Filtr Google

105

Przyczyna

Aby zrozumieć Filtr Google, musimy dokonać głębokiej analizy Twojej strony internetowej. Tylko wtedy można rozwiązać problem.

20

Agencja

Aby rozwiązać problem, dobrze jest skorzystać z doświadczenia profesjonalnej agencji SEO. Tylko wtedy jesteśmy pewni efektu.

91

Efekty

Wyjście z Filtru Google jest możliwe. Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Jeśli nie wiesz, już teraz skorzystaj z naszej pomocy.

Czym Jest

Filtr Google

Filtr Google to nic innego jak rodzaj kary. Może być ona ręczna bądź algorytmiczna. Warto unikać ryzykownych decyzji! Jakie mogą być przyczyny?

Kiedy

Pojawia Się Filtr Google?

Jakie są objawy pojawienia sie Filtru Google? Co dzieje się, kiedy nałożona zostaje kara na naszą stronę? Czym tak naprawdę jest ten problem?

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z jakich narzędzi korzystamy sprawdzając filtr Google? Czy da się przewidzieć kiedy zaistnieje taka sytuacja?

Pakiety

Kup Teraz

Podstawowy

199 zł

Rozszerzony

349 zł

Ekspert

699 zł

Czym jest filtr Google?

Filtr Google to nic innego jak rodzaj kary, którą nakłada na nasz serwis Google. Kara ta jest nauczką za to, że stosujemy nielegalne i zakazane praktyki SEO, aby znaleźć się wyżej w rankingu. Jest to poważny błąd, który często prowadzi do nieuniknionych konsekwencji. Ranking strony bowiem może zostać obniżony bądź w ogólne, może ona zostać usunięte z indeksu. Dlatego stawka jest bardzo wysoka. Filtr Google skutkować może wieloma niepożądanymi rzeczami a w konsekwencji – upadkiem naszego biznesu.

Dlatego jeśli potrzebujesz dowiedzieć się czym jest filtr Google, przeczytaj nasz poradnik poniżej. Pokazujemy rodzaje filtrów, sposoby na wyjście z filtru, rodzaje banów i znacznie więcej. Filtr to nie koniec świata – warto o tym pamiętać. Można z niego wyjść i są na to sposoby oraz metody. Trzeba tylko sięgnąć po pomoc doświadczonych agencji SEO, które wiedzą co robią. Konieczne są bowiem działania White Hat SEO oraz powolny proces wychodzenia z filtru. Nie wolno niczego przyspieszać ani stosować gwałtownych kroków. Od kiedy Google zatem stosuje filtr?

Z każdą kolejną aktualizacją filtr Google był coraz bardziej prawdopodobny. Nieuczciwe praktyki podczas pozycjonowania strony sprawiły, że Gigant z Mountain View był zmuszony zastosować pewne formy opresji wobec webmasterów i nieuczciwej konkurencji. Dlatego wszystkie działania, które podejmujemy na naszej stronie internetowej mają swoje konsekwencje. Warto o tym pamiętać!

Za Co Grozi Filtr Google?

Przyczyn nałożenia filtru na naszą stronę jest naprawdę sporo i czasami tylko my wiemy, za co go otrzymaliśmy. Warto przeprowadzić zaawansowaną analizę i diagnozę, z jakim filtrem mamy do czynienia. Już na samym początku warto rozróżnić dwa rodzaje filtrówalgorytmiczny oraz ręczny. Każdy z nich niesie za sobą inne konsekwencje oraz inne metody wyjścia.

Warto pamiętać, że Google każdego roku ulepsza swój algorytm i przejście przez niego stosując Black Hat jest coraz trudniejsze i wymaga większej ostrożności. Warto jednak pamiętać, że tak jak z każdą inną karą, można się jej pozbyć.

Jakie są najczęstsze przyczyny nałożonego filtra? Jednym z najczęstszych powodów jest profil linkowy, który został sztucznie stworzony. Nienaturalny profil linkowania może skutkować obniżeniem pozycji bądź właśnie filtrem. Sposobem na wyjście z niego jest skorzystanie z opcji Disavow Tool – czyli zrzeczenie się linków.

Jeśli nasze treści są powielone bądź ich wartość merytoryczna jest bardzo niska, ryzykujemy filtrem bądź banem. Odpowiada za to algorytm Panda i jest on bardzo skuteczny. Często dotyczy to tak zwanych tekstów spinowanych, zduplikowanych bądź po prostu niskiej wartości. Piszmy ciekawie i budujmy wciągający kontent.

Dobrze jest przeanalizować stronę pod kątem duplicate content oraz treści. Jednak warto unikać wszelkich praktyk, które mogą zaszkodzić naszej domenie. Od treści, linkowania aż po nadmiarową jej optymalizację. Spamowanie reklamami (above the fold) czy słowa kluczowe zawarte w naszej domenie również mogą sprawić, że otrzymamy filtr. Przyczyn może być więcej – ale źródło jest zawsze takie same – sztuczna aktywność oraz próba nielegalnego wpłynięcia na ranking. Jeśli chcemy osiągnąć dobre rezultaty warto być ostrożnym i stosować tylko White Hat SEO.

Samo podejście do oczyszczenia naszej domeny z filtra jest kluczowe. Jak to zrobić? Zależy to przede wszystkim od rodzaju bana, ale także tego jak wygląda nasz budżet oraz wymagania.

Rodzaje Filtrów Google

Wraz z aktualizacjami Google powstały co najmniej dwa rodzaje filtrów. Filtr ręczny oraz algorytmiczny. Oba filtry da się zdjąć jeśli przyjmiemy odpowiednią strategię oczyszczania domeny. Rezultatem filtru może być nawet usunięcie naszej strony z wyników wyszukiwania. To jedna z najdotkliwszych kar, jednak można ją odwrócić. Efektem takiej kary będzie utrata pozycji, ruchu oraz dochodów a chyba tego nie chcemy? Dlatego trzeba przyjąć – już na samym początku, poprawną strategię postępowania. Dzięki temu unikniemy tragicznego poranka, kiedy budzimy się i widzimy śmierć naszego biznesu.

Filtr algorytmiczny to nic innego jak autonomiczny filtr nakładany przez wyszukiwarki bez naszej wiedzy, z automatu. Staje się tak, kiedy nasza treść bądź tzw. keyword stuffing (zbyt wiele słów kluczowych służące zawyżeniu naszej pozycji). Wtedy najlepszym rozwiązaniem będzie głęboka analiza strony internetowej (włącznie z kodem) w celu usunięcia przyczyny. Czasami dojście do takiej przyczyny będzie utrudnione, bo jeśli nie posiadamy wiedzy na temat wytycznych Google (Google Webmaster Guidelines). Dlatego dobrze jest skorzystać z pomocy doświadczonej agencji SEO.

Drugim rodzajem filtru jest filtr ręczny. O nim jesteśmy informowani – więc znamy przyczyny co sprawia, że łatwiej jest o identyfikację przyczyny i jej rozwiązanie. Google Webspam Team przesłał Ci informację o problemie na twojej stronie? Nic prostszego – pomożemy Ci rozwiązać każdy problem! Informację najczęściej otrzymujemy na Google Search Console. To tam właśnie znajduje się centrum wszystkich informacji dostępnych o stanie naszej domeny. Ten rodzaj filtru również da się usunąć. Jeśli chcemy to zrobić wystarczy zdiagnozować przyczynę i po prostu rozwiązać problem.

Jeśli rozpoczynamy pozycjonowanie strony internetowej, pierwszym krokiem powinna być ocena szans i ryzyka. Jeśli wybierzemy firmę SEO, która skupia się na Black Hat, jest to poważny błąd. Stracimy nie tylko budżet, ale także podejmujemy spore ryzyko bana!

Filtr Google A Kwestia Techniczna

Pod względem technicznym algorytm Google to ciągle niedoskonały produkt, który rozwija się począwszy od 1998 roku. Aktualizacje są na porządku dziennym i Google poprawia swoją wyszukiwarkę z roku na rok. Od Page Rank – czyli na pierwszych pozycjach wyświetlały się dominujące w profilu backlinkowym domeny aż po Pandę – czyli filtrację spamerskiej bądź słabej treści.

Kolejną aktualizacją – ważną pod kątem linków i spamerskich praktyk, był Pingwin. Gołąb i OPOS sprawiły, że nasza lokalizacja ma ważne znaczenie podczas generowania wyników. Kolbier, RankBrain oraz BERT to podjęcie próby zrozumienia search intent – czyli intencji użytkownika. Wszystkie te aktualizacje służą, aby skatalogować w czytelny i zrozumiały sposób treść w internecie.

Jednocześnie wbudowane w nie są systemy zabezpieczające ranking przed manipulacją. I to właśnie tutaj należy szukać kwestii technicznych. Jak zoptymalizować naszą witrynę pod tym kątem? Po prostu robić wszystko naturalnie! Prezentować treść taką, jaka jest i docierać do użytkownika, aby odpowiedzieć na jego problem i zapytanie. Nie próbuj manipulować swoimi nagłówkami H1, H2 bądź H3. Nie duplikuj treści, buduj porządny system URL oraz uważaj na wygasłe bądź niedziałające podstrony z błędem 404. Unikaj także niewłaściwych przekierowań oraz staraj się stworzyć prostą w obsłudze nawigację.

Kolejną kwestią jest oczywiście linkowanie. Im bardziej naturalne, tematyczne i autorytatywne jest, tym wyższa szansa na naprawdę rewelacyjne efekty. Jednak pamiętaj, że linkowanie to trudna i poważna sprawa. Niewiele firm na rynku oferuje pozyskiwanie linków z naturalnych źródeł – takich jak np. tematyczne blogi bądź fora. Trzymaj się tych zasad a z pewnością osiągniesz świetne efekty i unikniesz filtra Google.

Filtr Google - Jak To Sprawdzić?

Jeśli chcemy dowiedzieć się, czy otrzymaliśmy ręczny filtr Google, dobrze jest posiadać Google Search Console. Dostępny jest on tutaj. Tam właśnie dowiemy się, czy ciąży nad nami filtr. Jeśli kary nie ma – nie będzie widoczne praktycznie nic. Jeśli jednak kara się pojawi to właśnie tam znajdziemy o tym informację. Podana zostanie przyczyna nałożenia filtra, data oraz sposób, jak się go pozbyć. Jeśli mamy problem z wirusem to dobrze jest odwiedzić “Problemy dotyczące bezpieczeństwa“. Warto pamiętać, że pająki wykryją złośliwy kod i nas o tym poinformują.

Jeśli usuniemy już przyczynę nałożenia filtra, warto wtedy poinformować zespół Google. W zależności od możliwości Google usunie filtr w ciągu kilku tygodni. Otrzymamy wtedy informację zwrotną i powoli strona będzie wracać do stanu sprzed filtra. Jeśli dostaniemy jednak filtr algorytmiczny, sprawa ma się inaczej. Tutaj wymagana jest dogłębna analiza tego, dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić. Warto przeprowadzić taki audyt z doświadczoną firmą, bo nie zawsze będzie to widoczne na pierwszy rzut oka!

Jeśli jednak sam chcesz przeprowadzić analizę, dobrze jest zacząć od zadania sobie pytań. Czy linkowałem naturalnie? Jak wygląda poziom spamu na mojej stronie? Czy tworzę sztuczny ruch? Czy moja treść jest merytoryczna? Ma to ogromne znacznie i znaczy wiele w oczach Google. W innym przypadku grozi ci filtr albo jeszcze gorzej. Ban – czyli usunięcie z wyników wyszukiwania. Aby sprawdzić, czy jesteśmy zbanowani warto wpisać w pasek wyszukiwania “site: twojastrona.pl”. Jeśli nadal znajdujesz się w rankingu, twoja strona powinna się pojawić!

Jak Pozbyć Się Bana?

Istnieją sprawdzone i skuteczne metody na usunięcie filtru. Dlatego jedną z najlepszych metod jest analiza odmiany filtru i podjęcie działań oczyszczających. Jeśli będzie to wiec filtr na bazie spamerskich linków – warto poświęcić kilka godzin na oczyszczenie domeny z wadliwych linków poprzez ich usunięcie. Narzędziem w tym przypadku będzie Disavow. Trzeba zebrać bazę linków, które pochodzą ze spamerskich adresów i przesłać je do bazy danych Google.

W ten sposób pozbędziemy się bana związanego z linkami. Inną formą filtra jest ten oparty o kiepską treść. Jeśli piszemy nie na temat i budujemy naszą stronę na skopiowanej bądź nawet kradzionej treści i artykuły nic nie wnoszą do tematu – spodziewajmy się poważnego ostrzeżenia, a nawet bana.

Istnieje wiele sposobów, aby z takiego bana wyjść. Poprawmy jakość naszej treści, zoptymalizujmy stronę oraz dołóżmy wszelkich starań, aby była ona czysta i serwowała najwyższej jakości treści. Najważniejszą rzeczą – jak zawsze, jest oczywiście User Experience, czyli przyjemność, jaką użytkownik czerpie z naszej strony. Dzięki temu uchronisz się od problemów i będzie to swoistym parasolem ochronnym nad twoim funkcjonowaniem w internecie!

Jeśli spotkała Cię inna forma bana – na przykład ten za złośliwy kod, trzeba znaleźć problem i go jak najszybciej rozwiązać. Przeskanuj więc swoją stronę internetową pod kątem wirusów, znajdź infekcję i ją wyeliminuj. Zadbaj o bezpieczeństwo danych oraz użytkownika. Kup SSL oraz dbaj o HTTPS. To bardzo ważne! To jeden z czynników rankingowych Google!

Błędy, Które Mogą się przyczynić do Bana

Jednym z głównych błędów, którzy przyczynia się do nałożenia kary jest błąd 404. Oznacza to, że w pewnym momencie w przeszłości istniała tutaj treść i strona, jednak przestała istnieć. Spadnie liczba odwiedzin, wzrośnie współczynnik odrzuceń oraz odczujesz to w postaci spadku ruchu. To poważny błąd, który może kosztować nas bardzo wiele. Jeśli możemy, to powinniśmy monitorować 404 przez specjalistyczne narzędzia czy wtyczki. Jest to możliwe i wykonalne. Stosując na przykład przekierowania które pozwolą robotom Google na znalezienie strony zastępczej.

Ale pamiętaj, że strona taka musi reprezentować jakąś wartość. Najlepiej zbliżoną do tej, która była poprzednio. Wtedy będzie to miało sens! Nie przekierowuj strony w byle jakie miejsce. To poważny błąd, który może Ci zaszkodzić! Uważaj także, na jakich to przekierowań używasz. Jeśli wykorzystujesz 301 – w porządku, to stałe przekierowanie. Jeśli jednak 302 – to poważny błąd. Jest to przekierowanie tymczasowe. Informujesz więc Google, że przekierowujesz domenę tylko na chwilę!

Trzeba uważać także na to, czy posiadamy wersję mobilną naszej strony. Mobile First Index jest rzeczywistością i trzeba go szanować. Responsywna wersja strony to coś bardzo ważnego. Posiadając ją unikamy możliwości otrzymania filtru algorytmicznego i bana w wyszukiwarce czy nawet niższych pozycji. Istnieją responsywne szablony na WordPress a jeśli piszemy własną, autorską stronę to dobrze jest budować ją w oparciu o responsywną wersję.

Co to znaczy, że nasza strona jest responsywna? Oznacza to mniej więcej tyle, że tekst jest odpowiedniej wielkości, obrazki i zdjęcia nie zasłaniają treści oraz generalnie – od nawigacji aż po logo, strona prezentuje sie dobrze na urządzeniach mobilnych. Jeśli chcemy się przekonać, czy nasza domena jest mobile friendly warto skorzystać z testu na Google Mobile Friendly.

Pamiętaj, aby zawsze wyświetlać pełną wersję swojej strony zarówno użytkownikom jak i pająkom Google. Niczego wtedy nie ukrywamy, a jeśli tak się dzieje – jeśli mamy coś do ukrycia, to wyszukiwarka może mieć wątpliwości co do naszego statusu. Wyświetlanie HTML wyszukiwarce a Flash klientowi jest praktyką, którą ryzykujemy cały nasz dorobek!

Koszty Wyjścia Z Filtra

Jeśli naprawdę chcesz wyjść z filtra Google i potrzebujesz wsparcia specjalistów, koszta takiej operacji nie są wysokie. Za pomocą doświadczonej agencji SEO jesteś w stanie szybko i skutecznie wyjść z tego problemu. Dobry team pomoże Ci zrzec się linków i zanalizować, które z nich są spamerskie i wadliwe i warto się ich pozbyć.

Już dzisiaj sprawdź naszą ofertę – pomożemy Ci nie tylko poprawić treść, usunąć linki i zbudować solidną politykę przekierowań. Ale także wesprzemy Cię w kontakcie z Google oraz ich systemem wsparcia.

Nie uciekaj od odpowiedzialności za czysty i poukładany internet. Już dzisiaj wspieraj nasze działania, aby pomóc firmom znaleźć się wysoko, ale w zdrowej i czystej konkurencji! Popraw widoczność swojej witryny w Google i buduj swój biznes na zaufaniu z agencją marketingową!

Kary Ręczne I Ich Przyczyna

Jeśli poszukujemy odpowiedzi na pytanie – dlaczego JA, to doskonałym sposobem jest sprawdzenie wszystkich dostępnych narzędzi analitycznych.

Jeśli zatem otrzymaliśmy karę ręczną, dobrze jest poznać jej szczegóły i przygotować rozwiązanie tej sytuacji. Wszystkie negatywne i czarne praktyki powinny zostać przeanalizowane.

Jeśli praktyki takie robi agencja, które pozycjonuje twoją stronę, zerwij z nią umowę. I szukaj firmy SEO, która naprawdę zna się na rzeczy. Taka firma dowie się jakiej sekcji naszej strony dotyczy problem i rozwiąże go błyskawicznie. Jak wyglądają takie informacje od Google?

Czynniki

Spam

Częsta przyczyna tego, że domena jest banowana. Duża ilość spamu bardzo źle wpływa nie tylko na samo doświadczenie użytkownika, ale także pracę pająków i robotów Google. Jeśli widzisz setki, bądź tysiące komentarzy na swojej stronie albo tworzysz treść, która odbiega od standardu - czyli jest niskiej jakości, spodziewaj się poważnego problemu.

Zacznij sprawdzać swoją stronę - od komentarzy, wpisów forumowych aż po inne spamerską strukturę znaczników. Dane strukturalne to istotny element strony, który poprawia jej czytelność dla Google. Ich nieprawidłowe wykorzystanie może mieć więc niekorzystny wpływ na stan naszej domeny.

Moderuj komentarze swoich użytkowników, trzymaj jakość bloga wysoko! Uporządkuj swoje dane strukturalne i rób wszystko, aby domena przyniosła wartość dodaną dla każdego użytkownika i odpowiadała na search intent w najlepszy, dostępny sposób.

Maskowanie, Reklamy i Free-Hosting

Jeśli potrzebujesz coś ukryć, to wykorzystujesz maskowanie, tak? Nie próbuj tego z Google! Takie praktyki są bardzo często karane i niemal natychmiast banowane! Cloaking to nic innego jak prezentowanie treści innej niż ta przedstawiona pająkom Google. Także podejrzane i niewłaściwe przekierowanie mogą sprawić nam poważne problemy.

Struktura strony powinna być przejrzysta, prosta i jednolita. Nie próbuj też korzystać ze spamerskich, darmowych hostów. Ten rodzaj filtra ma w sobie wpisaną odpowiedzialność zbiorczą - czyli wszyscy, którzy biorą udział w procederze będą ukarani, nawet jeśli jedna osoba popełnia błąd. Zawsze płać za hosting, wybieraj tylko najlepsze. Ostatnim przykładem filtru jest ten za zbyt agresywną, natarczywą wręcz reklamę. Unikaj takich praktyk!

Brak Treści Bądź Keyword Stuffing

Jeśli twoja strona nie prezentuje żadnych wartościowych, przydatnych treści bądź cierpi na nadmiar słów kluczowych. Opisuj wszystkie podstrony, przekazuj cenną wiedzę oraz pomagaj swoim użytkownikom rozwiązywać ich problemy. Miej to wpisane w kodzie postępowania.

Sporo treści nie wystarczy - musi ona trafić w gusta i przekonać użytkownika. Nie próbuj też nasycać swojej treści kluczowymi słowami tak, aby dostać się wyżej w rankingu. Od dawna już algorytm Google radzi sobie z tym problemem i takie metody już nie działają i są niezgodne z wytycznymi. Uważaj także na same multimedia - grafikę oraz wideo. Je także można maskować i tutaj także grozi nam ban!

Atak Hakerski

Jeśli jesteśmy ofiarą ataku hakerskiego, dobrze jest zadbać o bardzo szybkie rozwiązanie problemu. Sama kradzież danych osobowych może być nie tylko zagrożona filtrem bądź banem Google, ale także procesem prawnym. Domena zainfekowana wirusem spada w rankingu i pojawia się ostrzeżenie o zagrożeniu.

Zatrudnij profesjonalną agencję i oczyść kod strony z problemu! Zabezpiecz swoją domenę wykorzystując protokół bezpieczeństwa HTTPS oraz certyfikat SSL. Posiadaj antywirusa - darmową wersją oferuje np. Avast Antiwirus. Dbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów.

Linkowanie

Jeden z najczęstszych powodów filtru Google bądź bana jest oczywiście profil linkowy i linkowanie wewnętrzne. Od jakości przez liczbę linków aż po ich oznaczenie oraz wykorzystane kotwice. Naturalny link to taki, który pochodzi z naturalnego źródła i nie jest motywowany. Sam proces wymiany linków jest nielegalny i sztuczny.

Dotyczy to zarówno linków wychodzących jak i przychodzących. Jeśli stosujemy strategię, w której nadrzędnym czynnikiem jest pozyskiwanie dużej ilości linków ze spamerskich serwisów - skończy się to bardzo źle! Podobnie ma się kwestia w tym, jakie kotwice wykorzystujemy oraz jaki atrybut posiada nasz link. Im bardziej naturalny, brandowa kotwica - tym lepiej. Warto unikać SWL, działań manipulacyjnych na szeroką skalę i usuwać linki, które są niebezpieczne.

Inne

Istnieje wiele innych przyczyn, z których powodu możemy otrzymać filtr Google. Jeśli nie jesteś pewien czy jesteś ofiarą jednej z nich, to już dzisiaj skorzystaj z pomocy naszej agencji. Ustalimy dlaczego twoja strona znajduje się poza indeksem i sprawimy, że do niego wróci!

Jak pozyskać wartościowe linki? Jak zbudować odpowiednią treść? Gdzie szukać inspiracji oraz jak ustalać kalendarz publikacji. Wszystko, co znajdzie się na naszej stronie powinno być absolutnie przejrzyste i klarowne.

Kroki, Aby Wyjść Z Filtra

Prośba

Aby twoja witryna została ponownie uwzględniona przez Google, musisz przesłać prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia. Sposób, w jaki Twoja witryna została filtrowana przez Google sprawia, że nagle nie ma ona żadnej pozycji w rankingu. Aby upewnić się, że tak jest, wprowadź swoją witrynę pod adresem "site: mojastrona.pl" do Google. Jeśli nie widzisz tam żadnej ze swoich stron, prawdopodobnie zostałeś zablokowany.

Innym sposobem sprawdzenia jest sprawdzenie, czy Twoje strony pojawiają się podczas indeksowania stron w Google. Możesz też przejść do www.googlenews.com i jeśli nie widzisz tam swoich artykułów prawdopodobnie zostałeś wyrzucony. Teraz musisz wysłać do Google prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia.

Uprzejmość

Pamiętaj, że wysyłasz prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia do prawdziwej osoby, która pracuje dla Google. A ktoś faktycznie przeczyta Twoją prośbę. Dlatego chcesz być uprzejmy i podać jak najwięcej szczegółów, ponieważ w tej sytuacji lepiej jest podać więcej niż mniej. Jeśli zachowasz się nieprofesjonalnie, prawdopodobnie nikt nie będzie chciał ci pomóc.

Jeśli będziemy wystarczająco mili, support powinien rozpatrzyć naszą prośbę jeszcze tego samego dnia. Wszystko zależy od tego, jak wygląda nasz problem i czy jego przyczyna została rozwiązana. To bardzo ważne! Pamiętaj o rozwiązaniu wszystkich problemów na stronie!

Informacje

Przekaż trochę informacji o swojej witrynie, a także wypisz zasady, które Twoim zdaniem mogłeś złamać. W przypadku, gdy na Twoim koncie pojawił się spam, przejdź do dowodów i pokaż, że się go pozbyłeś.

To pokaże, że poważnie myślisz o rozwiązaniu problemu. Koniecznie zbierz informacje, aby zrozumieć, o co chodzi i móc w pełni wyjaśnić to przedstawicielom Google podczas wysyłania prośby o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia.

Wyjaśnienia

Wysyłając prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia do Google powiedz przedstawicielowi co już zrobiłeś, aby rozwiązać problem, który spowodował, że zostałeś zbanowany. Podaj rzeczywisty adres URL swojej strony. Dobrze jest podać jak najwięcej informacji i danych.

Na przykład, jeśli Twoja witryna zawierała spamowe linki musisz upewnić się, że usunąłeś wszystkie z nich. Pamiętaj - aby usunąć spam i wszystko czego Google nie akceptuje ani nie lubi. Następnie udowodnij, że to zrobiłeś usprawnienia prezentując dowody.

Weryfikacja

Następnie zaloguj się na swoje konto webmastera Google oraz dodaj i zweryfikuj swoją witrynę. Następnie przejdź na stronę Google Reconsideration. Jest to obszar, w którym umieszczasz prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia do Google w celu odblokowania.

Możesz również wysłać informacje w wiadomości e-mail na adres help@google.com. W tym miejscu przedstawiciele Google udzielają wsparcia klientom. Może być konieczne zarejestrowanie się w Narzędziach Google dla webmasterów po zalogowaniu się na konto, jeśli jeszcze go nie masz!

Dowód

Nie jest dobrym pomysłem być idiotą i próbować obwiniać Google lub próbować powiedzieć, że nie masz pojęcia, co zrobiłeś źle. Potrzebujesz prawdziwego dowodu na ponowne pojawienie się w rankingu. Pokaż dowód zmian. Na koniec zawsze bądź rozważny i podziękuj im za czas i wysiłek, jaki poświęcają na rozpatrzenie Twojej prośby o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia!

Przedstawiciel Google skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoją sugestię dotyczącą ponownego uwzględnienia w Google po kilku tygodniach. Mają wiele innych spraw do załatwienia i musisz zrozumieć, że nie jesteś jedyną osobą, która może mieć problemy. Podczas czekania przeglądaj swoją witrynę i upewnij się, że wszystkie domniemane naruszenia zostały naprawione i gotowe.

Jak Uniknąć Bana

Treść

Piszmy tylko wysokiej jakości treść. Dbajmy o naszego bloga, jego strukturę i kalendarz publikacji.

Bezpieczeństwo

Pamiętaj aby nasza domena była bezpieczna. Im bardziej bezpieczna będzie, tym niższa szansa na filtr Google.

Responsywność

W dzisiejszych czasach internauci przeglądają strony na telefonach. Dlatego warto zadbać o responsywną wersje serwisu.

Linkowanie

Kluczowy element jeśli chcemy uniknąć bana. Warto linkować tak, abyśmy byli pewni tego, że robimy to bezpiecznie!

Naturalność

Jeśli stosujemy jakieś sztuczki techniczne, to konsekwencją może być poważny ban. Dlatego rób wszystko naturalnie!

Wsparcie

Dobrze jest mieć wsparcie profesjonalnej Agencji SEO. Tylko wtedy możliwe jest bezpieczne pozycjonowanie!


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.