Audyt Linków

29

Analiza

Linki trzeba analizować. Są one niezwykle istotnym elementem SEO. Jeśli tego nie zrobisz, ryzykujesz filtrem Google.

20

Agencja

Zaufaj doświadczonej agencji. Sprawdzimy, dokonamy filtracji i eliminacji wadliwych linków za Ciebie!

91

Efekty

Dobra optymalizacja profilu linków powinna skutkować lepszą pozycją w przyszłości. I wyższymi dochodami!

Czym Jest

Audyt Linków

Czym tak naprawdę jest Audyt Linków? Jak sprawdzamy, czy linki są warte swojej ceny? Zobacz już teraz. Kup jeden z pakietów i pozbądź się spamu.

Kiedy

Dokonać Audytu Linków

Pytanie kiedy dokonać audytu linków jest kluczowe. Jeśli masz problemy ze swoją stroną,  może dotyczyć to właśnie twoich linków!

Narzędzia SEO
Narzędzia

Jakich Używamy

Z jakich narzędzi korzystamy przygotowując nasz audyt linków? Co jest potrzebne, aby dokonać  właściwej analizy naszej strony?

Pakiety

Kup Teraz

Podstawowy

199 zł

Rozszerzony

349 zł

Ekspert

699 zł

Audyt Linków - Co To Takiego?

Nie wszystkie linki prowadzące do naszej witryny są pozytywne. Część z nich może nieść ze sobą toksyczne właściwości i konsekwencje.

Dlatego warto poruszyć kwestię audytu linków – czyli procesu, w którym audytujemy, właśnie profil linków. To nie tylko niezwykle ważny element optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej, ale także poprawy jej statusu w Google. Dobrze jest pamiętać, że do analizy takich linków potrzebne będą narzędzia takie jak np. Ahrefs, Majestic czy Moz. Seochess.pl świadczy usługę audytu linków – pokazujemy, które z nich powinny zostać usunięte. Linki przychodzące to niezwykle istotny czynnik rankingowy

Trzeba bowiem pamiętać, że ranking Google oparty jest o jakość. Zapewnienie użytkownikowi najlepszych możliwych wyników wyszukiwania. A podstawą jest tutaj autorytet domeny oparty właśnie o linki. Niskiej jakości witryny z np. wirusami czy spamerską zawartością źle wpłyną na naszą stronę. Warto też pamiętać, że Google posiada tak zwany Webmaster Guidelines – czyli zestawienie praktyk, które należy przestrzegać, aby nasza strona rosła w górę. Liczy się jakość linku, a nie ich ilość. Dlatego audyt na pewnym etapie jest absolutnie konieczny. Trzeba sprawdzić źródło pochodzenia linków, ich naturalność oraz tematyczność

Jeśli ktoś spamuje w internecie z naszą witryną, konieczne będzie zastosowanie metod, aby usunąć takie linki. Służy do tego narzędzie nazwane Google Disavow Tool – czyli “Zrzekanie się linków do swojej witryny”. Tylko przemyślana i bardzo solidna kampania linkowania może prowadzić do rewelacyjnych efektów. Wartość linków nigdy nie jest taka sama. Jak wzmocnić jej strukturę i jakość poprzez linkowanie wartościowymi treściami dowiesz się poniżej. 

Korzyści Z Audytu Linków

Aby dobrze wykonać audyt linków konieczna jest bardzo szeroka i kompleksowa analiza profilu linków naszej strony internetowej. Jak wygląda jej pozycja? Czy konkurencja stosuje podobny profil linków jak my? Jeśli tak – to jak zniwelować tę przewagę? Korzyści z audytu linków są bardzo szerokie – od uniknięcia kary od Google za sztuczną aktywność czy spam, po wzrost pozycji w rankingu. Jeśli już nałożono na ciebie filtr Google, to usunięcie działań ręcznych jest koniecznością. Zrzekanie się toksycznych i złych linków jest tutaj pierwszym elementem.

Kolejną korzyścią jest ulepszanie generalnej strategii linkowania. Czy agencje, które wcześniej linkowały twoje strony wiedziały co robią? Czy ich linkowanie było White Hat SEO – profil linku to czysty, naturalny i bezpieczny nośnik link juice czy Black Hat SEO – czyli link pochodzący ze sztucznej aktywności czy SWL. Korzyści z audytu SEO jest znacznie więcej i warto pamiętać, że jego przeprowadzenie powinno odbyć się pomimo tego czy mamy filtr, czy nie. 

Do kogo więc skierować audyt linków? Powinien być on skierowany do wszystkich posiadaczy biznesów internetowych, sklepów oraz stron www. To bardzo ważny aspekt. Jeśli posiadamy stronę, to aby znalazła się wysoko w Google potrzebne będzie jej linkowanie, jako że jest to ważny czynnik rankingowy. Szczególnie ważne jest to dla biznesu oraz sklepów internetowych. Audyt linków powinien być więc koniecznością dla każdego szanującego się biznesu online.

Czym Jest Depozycjonowanie

Czasami konkurencja, która znajduje się niżej od nas może podjąć niecne akcje, aby depozycjonować, czyli obniżać ranking naszej strony internetowej. Dlatego wypuszczane są kampanie masowego linkowania bądź automatyczne komentowanie naszej strony. Jednym z najważniejszych elementów takiego depozycjonowania jest próba zniszczenia naszego biznesu i odebrania naszych klientów. Jak więc odeprzeć takie ataki? Jak zrobić to skutecznie i prawidłowo?

Przede wszystkim – pamiętaj, aby zachować spokój. Nie podejmuj żadnych głupich decyzji. Akcja odparcia depozycjonowania musi być podjęta w odpowiednim czasie – dzięki temu nie tylko unikniemy filtru Google, ale także poprawimy naszą sytuację. Jeśli zauważyłeś nienaturalny przyrost linków – pierwszą reakcją powinno być zapisanie wszystkich wadliwych linków do list w Excel i wykorzystanie go w narzędziu Disavow. Pozwoli to w czasie rzeczywistym niwelować skutki ataku na naszą domenę. 

Długoterminowa forma walki z takimi atakami to zautomatyzowanie tego procesu przez zatrudnienie profesjonalnej i skutecznej agencji SEO, która zajmuje się audytem linków. Agencja taka będzie usuwać szkodliwe i negatywne linki na bieżąco aktualizując te najlepsze. Nie daj się internetowym terrorystom – pozwól swojemu biznesowi rosnąć! Czy audyt pozwoli zneutralizować filtr od Google? Zdecydowanie tak! Nasze działania są transparentne i przeznaczone dla każdego, kto zmaga się z tym problemem. 

Utrata Sygnałów Rankingowych

Jeśli jakaś z naszych stron nie działa, oznacza to, że nie przekazuje dalej link juice i Google patrzy na nią złym okiem. Użytkownik, który nie ma do niej dostępu pozbawiony jest informacji.

Dlatego w audycie linków oferujemy sprawdzenie czy linki wewnętrzne na naszej stronie nie są nieaktywne albo usunięte i przekierowujemy je do innych, odpowiednich stron. Dzięki temu struktura twojej strony wraca do swojej naturalnej dyspozycji.

Warto pamiętać, że odpowiednie linkowanie naszej domeny jest absolutnie konieczne, aby osiągnąć wysokie pozycje, ale tak samo ważne jest linkowanie wewnętrzne oraz struktura strony. To ona decyduje o zadowoleniu klienta oraz użytkownika. Jeśli wiele stron nie będzie działało, ryzykujemy negatywnym sygnałem do Google

Nasz Proces Audyt Linków

Audyt linków na Seochess.pl rozpoczynamy głównie od pełnej analizy strony internetowej. Czy posiada ona problemy z 404, jak wygląda jej struktura linkowania wewnętrznego. Kolejnym etapem jest oczywiście informacja jak wygląda profil linków. Do audytu stosujemy tylko najlepsze i najskuteczniejsze narzędzia takie jak Ahrefs, Moz czy Cluster Auditor. Zebrane w ten sposób dane przetaczamy i generujemy listę linków, które nadają się do usunięcia z indeksu. 

Kategoryzujemy te linki na niebezpieczne dla domeny, spamerskie bądź takie, które nie mają żadnego wpływu na jej pozycję, a mogą być szkodliwe czy toksyczne. Analiza trwa pewien okres czasu – po czym przechodzimy do kolejnych etapów. Czyli kolejnym etapem będzie plan działania – wszystkie zalecenia oraz wskazówki, które należy wykonać, aby osiągnąć zamierzony efekt. Jesteśmy z tobą przez cały proces i etap czyszczenia domeny ze spamerskich linków.

Dzięki naszej akcji, ruch na twojej stronie internetowej powinien wzrosnąć w określonym przedziale czasowym. Jeśli potrzebujesz szerszego audytu – możemy zbudować długoterminową strategię tego, jak linkować twoją domenę internetową. Musimy odpowiedzieć sobie na pytania – jak pokonać spadek naszego serwisu? Jak zwiększyć swoją sprzedaż i konwersję?

Nasz audyt linków pozwoli Ci bardzo szybko odpowiedzieć na trudne pytania. Po wykonanym audycie przesyłamy gotowy raport ze wszystkimi wytycznymi dotyczącymi tegoż audytu. W naszym audycie zawieramy bardzo szczegółowe dane na temat tego, co robić dalej. Dobra strategia linkowania powinna zawierać w sobie wszystkie ważne i pozytywne jego efekty. Wykonujemy więc analizę, dzielimy linki na grupy, usuwamy najgorsze – słabe linki zostawiamy. Linkujemy domenę nowymi, lepszymi linkami. Dowiedz się poniżej, jakie elementy audytujemy.

 

Audytowane Czynniki

Czynniki On-Site

Audytujemy czynniki On-Site takie jak kod źródłowy, prędkość strony, bezpieczeństwo czy struktura graficzna. Idealny audyt On-site kończy się wprowadzeniem zmian i modyfikacji.

Czynniki Off-Site

Jest mnóstwo czynników Off-site, które analizujemy. Przede wszystkim są to oczywiście linki. Audyt linków i ich ocean jest dla nas kluczowa!

Hosting I WHOIS

To kolejny bardzo ważny element naszej analizy. Hosting oraz WHOIs to bardzo istotne elementy przyspieszające naszą stronę i zawierające potrzebne informacje.

Social

Social Media to kopalnia wiedzy. Dobrze zorganizowana kampania Social Media potrafi przynieść solidne rezultaty i efekty finansowe! Jak więc wygląda twój Fanpage?

Analizowane Parametry

Ahrefs

Bardzo dokładnie analizujemy parametry serwisu Ahrefs. Od DR aż po UR. A także profil linków.

Moz

Moz to doskonałe uzupełnienie analizy Ahrefs. Jeśli chcesz poznać parametry uzupełniające, dobrze jest poznać MOZ!

Majestic

Majestic to bardzo ciekawe narzędzie, dobrze znane w świecie SEO. Jeśli chcesz poznać profil linków, sprawdź teraz!

Social Media

Analiza Social Media to konieczność. Czy dobrze prowadzisz swój Fan Page? Czy jest on dobrze zoptymalizowany?

GSC

Google Search Console zawiera ogromną ilość informacji, które warto poznać. Jest nie tylko pomocny, ale także informujący.

Google Analytics

Ilość danych jakie możemy wyciągnąć z Google Analytics jest szokująca. Od konwersji aż po analizę ruchu!


Jakieś pytania?

Daj Nam znać.