Branding

Uświadom Ludzi O Swojej Marce

Uświadamiamy

Biznes to coś więcej niż sprzedaż. To budowanie marki i uświadamianie klienta kim jesteśmy. Często jest to pomijane – co jest błędem.

Rozumiemy ten problem i jesteśmy tutaj dla Ciebie. Proces uświadamiania pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży oraz konwersji.

Identyfikujemy

Identyfikacja twojej marki jest kluczowa. Jeśli nie wiesz kim jesteś, twój klient tym bardziej nie będzie wiedział. Zmieniamy to razem z tobą!

Wiele elementów takich jak logo, grafika, motto czy slogan potrafi identyfikować twój biznes. To jest prawdziwy Branding!

Idealny brand

Nazwa I Slogan

Nazwa I Slogan to jedna z kluczowych kwestii – im mądrzejsza, bardziej krzykliwa tym większa szansa na sukces!

Identyfikacja Wizualna

Logo, Grafiki, Zdjęcia czy Infografiki to coś co wpływa na wyobraźnię i nadaje stronie uroku. Rozwój tych elementów to sztuka!

Strona Internetowa

Biznes bez strony internetowej jest martwy. Bez bloga i witryny szanse na powiedzenie spadają drastycznie.

Reklama

Reklama dźwigną handlu. Ale nie tylko. Aby zbudować silną markę, skuteczna reklama jest absolutną koniecznością!

Twoje Marzenie. Nasza Misja.

Wierzymy, że Ciężka Praca
Popłaca

Ciężko jest zbudować poważną markę. Dlatego Branding jest tak ważnym narzędziem w ręku profesjonalnego biznesu.

Rozwój przedsiębiorstwa nie musi oznaczać sukcesu. Bez budowy odpowiedniej marki jesteś bez najmniejszych szans.

Czym Właściwie Jest Branding?

Czy jest jakaś marka, którą dobrze kojarzysz? Jeśli nie, to dobrze rozejrzyj się po swoim pokoju. Już? Spójrz na swój telefon? Czy widzisz “nadgryzione jabłko” firmy Apple? A może półokrągłe, słynne logo Samsung? Loga, które nie tylko zapadają w pamięć, ale też wpływają na naszą wyobraźnię.

Łączy je jedno – gigantyczny sukces, międzynarodowa sława oraz poklask klientów. Wielkie korporacje doskonale rozumieją wartość i rolę marki.

Logo oraz elementy graficzne to tylko część tej układanki. Dlatego jeśli chcesz odnieść sukces i ty musisz zbudować swoją markę. Tylko wtedy będziesz w stanie konkurować na bardzo trudnym i wymagającym rynku.

Branding to nic innego jak budowanie świadomości. Uświadamianie klienta i stworzenie pamiętliwego produktu, do którego każdy chce powrócić to niemałe i trudne wyzwanie. Dobre skojarzenia to pierwszy krok do sukcesu!

Można to zbudować za pomocą ewolucyjnej ścieżki ulepszeń, która rozwija się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Lepsze logo, slogan reklamowy, strona internetowa czy nawet jakość pracy i wystrój w biurze.

Klient lubi widzieć że szanujesz nie tylko jego preferencje, ale też swoich własnych pracowników, biznes oraz etykę. Dobrze jest sobie uświadomić, że my ludzie lepiej zapamiętujemy rzeczy, które wyróżniają się na tle innych.

Spersonalizowaną markę zobaczysz z daleka, gołym okiem. I jeśli będzie Ci się kojarzyć pozytywnie – niemal na pewno wrócisz jako zadowolony klienta. Jednak warto pamiętać, że nie zawsze  marka osiągnie sukces. Sam produkt musi odznaczać się wzorcowym wykonaniem a proces sprzedaży przechodzić bezproblemowo.

Jak Dobrze Zbudować Markę?

Kluczowym słowem będzie tutaj jednorodność. Wyobraź sobie to jak jedną wielką układankę, którą musisz złożyć do kupy. Od kolorystyki loga, strony internetowej, biura aż po opakowanie produktu, jego kształt i strukturę. Opcji brandowania twojej marki jest bardzo wiele. Najbardziej pomysłowe marki potrafią odkrywać coraz głębsze i subtelniejsze formy poszerzania horyzontów swoich klientów. 

Dlatego dobrze wykonany brand dba o wiele rzeczy. O to co sobą prezentuje, jakie wartości pielęgnuje i do czego zachęca. Wartością dodaną jest pozytywne budowanie wizerunku zachęcając np. do uprawiania sportu, pomagania innym, akcji charytatywnych czy innych rzeczy kojarzących się z empatią.

Wartość ta wzbudza pozytywne uczucia w klientach i sprawia, że są oni bardziej skłonni kupić nasz produkt czy usługę. Celebrując pewien styl życia budujemy określoną wartość dodaną.

Jednym z najciekawszych pomysłów jest np. przygotowanie konkursów, kampanii reklamowych promujących pozytywne działanie, budowanie relacji z tzw. influancerami czy wykorzystywanie znanych i powszechnie lubianych osób bądź celebrytów.

To jedna z najpopularniejszych form generowania szumu oraz świetny sposób na marketing wirusowy. Gwiazdy są jednak bardzo drogie. Stać na nie tylko zamożne korporacje, dlatego małe firmy powinny współpracować z lokalnymi osobistościami.

Branding Pomysł

Kwestionariusz W Dłoń

Przed rozpoczęciem procesu brandowania swojej marki powinieneś znaleźć odpowiedź na trudne pytania. Jaka jest rola twojej firmy w okolicznym środowisku? Co reprezentujesz? Jaką grupę kliencką chcesz pozyskać? Jak branduje się twoja konkurencja?

Czy potrafisz osiągnąć wysoki poziom i wartość swojej firmy? Jakie jest twoje doświadczenie we współpracy z klientami?

Te i wiele innych pytań wygenerują odpowiedź na to, jaki profil stworzyć. Na podstawie stworzonego profilu powinno podjąć się kroki w stronę budowy nowej, lepszej marki bądź usprawnienia obecnej.

Tylko najlepsze agencje potrafią wykonać kawał dobrej roboty podczas budowania marki i brandingu. Zajrzeć w serce konsumenta nie jest łatwo, a odpowiedź na zadane pytania czasami przerasta możliwości wielu osób.

Zaoferuj swojemu klientowi coś, co ulepszy i poprawi jego życie. Co sprawi mu uśmiech na twarzy. Co zapamięta na długo i będzie chciał znaleźć w tym swoją oazę. Tylko tak można przywiązać klienta do konkretnej marki. Sprawić, by osiągnąć pełną pulę szczęścia!

Pierwszym twoim krokiem, już po osiągnięciu pewnego pułapu w swojej działalności, twoim zadaniem powinna pełny jego branding. Musisz wyróżniać się na tle wielu konkurencyjnych marek i być rozpoznawalnym!

Istnieją pewne marketingowe zasady i metody, jakie powinny kierować Cię przy wyborze kierunku. Spójność to bardzo istotna zasada – twoje idee nie mogą rozpruwać się w szwach. Wszystko, co robisz musi mieć cel oraz kierunek.

Korzyści finansowe płynące z nawiązania długoterminowych relacji z klientem są ogromne. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale też o zbiorową świadomość, którą budujesz. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta jest ciężkim, surowym i nie zawsze realnym zadaniem.

Jak Budujemy Markę?

Nasza Agencja doskonale rozumie jak trudny jest skuteczny Branding. Wychodzimy jednak z założenia, że bez niego jesteś na straconej pozycji. A do tego dopuścić nie możemy? Jak więc wygląda nasz proces? Swoisty SOP (standard operating procedure)? Zawsze zaczynamy od kwestionariusza. Zdajemy pytania, na które oczekujemy odpowiedzi. Pytamy m.in o profil firmy, klienta docelowego, ideały które przyświecają produktowi czy zasoby jakie posiadasz, aby przyciągnąć go do swojego sklepu.

Nie da się bowiem ukryć, że skuteczny branding to spory koszt i wydatek. Nie tylko czasowy, ale też stricte finansowy. Odpowiednio przeprowadzona restrukturyzacja marki to koszt w granicach 10000 do 50000 tysięcy złotych dla średnich i małych firm. Ale wzrost świadomości konsumenta będzie natychmiastowy a wartość firmy wzrośnie wielokrotnie. Diagnostyka rynku jest tutaj kluczowa – nie da się bowiem oderwać uwagi od tego, co robi konkurencja. Nie wolno ich bowiem w pełni naśladować, ale jednocześnie nie da się uniknąć zapożyczania pewnych subtelnych elementów. 

Seochess.pl oferuje dwa rodzaje Brandingu – dla nowicjuszy czyli firm, które funkcjonują od jakiegoś czasu i nigdy nie prowadziły Brandingu. Drugim jest Rebranding dla firm, które funkcjonują od długiego czasu, prowadziły branding, ale nigdy nie osiągnęły sukcesu. Staramy się wspólnie wyjść z obecnego patu. Co więc analizujemy po otrzymaniu kwestionariusza? 

Dobra marka na pierwszy rzut oka to świetne, przejrzyste i wzbudzające zaufanie logo. Dlatego prowadzimy analizę loga i podejmujemy decyzję co z nim dalej. Kolejną rzeczą jest slogan czy hasło reklamowe. Im bardziej kreatywne, ciekawsze i bardziej wciągające hasło, tym wyższa uwaga, którą przyciąga. Identyfikacja wizualna strony internetowej, filmów video, zdjęć czy wizytówek to kolejny krok do podjęcia dalszych decyzji. Im czystszy przekaz, tym szybszy jego odbiór. Jakie więc kolory będą pasować do twojej marki, branży czy biznesu?

Jeśli wszystkie te elementy ze sobą współgrają, są na najwyższym poziomie robimy co w naszej mocy, aby delikatnie je ulepszyć. Zarządzamy zasobami tak, aby tylko subtelnie poprawić pewne elementy. Jednak jeśli elementy sprawiają tragiczne wrażenie, przebudowujemy cały layout strony, zmieniamy kolory, logo, slogan oraz generalny design marki. Przygotowujemy i prowadzimy kampanię reklamową. Staramy się opowiedzieć historię twojego biznesu i dlaczego warto do niego dołączyć. Polski świat biznesu pełen jest źle zarządzanych firm oraz zmarnowanych okazji. Dostosujemy twoją markę do profilu klienta i sprawimy, że pokocha twój brand!

Branding

Branding - Jego Elementy

Nazwa

Nazwa twojej marki. Krótka, czytelna, wpływająca na wyobraźnię. Doskonale odzwierciedlająca jej rolę.

Slogan

Slogan wykorzystywany w kampaniach reklamowych oraz eventach, konkursach i na stronie.

Identyfikacja Wizualna

Logo, kolorystyka, grafiki oraz strona internetowa. Oraz wszystko co ma związek z identyfikacją wizualną.

Brand Office

Twoje biuro, wystrój, jego otoczenie oraz wszystkie elementy wizualne związane z biurem

Kampania Reklamowa

Kampania reklamowa prowadzona w internecie, radiu czy telewizji. Nie zawsze chodzi o zysk!

Influencing

Współpraca z lokalnymi autorytetami, gwiazdami i influencerami. Nowoczesna forma Brandingu.

BRANDING

ZRÓB TO RAZEM Z NAMI!

Chcesz Aby Twój Biznes Rósł jak na drożdzach?

Zrób to razem z nami!

Nasze biuro