Słownik seo
Linki Zewnętrzne
"Linki prowadzące z innych witryn do naszej strony internetowej. Są jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie w wyszukiwarkach, ponieważ stanowią sygnał dla algorytmów Google, że nasza strona jest wartościowa, zaufana i wiarygodna.
Linki zewnętrzne, zwane również backlinkami, pomagają w budowaniu autorytetu strony i poprawiają jej widoczność w wynikach wyszukiwania.
Rodzaje linków zewnętrznych:
Linki zewnętrzne, zwane również backlinkami, pomagają w budowaniu autorytetu strony i poprawiają jej widoczność w wynikach wyszukiwania.
Rodzaje linków zewnętrznych:
- Linki naturalne – uzyskane w sposób organiczny, gdy inne strony odwołują się do naszej treści, uważając ją za wartościową i pomocną.
- Linki płatne – kupione linki, które mogą być stosowane w kampaniach SEO, ale muszą być odpowiednio oznaczone, aby nie naruszać wytycznych Google.
- Linki nofollow – linki, które nie przekazują mocy rankingowej (link juice), ale mogą generować ruch. Stosowane są często w komentarzach, forach i mediach społecznościowych.
- Linki dofollow – standardowe linki, które przekazują wartość SEO, jeśli prowadzą do wartościowych stron.