymasz ją niemal natychmiast!

Geolokalizacja to bardzo ważny czynnik wpływający na wynik naszego wyszukiwania. Określa ona miejsce, gdzie znajduje się użytkownik i pozwala połączyć wszystkie kropki. Czyli jego umiejscowienie, intencję oraz pragnienie i przetworzyć to w wynik wyszukiwania. Technologia rozwija się bardzo szybko i aby nie zostać w tyle, warto dopasować się do tego algorytmu między innymi otwierając Google Moja Firma.

Propagacja NAP w pozycjonowaniu lokalnym

NAP to nic innego jak skrót od Name (nazwa naszej firmy), Address (jej adres) oraz Phone (telefon). Co ciekawe, nie każdy biznes posiada stronę internetową, ale może posiadać NAP! Świadczy o tym sama nazwa oraz jej składowe.

Dlatego warto pamiętać, że można skutecznie pozycjonować naszą firmę bez strony internetowej. Ale zdecydowanie  warto ją posiadać. Jest ona niczym innym jak wizytówką naszego biznesu. Jej obecność potwierdza, że jesteśmy gotowi podjąć współpracę z klientem w profesjonalny sposób.

Już od wielu lat jednym z najlepszych sposobów na prezentacje naszych danych adresowych są katalogi firmowe bądź ogłoszenia. Najlepsze portale, które agregują informacje o naszej firmie takie jak np. panoramafirm.pl czy zumi.pl sprawią, że szybko stanie się dostępni dla ogółu wyszukujących nas klientów. Istnieją także katalogi branżowe – dla konkretnej branży.

To absolutnie rewelacyjne rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje tematycznego linku. Jednak nie wszystkie katalogi są darmowe. Część z nich jest płatna i absolutnie warto je wykupić. Podobnie zresztą jest z tzw. katalogami regionalnymi skupionymi na regionach, w których operują.

Jeśli chcemy wzmocnić siłę naszych NAP, dobrze jest zmaksymalizować zarówno treść jak i dane. Podaj wszystkie możliwe dane, jakie potrzebuje robot Google. Od adresu siedziby, numeru telefonu, nazwy firmy aż po NIP, REGON oraz opis profilu działalności. Jeśli chcemy, aby nasza firma była dobrze opisana, warto jest przygotować jej opis. Powinien on zawierać co najmniej 100-200 słów i być unikalny dla każdego katalogu. Sprawi to, że nasze podejście będzie profesjonalne i z pewnością unikniemy problemu duplikowanej treści.

Czym Są Opinie Google

Jeśli chcesz zaimponować swoim klientom, zrób to za pomocą Social Proof. Czyli opinii innych użytkowników kupujących produkt bądź korzystających z twoich usług. Nie tylko zwiększy to twoją konwersję, zaufanie do Ciebie, ale poprawi też twój ranking. Jak pozyskać sporo satysfakcjonujących odpowiedzi od naszych klientów?

Przede wszystkim – obsłuż ich absolutnie perfekcyjnie! To najlepszy możliwy sposób, aby osiągnąć sukces. Dobra renoma to klucz do sukcesu naszej firmy. Dominującą rolę w opiniach o naszej firmie powinno odgrywać oczywiście Google Moja Firma. Ale jak zachęcać klienta do wystawiania opinii? Zachęcać, nie zmuszać!?

To doskonałe pytanie. Jest wiele subtelnych metod i sposobów jak sugerować klientowi, aby skomentował nasz serwis. Musisz pamiętać, że nie jest to takie proste. Klient nie ma czasu i energii, aby napisać taki komentarz. Doskonale jest więc dobrze go obsłużyć, sprzedać dobry produkt bądź usługę i zaoferować jakiś bonus.

Sprawi to, że jego zadowolenie będzie ogromne. Pięciogwiazdkowe opinie to skarb, który może owocować nie tylko większą konwersją w przyszłości, ale także lepszymi pozycjami w rankingu. Istnieje niepisana zasada, że zadowolony użytkownik, to wyższa pozycja!

Jednak nie tylko opinie Google powinny być zadbane. Warto zachęcać użytkownika do komentowania i oceniania nas na wszystkich dostępnych platformach.

Mogę to być m.in media społecznościowe czy zewnętrzne miejsca jak CENEO, OPINEO czy allegro. Im lepsza renoma, tym wyższa sprzedasz! Poprawimy wtedy naszą pozycję na rynku i szansę na sukces w ostatecznym rozrachunku!

Google Moja Firma

Pozycjonowanie lokalne powinno rozpocząć się od założenia naszego profilu w Google Moja Firma. Wizytówka firmy w Google to absolutna konieczność. Ogrom opcji, które tam występują sprawia, że jest to nasz pierwszy wybór! W Google Moja Firma dowiemy się niemal wszystkiego o naszej domenie.

Od liczby wejść, opinii aż po wyświetlenia reklamy. Jest to nasza baza, z które powinniśmy korzystać każdego dnia i ją optymalizować. Jak skonfigurować wizytówkę Google? Tego dowiesz się czytając naszą ofertę tutaj. Jest tam pełen poradnik tego, jak zoptymalizować wizytówkę Google oraz co powinniśmy zrobić, aby przynosiła nam zyski i wzrost biznesu. 

Co więc można umieścić w GMF? Przed wszystkim adres naszej firmy, dane kontaktowe czy godziny otwarcia. Numer telefonu, produkty i usługi oraz wiele innych, przydatnych dla klienta informacji. Im więcej ich podamy, tym wyższa szansa na wyższą i dokładniejszą pozycję w Google.

Wizytówkę Google warto traktować jako punkt nawigacyjny dla naszej witryny. Klient dowiaduje się o niej niemal wszystkiego. Jest to łatwe, proste i szybkie źródło informacji. Dlatego bardzo istotne jest, aby dbać o to, żeby dane były jak najbardziej aktualne. 

Kolejną rzeczą jest oczywiście opcja zakupu reklamy w Google AdWords. To znakomita okazja do tego, aby zwiększyć swoje zasięgi oraz skalę biznesu, który prowadzimy. Dzięki AdWords możesz dotrzeć wręcz do niezliczonej ilości klientów, ale potrzebny będzie też znacznie szerszy budżet.

Doskonale będzie też optymalizować taką kampanię. Chodzi o dobór słów kluczowych, optymalizację treści oraz badanie tego, jak sprawuje się taka kampania. Trzeba będzie ją konsekwentnie ulepszać, poprawiać i optymalizować. Jednak efektem będzie nie tylko większa sprzedaż, ale także rozpoznawalność marki i poszerzenie wiedzy o reklamowaniu się w Google AdWords. 

Pozycjonowanie Bloga Firmowego

Nasz blog firmowy to niezwykle istotny element pozycjonowania lokalnego. Piszą wysokiej jakości artykuły, budujemy eksperckie wręcz podejście do naszej branży. Dlatego warto prowadzić takiego bloga w bardzo profesjonalny i jakościowy sposób. Sprawi to, że nie tylko uzyskamy ruch organiczny oraz wyższą konwersję, ale także zdobędziemy status eksperta w danej dziedzinie/branży. 

Blogi eksperckie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Powodują też, że zwiększa się autorytet naszej domeny w oczach Google. Pozycjonując bloga lokalnie blog to konieczność. Powinniśmy opisywać codzienne problemy, z jakimi się zmagamy oraz sposoby ich rozwiązywania. Dzięki temu zdobędziemy pełne zaufanie naszych klientów. Nowe treści to też sposób, aby uczyć się. Pisząc bądź czytając artykuł, dowiadujemy się więcej o sobie i naszym biznesie. Nasza działalność rozwija się szybciej i bardziej aktywnie. 

Jeśli chcemy trafić do szerszej publiczności, to prowadzenie bloga to coś niezwykle ważnego, ale też trudnego. Warto zlecić część treści copywriterom. To oni mogą sprawić, że nasz biznes będzie operował szybciej i sprawniej niż kiedykolwiek!

Ile Kosztuje Pozycjonowanie Lokalne?

Cena pozycjonowania lokalnego jest znacznie niższa, niż w przypadku tradycyjnego pozycjonowania. Wszystko – podobnie jak w SEO standardowym, zależy od skali wielkości. Czyli jaka branża, lokalizacja czy wielkość naszego biznesu? Czy posiadamy już serwis internetowy a jeśli tak, to czy jest on zoptymalizowany?

Jak wygląda jego historia oraz zestawienie linków? Czy dbaliśmy o nią w przeszłości. Te wszystkie czynniki są analizowane pod kątem wyceny pozycjonowania lokalnego. Jednakże nie stoimy na straconej pozycji. Widełki cenowe są naprawdę w zasięgu większości firm.

Dlatego, aby dowiedzieć się jak będzie wyglądać cena, trzeba wsiąść pod uwagę wszystkie dostępne czynniki. Wiek domeny, jej historię oraz wielkość i skalę branży. Jeśli planujesz budżet twojej firmy, to zdecydowanie warto poświęcić kilkadziesiąt minut, aby przygotować go na pozycjonowanie lokalne.

Nasi doradcy pomogą Ci przygotować odpowiedni pakiet do pozycjonowania lokalnego. Aby dobrze wycenić usługę, będziemy musieli poznać wszystkie tajniki twojej strony.

Nasza Umowa

Prosta

Podpisujemy dogodną dla Ciebie umowę na pozycjonowanie lokalne. Tylko od Ciebie zależy, jaka ona będzie.

Efektywna

Nasza umowa jest efektywna. Oznacza to mniej więcej tyle, że wykonujemy minimum tyle, na ile się umówiliśmy.

Budżetowa

Możesz wybrać zarówno zaawansowane jak i budżetowe widełki cenowe. Wszystko zależy tylko od Ciebie.

Dla Kogo Jest Seo Lokalne?

Restauracje

Pizzeria

Kawiarnia

Herbaciarnia

Catering

Fryzjer

Salon Masażu

Gabinet Lekarza

Dentysta

Ubezpieczyciel

Hydraulik

Elektryk

Adwokat

Mechanik

Pożyczkodawca

Pozycjonowanie Lokalne

Google Moja Firma

To jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania lokalnego. Google Moja Firma pozwala nawigować cały ten proces i go skalować z czasem!

Mapy Google

Podczas pozycjonowania lokalnego, pojawimy się w lokalnych mapach Google jako określona usługa! To bardzo ważne, jeśli chcemy osiągnąć dobre wyniki.

NAP

Doskonałym sposobem promocji naszej firmy są katalogi firmowe bądź ogłoszenia. Warto je rozważyć podczas tej kampanii SEO. To doskonały sposób na jej rozpoczęcie!

Google Adwords

Kolejny znakomity pomysł to Google Adwords. Jeśli chcemy prowadzić reklamę naszego serwisu, doskonale jest wykorzystać właśnie tę formę promocji!


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.