Czym jest filtr Google?
Filtr Google to nic innego jak rodzaj kary, którą nakłada na nasz serwis Google. Kara ta jest nauczką za to, że stosujemy nielegalne i zakazane praktyki SEO, aby znaleźć się wyżej w rankingu. Jest to poważny błąd, który często prowadzi do nieuniknionych konsekwencji. Ranking strony bowiem może zostać obniżony bądź w ogólne, może ona zostać usunięte z indeksu. Dlatego stawka jest bardzo wysoka. Filtr Google skutkować może wieloma niepożądanymi rzeczami a w konsekwencji – upadkiem naszego biznesu.
Dlatego jeśli potrzebujesz dowiedzieć się czym jest filtr Google, przeczytaj nasz poradnik poniżej. Pokazujemy rodzaje filtrów, sposoby na wyjście z filtru, rodzaje banów i znacznie więcej. Filtr to nie koniec świata – warto o tym pamiętać. Można z niego wyjść i są na to sposoby oraz metody. Trzeba tylko sięgnąć po pomoc doświadczonych agencji SEO, które wiedzą co robią. Konieczne są bowiem działania White Hat SEO oraz powolny proces wychodzenia z filtru. Nie wolno niczego przyspieszać ani stosować gwałtownych kroków. Od kiedy Google zatem stosuje filtr?
Z każdą kolejną aktualizacją filtr Google był coraz bardziej prawdopodobny. Nieuczciwe praktyki podczas pozycjonowania strony sprawiły, że Gigant z Mountain View był zmuszony zastosować pewne formy opresji wobec webmasterów i nieuczciwej konkurencji. Dlatego wszystkie działania, które podejmujemy na naszej stronie internetowej mają swoje konsekwencje. Warto o tym pamiętać!