W świecie SEO liczy Się Siła

Dlatego nasze Artykuły Zrobią różnicę

Są Nie Tylko Wyjątkowe. Dbamy o wysokiej jakości treść, optymalizację oraz ruch. Generujemy efekty i sprzedaże.

Nasze biuro

Dbamy o nasze serwisy

Wysokie parametry, dobry ruch i Świetna Treść

Nasz artykuły posiadają znakomite parametry takie jak Domain Rating Czy Trust Flow. Obecny jest również ruch oraz regularnie wypełniamy je wysokiej jakości treścią.

Rozwiązujemy Inne Problemy

Co jeszcze możemy zrobić?

Social Media

Wszystkie nasze artykuły sponsorowane pojawiają się w Social Mediach

Efekty

Szybka indeksacja, gwarancja jakości oraz efekty. Tego nie spotkasz u konkurencji.

Konwersja

Dzięki naszej usłudze twoja sprzedaż wzrośnie. Zbuduj przewagę nad rywalami.

Strategia

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie dobierając odpowiedni Serwis.

Design

Dbamy o najwyższej jakości rozwiązania graficzne tak, aby nasze serwisy lśniły!

Content Marketing​

Nasze artykuły sponsorowane odznaczają się wysokiej jakości content marketingiem.

Czym Jest Artykuł Sponsorowany?

Czym Tak naprawdę jest artykuły sponsorowany? To pytanie zadaje sobie wielu klientów, którzy pojawiają się u naszych drzwi. Odpowiedź jest raczej prosta – to jeden z rodzajów reklamy natywnej. Dzięki niemu jesteśmy w stanie promować w subtelny i delikatny sposób swoją markę.

Content Marketing i subtelna, niezauważona promocja to doskonały sposób na rozwój marki, wizerunku oraz widoczności w sieci. Artykuły sponsorowane to często akcelerator czy force magnifier dla biznesu. Nie bez powodu są tak popularne i często kupowane.

Warto zauważyć, że artykuły sponsorowane i ich cena często jest bardzo wysoka. Dotarcie bowiem do klienta słono kosztuje. Ale nie jest to żadna nowość – były one z nami obecne od dawna w gazetach czy prasie. Gwarantują bowiem wartościową treść jeśli nie są tylko kryptoreklamą dla różnego rodzaju witryn czy serwisów.

Mogą one zawierać logotypy, info grafiki, grafiki, zdjęcia czy linki sponsorowane. Każdy biznes potrzebuje z czasem linku z wartościowego artykułu sponsorowanego. Poprawa wizerunku tu niełatwa sprawa.

Jedną z popularniejszych i trendowych form artykułu sponsorowanego jest storytelling – budowanie treści wokół historii wykorzystując przeszłość danej marki. Nie wolno jednak nachalnie i podświadomie wpływać na decyzję użytkownika. Jego proces decyzyjny powinien zapadać pod wpływem wartości treści. Edukuj, nie namawiaj!

Artykuł Sponsorowany a SEO

Artykuły Sponsorowane są bardzo potrzebne podczas budowania widoczności w internecie. Bez nich nikt nie będzie wiedział, że twój brand istnieje. Z pewnością nie wystarczy jeden artykuł. Warto pozyskać ich w naturalny sposób dziesiątki, a nawet setki.

Przyniesie to pożądane efekty, gdyż więcej osób zobaczy twoje usługi bądź produkty. Artykuły sponsorowane są skuteczną i bardzo solidną formą reklamy. Nie sprawiają one nieprzyjemności użytkownikowi, nie atakują zewsząd reklamami.

Są naturalnym sposobem, aby przyciągnąć jego uwagę i nauczyć czegoś, przekazać informację i treść. Warto pisać na tematy aktualne, ważne i wartościowe merytorycznie.

Postawienie się w roli czytelnika jest świetnym sposobem na produkcję contentu. Rzeczy techniczne powinny odejść na dalszy plan natomiast opis funkcjonalności, zastosowania czy zestawienie zalet i wad będzie idealne.

Przekazanie informacji w sposób najbardziej obiektywny jest czymś pożądanym. Nie bądź inżynierem, który budował narzędzie, tylko pośrednikiem między użytkownikiem i producentem. Opisz go tak, aby każdy to zrozumiał!

Warto też pamiętać, aby serwis sponsorowany był dobrze zoptymalizowany, wykończony graficznie oraz nie sprawiał żadnych problemów z nawigacją. Nie ma nic gorszego niż problemy klienta próbującego uzyskać informację na dany temat. Jeśli jej nie znajdzie z powodu twojego niedbalstwa, cena może być bardzo wysoka.

Od niższej konwersji, straconego klienta aż po sytuację w której biznes  przestanie istnieć. Dlatego warto poświęcić swój czas i zadbać o jakość serwisów z artykułami sponsorowanymi!

Ahrefs Wyniki

Jaka jest ich funkcja?

Nadrzędnym celem artykułów sponsorowanych jest promocja twojego produktu, usługi czy serwisu. Warto być ostrożnym jak prowadzimy takie serwisy. Sporą zaletą jest budowanie bardzo czytelnej oraz zaawansowanej treści.

To ona sprawia, że Google patrzy na nasz serwis przechylnym okiem. Wielkim błędem jest promocja produktu w oczywisty sposób. Jeśli jesteś webmasterem twoją rolą powinna być dyskretna, subtelna i wiarygodna reklama

Zapoznanie klienta z produktem musi być jakąś historią, którą obudujemy w logiczną całość. Może to być forma konkursu, poradnika, rekomendacji czy technicznej prezentacji.

Warto wyróżnić cechy pozytywne oraz negatywne. Totalnie mija się z celem wychwalanie produktu bez ingerencji w to czy jest 
on porządny czy też nie. Formułowanie wniosków na podstawie własnych obserwacji jest jedną z form felietonu

Dlatego bardzo dokładne, skrupulatne opisywanie rzeczywistości taką, jaką ona jest to jedna z najlepszych dróg, aby osiągnąć sukces w tej branży. Solidna recenzja produktu czy usługi doskonale wpisuje się w Google Webmaster Guidelines – czyli wytyczne Google. Recenzja prowadzona w natarczywy i wychwalający sposób zawsze spotka się z ostracyzmem ze strony społeczności. 

Twoim zadaniem jest potęgowanie potrzeby kupna produktu oparte na rzetelnej jego recenzji. Nie wolno za żadne skarby budować przekonania że piszemy reklamę, a nie recenzję! Uderzy to w UX oraz wiarygodność naszej marki. Porządny artykuł sponsorowany to taki, który wyróżnia się na tle innych swoją precyzją oraz starannością. No i bezstronnością!

Dlatego my na Seochess.pl dbamy o to, abyś otrzymał najwyższej jakości artykuł który sprawi, że twój biznes zakwitnie jak dzika róża!

Dobry Artykuł

Doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi użytkownika jest stworzenie mocnego, chwytliwego tytułu. Dzięki temu już na samym początku przyciągniemy czytelnika. Kolejnym krokiem będzie krótki wstęp – czasami zwany lead – czyli krótki tekst, którego zdaniem jest utrzymanie tej uwagi.

Po wstępie jest rozwinięcie gdzie bardzo surowo opisujemy określony produkt czy usługę. Możemy go urozmaicić zdjęciami, filmami, wykresami czy argumentami. Na samym końcu budujemy argumentację za i przeciw. 

Podsumowanie to istotny element tekstu. Użytkownik często zagląda właśnie tam i decyzje podejmuje w ostatniej chwili. Moment, w którym kliknie w przycisk Kup Teraz jest naszym zwycięstwem.

Warto też umieścić tam stopkę z informacją gdzie warto zaglądać, aby dowiedzieć się więcej np.: “Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź www.przykład.pl“. Widz z pewnością doceni nasz felieton jeśli jesteśmy obiektywni i przykładamy się do recenzji produktu z odpowiednią surowością!

Istotną rolę w artykule odgrywa lead – dzięki niemu potrafimy złapać uwagę i ciekawość klienta. Może to być żart, przysłowie, krótka historia bądź nawet bardzo kontrowersyjne twierdzenie.

Albo pytanie, na które będziemy odpowiadać ujęte w taki sposób, aby klient był zainteresowany. Szok, chciwość, ciekawość, radość czy miłość – to silne uczucia, dzięki którym możemy wpłynąć na decyzję użytkownika. 

Nasze artykuły sponsorowane to nie tylko treść, ale też wszystko co znajduje się obok. Social Media, responsywność, optymalizacja, nawigacja oraz mobilność. Te cechy sprawiają, że poruszamy się po znanym nam terenie. Przedstawiamy rzeczywistość taką, jaką ona jest.

Pozwalamy czytelnikowi chłonąć treść i ją zrozumieć w 100%. Zdjęcia, grafiki czy wykresy urozmaicają naszą treść bardzo mocno. Stosujemy pogrubienia, wyróżnienia oraz podkreślenia.

Linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne. Chwytające za gardło śródtytuły oraz twierdzenia. Dbamy o czysty i prosty przekaz – bez zbędnego komplikowania sprawy.

Jakie są zalety i wady?

Świadomość Marki

Dzięki naszym artykułom sponsorowanym budujesz świadomość swojej marki. Nikt nie przejdzie obojętnie wobec twojej usługi czy produktu.

Wzrost Sprzedaży

Budując świadomość marki równocześnie zwiększasz konwersję i sprzedaż. Nasze Case Study wskazuje na ponad 60% wzrost sprzedaży!

Promocja Firmy

Promujesz nie tylko swoją markę ale też firmę. Wzmacniasz jej fundamenty oraz budujesz pozytywne wrażenia na odbiorcach i klientach!


Forma Pozycjonowania

Artykuły sponsorowane znakomicie wpływają na SEO. Jeśli zajmujesz się pozycjonowaniem to wiesz ile treść znaczy dla robotów Google!

Merytoryczne Treści

Dzięki merytorycznym treściom które oferujemy, twoja firma i biznes dostanie się na absolutny, nowy i niezdobyty szczyt możliwości!


Prezentacja Produktu

Artykuły Sponsorowane prezentują twój produkt oraz sprawiają, że docierasz do swojego klienta i pokazujesz mu swoje produkty i usługi!

Każda Opinia Liczy się Podwójnie

Co Mówią Klienci

Chcesz Przyspieszyć Swój biznes?

Przyspiesz biznes