Czym Jest Artykuł Sponsorowany?
Czym Tak naprawdę jest artykuły sponsorowany? To pytanie zadaje sobie wielu klientów, którzy pojawiają się u naszych drzwi. Odpowiedź jest raczej prosta – to jeden z rodzajów reklamy natywnej. Dzięki niemu jesteśmy w stanie promować w subtelny i delikatny sposób swoją markę.
Content Marketing i subtelna, niezauważona promocja to doskonały sposób na rozwój marki, wizerunku oraz widoczności w sieci. Artykuły sponsorowane to często akcelerator czy force magnifier dla biznesu. Nie bez powodu są tak popularne i często kupowane.
Warto zauważyć, że artykuły sponsorowane i ich cena często jest bardzo wysoka. Dotarcie bowiem do klienta słono kosztuje. Ale nie jest to żadna nowość – były one z nami obecne od dawna w gazetach czy prasie. Gwarantują bowiem wartościową treść jeśli nie są tylko kryptoreklamą dla różnego rodzaju witryn czy serwisów.
Mogą one zawierać logotypy, info grafiki, grafiki, zdjęcia czy linki sponsorowane. Każdy biznes potrzebuje z czasem linku z wartościowego artykułu sponsorowanego. Poprawa wizerunku tu niełatwa sprawa.
Jedną z popularniejszych i trendowych form artykułu sponsorowanego jest storytelling – budowanie treści wokół historii wykorzystując przeszłość danej marki. Nie wolno jednak nachalnie i podświadomie wpływać na decyzję użytkownika. Jego proces decyzyjny powinien zapadać pod wpływem wartości treści. Edukuj, nie namawiaj!