Mierniki wydajności są definiowane jako liczby i dane reprezentatywne dla działań, zdolności i ogólnej jakości organizacji. Istnieje wiele różnych form mierników wydajności, w tym sprzedaż, zysk, zwrot z inwestycji, zadowolenie klientów, recenzje klientów, recenzje osobiste, ogólna jakość i reputacja na rynku.
Wskaźniki wydajności mogą się znacznie różnić w różnych branżach.
Mierniki wydajności są integralną częścią sukcesu organizacji. Ważne jest, aby organizacje wybrały swoje główne metryki wydajności i skupiły się na tych obszarach, ponieważ metryki te pomagają kierować i mierzyć sukces organizacji.
Kluczowe czynniki sukcesu są przydatne tylko wtedy, gdy są uznawane i śledzone. Pomiary biznesowe muszą być również starannie zarządzane, aby upewnić się, że dają prawidłowe odpowiedzi i że zadawane są właściwe pytania.
Zapisz się do naszego Newslettera